Vinyl gekocht en zeer prettig geholpen, omdat de breedte van het vinyl 4 mtr is moest er bij de keuken een stuk aan en gelast worden. Duidelijk aangegeven dat het op patroon moest zelf al een berekening gemaakt maar het beste was dat er iemand kwam opmeten.( kosten 65.00 euro)
Duidelijk aangegeven dat het echt op patroon moet. Maar helaas dat was niet gelukt.
Vandaag kwamen ze het op nieuw doen en netjes op de naad, helaas nu ligt het stuk van de keuken op zijn kop.Wat een knoeiers heb niet eens de moeite genomen om dit door te geven want het komt toch niet meer goed. Maar zal zeker niemand naar Roobol. sturen.jammer jammer.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sara
|
SLECHTE SERVICE!!!!
Wij hebben bij Roobol Utrecht vloerbedekking en jaloezieën gekocht.Het was een heel prettig verkoopgesprek. Maar na de koop is de service ronduit slecht. De vloerbedekking werd gelegd door een zzp'er terwijl wij nog gevraagd hadden aan de verkoopster of zij met vast personeel werkten. De zzp'er kwam te laat en had na ons nog een klus waardoor hij het werk gewoon niet heeft afgemaakt en ook nog een extra bedrag vroeg omdat er zogenaamd meer treden waren dan aangegeven. Gek, want er was wel genoeg vloerbedekking. Nadat wij dit bij de oh zo aardige verkoopster hebben aangegeven werden wij weken aan het lijntje gehouden. Eerst werd toegezegd dat de klus zou worden afgemaakt en ingepland. Daarna moesten we steeds zelf bellen om te vragen wanneer. Totdat wij een zeer onpersoonlijke mail ontvingen waarin stond dat we het zelf konden uitzoeken. Dus trap niet in de vriendelijkheid. Als je hebt betaald kan je bij problemen het lekker zelf uitzoeken. De verkoopster zei tijdens ons gesprek nog "Ik behandel mensen zoals ik zelf behandeld wil worden" Ik hoop voor haar dat zij niet zo wordt behandeld. Wat een ballentent!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jeroen Utrecht
|
Vloerbedekking gekocht bij Roobol Utrecht. Zocht betaalbare vloerbedekking voor tijdelijke woning. Heb een plattegrond van de woning meegenomen. Twee verkopers zijn een kwartier bezig geweest om te berekenen hoeveel ze nodig hadden. Ik heb enkele dagen later zelf de woning nagemeten en de juiste maten doorgegeven; dit scheelde slechts enkele centimeters met de plattegrond. Toe de stoffeerder kwam, bleek dat hij enorm tekort kwam. Ik bleek nog voor 200,- aan vloerbedekking nodig te hebben!! Ik heb zowel de winkel als het hoofdkantoor benaderd, omdat ik het onterecht vind dat ik voor hun verkeerde berekening moet betalen. Maar ik kreeg nul op het rekest: ik mocht blij zijn dat ik de extra voorrijkosten niet hoefde te betalen. Zij vonden dat ik na had moeten rekenen of er genoeg vloerbedekking was besteld... De omgekeerde wereld lijkt me!
3 Reviews Plaats review
Mary
|Vinyl gekocht en zeer prettig geholpen, omdat de breedte van het vinyl 4 mtr is moest er bij de keuken een stuk aan en gelast worden. Duidelijk aangegeven dat het op patroon moest zelf al een berekening gemaakt maar het beste was dat er iemand kwam opmeten.( kosten 65.00 euro)
Duidelijk aangegeven dat het echt op patroon moet. Maar helaas dat was niet gelukt.
Vandaag kwamen ze het op nieuw doen en netjes op de naad, helaas nu ligt het stuk van de keuken op zijn kop.Wat een knoeiers heb niet eens de moeite genomen om dit door te geven want het komt toch niet meer goed. Maar zal zeker niemand naar Roobol. sturen.jammer jammer.
Sara
|SLECHTE SERVICE!!!!
Wij hebben bij Roobol Utrecht vloerbedekking en jaloezieën gekocht.Het was een heel prettig verkoopgesprek. Maar na de koop is de service ronduit slecht. De vloerbedekking werd gelegd door een zzp'er terwijl wij nog gevraagd hadden aan de verkoopster of zij met vast personeel werkten. De zzp'er kwam te laat en had na ons nog een klus waardoor hij het werk gewoon niet heeft afgemaakt en ook nog een extra bedrag vroeg omdat er zogenaamd meer treden waren dan aangegeven. Gek, want er was wel genoeg vloerbedekking. Nadat wij dit bij de oh zo aardige verkoopster hebben aangegeven werden wij weken aan het lijntje gehouden. Eerst werd toegezegd dat de klus zou worden afgemaakt en ingepland. Daarna moesten we steeds zelf bellen om te vragen wanneer. Totdat wij een zeer onpersoonlijke mail ontvingen waarin stond dat we het zelf konden uitzoeken. Dus trap niet in de vriendelijkheid. Als je hebt betaald kan je bij problemen het lekker zelf uitzoeken. De verkoopster zei tijdens ons gesprek nog "Ik behandel mensen zoals ik zelf behandeld wil worden" Ik hoop voor haar dat zij niet zo wordt behandeld. Wat een ballentent!!!
Jeroen Utrecht
|Vloerbedekking gekocht bij Roobol Utrecht. Zocht betaalbare vloerbedekking voor tijdelijke woning. Heb een plattegrond van de woning meegenomen. Twee verkopers zijn een kwartier bezig geweest om te berekenen hoeveel ze nodig hadden. Ik heb enkele dagen later zelf de woning nagemeten en de juiste maten doorgegeven; dit scheelde slechts enkele centimeters met de plattegrond. Toe de stoffeerder kwam, bleek dat hij enorm tekort kwam. Ik bleek nog voor 200,- aan vloerbedekking nodig te hebben!! Ik heb zowel de winkel als het hoofdkantoor benaderd, omdat ik het onterecht vind dat ik voor hun verkeerde berekening moet betalen. Maar ik kreeg nul op het rekest: ik mocht blij zijn dat ik de extra voorrijkosten niet hoefde te betalen. Zij vonden dat ik na had moeten rekenen of er genoeg vloerbedekking was besteld... De omgekeerde wereld lijkt me!