Voor de tweede keer op rij een teleurstellende ervaring met deze Opticien. Je hebt als klant de keuze uit veel opticiens zowel met een winkel als online. Omdat een bril toch maat werk en iets persoonlijks is en ik de locale middenstand ook graag wat geld wil laten verdienen een bril gekocht bij Roeks. De vorige ervaring was ook niet 100% maar goed iedereen heeft wel eens een off day. Op zaterdag passen en meten ging voorspoedig, glazen waren geen probleem en de bril zou uiterlijk op zijn laatst dinsdag klaar zijn. Helaas dit werd uiteindelijk pas vrijdag eind van de dag. Het leek ze bij Roeks niet echt te deren, tenslotte had de klant de bril al gekocht. Bij afhalen bleek dat Roeks meer dan de officiële adviesprijs vraagt voor het montuur (eerder kan je dit als klant niet controleren omdat Roeks mooi alle nummers van de bril afplakt.) Bij de glazen worden ook gewoon de adviesprijzen van de leverancier gehanteerd onder het motto we mogen ze van de leverancier niet goedkoper verkopen. Hier een discussie wordt bot afgedaan dat we het internet niet met een Roeks mogen vergelijken. Natuurlijk doen we dat niet maar Roeks moet wel een verrekte goede service verlenen om meer dan het dubbele voor een bril te vragen. Op de vraag waarom men meer dan de adviesprijs kreeg ik geen direct antwoord. Ik kon de bril afrekenen en mijn rekeningnummer achterlaten, men zou dan kijken wat men voor mij kon doen. (Het ging om een bedrag van 3 tientjes.). en het verschil eventueel terug storten. Toen ik besloot de nieuwe bril niet eerder af te rekenen en in de winkel te laten voordat ik duidelijkheid had over de prijs die ik zou moeten betalen werd mij letterlijk verteld dat ik niet kinderachtig moest doen en we dit volwassen moesten oplossen. Sorry wat zeg Roeks tegen mij KINDERACHTIG? Je mag het misschien wel denken maar dit zeg je NOOIT in het gezicht van een klant! Goed de bril achter gelaten en 2 uur later werden we door de eigenaar gebeld met een zielig verhaal, men mocht de bril niet onder de adviesprijs verkopen. Maar hij had een goed woordje voor mij gedaan bij de importeur. Roeks kreeg een credit nota van 30 euro van de importeur en hij wilde dit aan mij door berekenen waardoor ik 30 euro korting kreeg. Sorry? het is een adviesprijs en de importeur gaat je echt niet verplichten om de bril voor deze prijs te verkopen. Blijkbaar was Roeks ook nog uit op deze laatste euro's terwijl er al meer dan het dubbele voor de bril werd gevraagd. Er zijn mij een paar dingen duidelijk geworden. 1) Ik koop mijn volgende bril elders of via het internet. Je betaald de helft of nog minder. 2) Mijn zoon was getuige van dit voorval en hoe zijn vader behandeld werd en zal zijn volgende bril zeker niet bij Roeks gaan kopen. Hiermee is Roeks niet alleen mij als klant kwijt maar ook zijn toekomstige klant kwijt. En dat alles om de klant nog wat extra euro's uit de beurs te kloppen, onvriendelijk en dan druk ik mij nog voorzichtig uit te behandelen. Ga zo door en de volgende winkel in de Heerlense binnenstad kan zijn deuren sluiten!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jeroen
|
Zeer goede service en altijd super vriendelijk. Tevens is alles kennis in huis!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
RENDERS
|
Nooit zo´n slechte bediening en service gehad dan bij Opticien Roex Heerlen. Mij werden 2 brillen aangemeten waarmee ik absoluut niet goed kon zien. Toen we met de klacht terug kwamen was alle vriendelijkheid verdwenen bij de Fa. Roex. Op de nieuwe glazen heb ik 14 dagen moeten wachten en dus ook zonder bril gezeten. We hebben zelf moeten bellen of de brillen klaar waren, ze deen zich nog niet eens de moeite om ons te laten weten dat de brillen klaar waren. Wij gaan in ieder geval nooit meer naar de Fa. Roex ***. Conclusie NOOIT MEER ROEX HEERLEN OPTICIENS
*** verwijderd door de redactie
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kaylee
|
In opdracht van cz toendertijd over moeten stappen naar roeks opticien ivm daglenzen. Bij roeks opticien hebben ze een medische machtiging en zijn ze zeer kundig, klantvriendelijk en een super service! Ze weten waar ze het over hebben en zijn heel alert! Nooit meer ergens anders!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hans Ries
|
Zeker niet klantvriendelijk ,mijnheer liep gewoon weg naar een ander klant ,ik was zeker nog niet klaar met mijn verhaal ,geen enkele tegemoetkoming ik vind het nog steeds een raar verhaal ,en ben zeker ontevreden dit is zeker een koude douche waardig
