Vandaag een afspraak bij Milad gehad na twee maanden wachten. Ik was gisteren gebeld met dat hij ziek was en hebben ze mij bij een andere kapster ingepland. Niet eens gevraagd of ik dat wil. Ik heb net nog met Rob peetoom Rotterdam gebeld met het vraag of ik bij Milad voor een andere dag kan inplannen zeiden ze ; Milad is misschien vandaag ziek, over twee is hij niet meer bij ons werkzaam. Hij heeft voor morgen klanten geplaatst die vandaag een afspraak hadden. Vervolgens vraag ik aan haar waarom ik dan niet voor morgen was geplaatst en toen kreeg ik een antwoord Jaa weet ik niet misschien hadden ze andere behandeling ! Na twee maanden wachten en vervolgens bij iemand anders gezet zonder te vragen vindt ik niet kunnen, plus dat andere klanten wel voor morgen zijn verplaats bij Milad en sommige niet ben je je vetrouwen wel kwijt !
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
E. de Vos
|
na mijn eerste bezoek aan RP Rotterdam werd ik binnen kwartier gebeld....mijn rekening stond nog open...ik had dus betaald.. wat onprofessioneel...niet eerst intern uitzoeken...was beledigd..
na de 1e behandeling geen leuk kapsel.. moest plan opgezet worden
kortom na de 2e keer ben ik ermee gestopt wat een gebakken lucht... vieze plinten onder de kaptafels...en na 2e keer nog geen model in haar.. geen aanrader wat mij betreft
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Gesponsord
Marianne
|
Ik ben bij RP geweest voor een private make up tutorial. Vanwege mijn leeftijd (60+) wou ik eens iets anders wat bij mijn leeftijd zou passen. Ik werd geholpen door een jonge dame, er werd niet gevraagd hoe ik normaal mijn deed. Zij heeft mij 'uitgelegd' hoe ik foundation aan moest brengen, terwijl ik zei dat ik dat zelf al wist. Zonder vragen of uitleg heeft zij verder wat make up op gesmeerd en overmaat van ramp was haar mascara leeg. Mijn echtgenoot vroeg of ik iets onder mijn lede had want het zag eruit alsof ik ziek was. En dat voor €77-. Zo jammer dit. Nooit meer.
2.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Kim
|
Na 15jaar trouwe klant in Amsterdam en Rotterdam bij Rob Peetoom heeft Utrecht dit verpest. 1e keer waren me highlight te grof en onnatuurlijk gezet. Je zag de ‘plukjes’ zitten. Tweede hetkansing weggestuurd omdat ik 10min te laat was. Van te voren nog gebeld, kon gewoon komen. Bij aankomst waren twee kapsters ruzie aan maken wie tijd had en daarna konden ze me niet meer helpen. Slechte service. In loop van de jaren high end service kwijt geraakt.
22 Reviews Plaats review
N
|Niet een aanrader hartstikke ontevreden
Samantha
|Vandaag een afspraak bij Milad gehad na twee maanden wachten. Ik was gisteren gebeld met dat hij ziek was en hebben ze mij bij een andere kapster ingepland. Niet eens gevraagd of ik dat wil. Ik heb net nog met Rob peetoom Rotterdam gebeld met het vraag of ik bij Milad voor een andere dag kan inplannen zeiden ze ; Milad is misschien vandaag ziek, over twee is hij niet meer bij ons werkzaam. Hij heeft voor morgen klanten geplaatst die vandaag een afspraak hadden. Vervolgens vraag ik aan haar waarom ik dan niet voor morgen was geplaatst en toen kreeg ik een antwoord Jaa weet ik niet misschien hadden ze andere behandeling ! Na twee maanden wachten en vervolgens bij iemand anders gezet zonder te vragen vindt ik niet kunnen, plus dat andere klanten wel voor morgen zijn verplaats bij Milad en sommige niet ben je je vetrouwen wel kwijt !
E. de Vos
|na mijn eerste bezoek aan RP Rotterdam werd ik binnen kwartier gebeld....mijn rekening stond nog open...ik had dus betaald.. wat onprofessioneel...niet eerst intern uitzoeken...was beledigd..
na de 1e behandeling geen leuk kapsel.. moest plan opgezet worden
kortom na de 2e keer ben ik ermee gestopt wat een gebakken lucht... vieze plinten onder de kaptafels...en na 2e keer nog geen model in haar.. geen aanrader wat mij betreft
Marianne
|Ik ben bij RP geweest voor een private make up tutorial. Vanwege mijn leeftijd (60+) wou ik eens iets anders wat bij mijn leeftijd zou passen. Ik werd geholpen door een jonge dame, er werd niet gevraagd hoe ik normaal mijn deed. Zij heeft mij 'uitgelegd' hoe ik foundation aan moest brengen, terwijl ik zei dat ik dat zelf al wist. Zonder vragen of uitleg heeft zij verder wat make up op gesmeerd en overmaat van ramp was haar mascara leeg. Mijn echtgenoot vroeg of ik iets onder mijn lede had want het zag eruit alsof ik ziek was. En dat voor €77-. Zo jammer dit. Nooit meer.
Kim
|Na 15jaar trouwe klant in Amsterdam en Rotterdam bij Rob Peetoom heeft Utrecht dit verpest. 1e keer waren me highlight te grof en onnatuurlijk gezet. Je zag de ‘plukjes’ zitten. Tweede hetkansing weggestuurd omdat ik 10min te laat was. Van te voren nog gebeld, kon gewoon komen. Bij aankomst waren twee kapsters ruzie aan maken wie tijd had en daarna konden ze me niet meer helpen. Slechte service. In loop van de jaren high end service kwijt geraakt.