ONVRIENDELIJK - ONGEDULDIG EN GEDWONGEN TOT AANKOOP!!! (Filiaal in Heemskerk) Ik ga er nooit meer naar toe en ik koop ergens ANDERS wel een bril!
Online voor 13 maart jl een afspraak gemaakt voor een oogmeting in het filiaal in Heemskerk. Bij ontvangst werd mijn nadrukkelijk gevraagd of ik wel een bril wilde kopen. Ik gaf aan dat ik eerst een oogmeting wilde en daaropvolgend verder wilde kijken, had namelijk nooit eerder een oogmeting ondergaan en had wellicht helemaal geen bril nodig. Van de medewerker toch een bakje in mijn handen gedrukt gekregen en naar de brillen gewezen waar ik alvast een paar mocht uitzoeken voor het geval er uit de test blijkt dat ik er wel een nodig zou hebben. Ik merkte dat ik daar heel ongemakkelijk van werd en een paar monturen in het bakje legde..
Na de oogmeting bleek dat ik toch een bril zou moeten dragen en een tweede test moet laten doen om de exacte sterkte te meten.
Tijdens het wachten voor de 2e meting is mij tot 3 keer aan toe gevraagd of ik al een keuze had gemaakt voor de juiste montuur zodat ik het meteen na mijn meting kon afrekenen.
Ik heb de monturen bij de kassa achtergelaten en aangegeven dat ik mij niet laat dwingen tot een aankoop en de medewerker erg onvriendelijk vond. Zonder excuses of een andere reactie draaide zij zich om en ging verder met andere werkzaamheden.
BELACHELIJK!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A Diekmann
|
Op woensdag 3 februari bij Hans Anders Steenwijk geweest om mijn bril te laten repareren want de brug tussen de glazen was los gegaan. Volgens verkoopster was de bril niet meer te repareren en adviseerde mij om een nieuwe bril te kopen. Vond dit vreemd en ben toen naar een andere opticien gegaan en deze heeft zonder problemen mijn bril weer gerepareerd (gelast), kosten hiervan € 7,50
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marjan grandia
|
Ik ben bij hans anders geweest in geldermalsen .voor leesbril . Had eerdt ook me bedenkingen maar ik werd Eerst keurig verwezen naar oogarts naar staaroperatie weer terug voor
leesbril super goed advies hele kundige mensen .nu ook gewone bril .
Nee evht een positieve ervaringv
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Hans Anders
|
Ik ben al jaren klant van Hans Anders en ik heb nooit problemen ondervonden. Altijd behulpzaam personeel en een goed en uitgebreid assortiment. Eens je iets koopt gaat het ook echt jaren mee, dus zeer goede kwaliteit. Zeer tevreden mee.
8.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Citty
|
Super leuk en vriendelijk personeel die echt de tijd voor je nemen om een leuke passende bril voor je te zoeken. En goede service
69 Reviews Plaats review
Arslan A
|ONVRIENDELIJK - ONGEDULDIG EN GEDWONGEN TOT AANKOOP!!! (Filiaal in Heemskerk) Ik ga er nooit meer naar toe en ik koop ergens ANDERS wel een bril!
Online voor 13 maart jl een afspraak gemaakt voor een oogmeting in het filiaal in Heemskerk. Bij ontvangst werd mijn nadrukkelijk gevraagd of ik wel een bril wilde kopen. Ik gaf aan dat ik eerst een oogmeting wilde en daaropvolgend verder wilde kijken, had namelijk nooit eerder een oogmeting ondergaan en had wellicht helemaal geen bril nodig. Van de medewerker toch een bakje in mijn handen gedrukt gekregen en naar de brillen gewezen waar ik alvast een paar mocht uitzoeken voor het geval er uit de test blijkt dat ik er wel een nodig zou hebben. Ik merkte dat ik daar heel ongemakkelijk van werd en een paar monturen in het bakje legde..
Na de oogmeting bleek dat ik toch een bril zou moeten dragen en een tweede test moet laten doen om de exacte sterkte te meten.
Tijdens het wachten voor de 2e meting is mij tot 3 keer aan toe gevraagd of ik al een keuze had gemaakt voor de juiste montuur zodat ik het meteen na mijn meting kon afrekenen.
Ik heb de monturen bij de kassa achtergelaten en aangegeven dat ik mij niet laat dwingen tot een aankoop en de medewerker erg onvriendelijk vond. Zonder excuses of een andere reactie draaide zij zich om en ging verder met andere werkzaamheden.
BELACHELIJK!!
A Diekmann
|Op woensdag 3 februari bij Hans Anders Steenwijk geweest om mijn bril te laten repareren want de brug tussen de glazen was los gegaan. Volgens verkoopster was de bril niet meer te repareren en adviseerde mij om een nieuwe bril te kopen. Vond dit vreemd en ben toen naar een andere opticien gegaan en deze heeft zonder problemen mijn bril weer gerepareerd (gelast), kosten hiervan € 7,50
Marjan grandia
|Ik ben bij hans anders geweest in geldermalsen .voor leesbril . Had eerdt ook me bedenkingen maar ik werd Eerst keurig verwezen naar oogarts naar staaroperatie weer terug voor
leesbril super goed advies hele kundige mensen .nu ook gewone bril .
Nee evht een positieve ervaringv
Klant van Hans Anders
|Ik ben al jaren klant van Hans Anders en ik heb nooit problemen ondervonden. Altijd behulpzaam personeel en een goed en uitgebreid assortiment. Eens je iets koopt gaat het ook echt jaren mee, dus zeer goede kwaliteit. Zeer tevreden mee.
Citty
|Super leuk en vriendelijk personeel die echt de tijd voor je nemen om een leuke passende bril voor je te zoeken. En goede service