5 Reviews Plaats review
Richard
|Voor de tweede keer op rij een teleurstellende ervaring met deze Opticien. Je hebt als klant de keuze uit veel opticiens zowel met een winkel als online. Omdat een bril toch maat werk en iets persoonlijks is en ik de locale middenstand ook graag wat geld wil laten verdienen een bril gekocht bij Roeks. De vorige ervaring was ook niet 100% maar goed iedereen heeft wel eens een off day. Op zaterdag passen en meten ging voorspoedig, glazen waren geen probleem en de bril zou uiterlijk op zijn laatst dinsdag klaar zijn. Helaas dit werd uiteindelijk pas vrijdag eind van de dag. Het leek ze bij Roeks niet echt te deren, tenslotte had de klant de bril al gekocht. Bij afhalen bleek dat Roeks meer dan de officiële adviesprijs vraagt voor het montuur (eerder kan je dit als klant niet controleren omdat Roeks mooi alle nummers van de bril afplakt.) Bij de glazen worden ook gewoon de adviesprijzen van de leverancier gehanteerd onder het motto we mogen ze van de leverancier niet goedkoper verkopen. Hier een discussie wordt bot afgedaan dat we het internet niet met een Roeks mogen vergelijken. Natuurlijk doen we dat niet maar Roeks moet wel een verrekte goede service verlenen om meer dan het dubbele voor een bril te vragen. Op de vraag waarom men meer dan de adviesprijs kreeg ik geen direct antwoord. Ik kon de bril afrekenen en mijn rekeningnummer achterlaten, men zou dan kijken wat men voor mij kon doen. (Het ging om een bedrag van 3 tientjes.). en het verschil eventueel terug storten. Toen ik besloot de nieuwe bril niet eerder af te rekenen en in de winkel te laten voordat ik duidelijkheid had over de prijs die ik zou moeten betalen werd mij letterlijk verteld dat ik niet kinderachtig moest doen en we dit volwassen moesten oplossen. Sorry wat zeg Roeks tegen mij KINDERACHTIG? Je mag het misschien wel denken maar dit zeg je NOOIT in het gezicht van een klant! Goed de bril achter gelaten en 2 uur later werden we door de eigenaar gebeld met een zielig verhaal, men mocht de bril niet onder de adviesprijs verkopen. Maar hij had een goed woordje voor mij gedaan bij de importeur. Roeks kreeg een credit nota van 30 euro van de importeur en hij wilde dit aan mij door berekenen waardoor ik 30 euro korting kreeg. Sorry? het is een adviesprijs en de importeur gaat je echt niet verplichten om de bril voor deze prijs te verkopen. Blijkbaar was Roeks ook nog uit op deze laatste euro's terwijl er al meer dan het dubbele voor de bril werd gevraagd. Er zijn mij een paar dingen duidelijk geworden. 1) Ik koop mijn volgende bril elders of via het internet. Je betaald de helft of nog minder. 2) Mijn zoon was getuige van dit voorval en hoe zijn vader behandeld werd en zal zijn volgende bril zeker niet bij Roeks gaan kopen. Hiermee is Roeks niet alleen mij als klant kwijt maar ook zijn toekomstige klant kwijt. En dat alles om de klant nog wat extra euro's uit de beurs te kloppen, onvriendelijk en dan druk ik mij nog voorzichtig uit te behandelen. Ga zo door en de volgende winkel in de Heerlense binnenstad kan zijn deuren sluiten!
Jeroen
|Zeer goede service en altijd super vriendelijk. Tevens is alles kennis in huis!
RENDERS
|Nooit zo´n slechte bediening en service gehad dan bij Opticien Roex Heerlen. Mij werden 2 brillen aangemeten waarmee ik absoluut niet goed kon zien. Toen we met de klacht terug kwamen was alle vriendelijkheid verdwenen bij de Fa. Roex. Op de nieuwe glazen heb ik 14 dagen moeten wachten en dus ook zonder bril gezeten. We hebben zelf moeten bellen of de brillen klaar waren, ze deen zich nog niet eens de moeite om ons te laten weten dat de brillen klaar waren. Wij gaan in ieder geval nooit meer naar de Fa. Roex ***. Conclusie NOOIT MEER ROEX HEERLEN OPTICIENS
*** verwijderd door de redactie
Kaylee
|In opdracht van cz toendertijd over moeten stappen naar roeks opticien ivm daglenzen. Bij roeks opticien hebben ze een medische machtiging en zijn ze zeer kundig, klantvriendelijk en een super service! Ze weten waar ze het over hebben en zijn heel alert! Nooit meer ergens anders!
Hans Ries
|Zeker niet klantvriendelijk ,mijnheer liep gewoon weg naar een ander klant ,ik was zeker nog niet klaar met mijn verhaal ,geen enkele tegemoetkoming ik vind het nog steeds een raar verhaal ,en ben zeker ontevreden dit is zeker een koude douche waardig