Nooit naar toe gaan. Ella heeft mijn haar verpest met haar balayage. Service is om te huilen. 6 uur gezeten niks aangeboden.
2.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Clyde
|
Beste heren kapper van Rotterdam centrum!
Altijd een relaxe sfeer en zonder afspraak vinden ze altijd wel een gaatje.
10
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Rachelle
|
Ik ga al jaren naar Chiq le Frique. Ik had altijd erg pluizig haar en sinds ik hier sinds een aantal jaren de keratine behandeling doe, is mijn haar 100% verbeterd. Het is glanzender, mooier en niet meer pluizig. De prijs van de behandeling is ook erg fijn en goedkoper dan andere kappers. Ook wordt mijn haar altijd netjes geknipt.
10
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Gesponsord
Saadia
|
Vorige week vrijdag had ik een afspraak om mijn weave los te maken en vervolgens de volgende dag bij jullie de weave weer in te zetten. Ik ben nooit eerder bij jullie geweest, dus ik dacht dit is een mooie gelegenheid om te kijken of ik vaker bij jullie mijn haar kan laten doen. Ik heb netjes van te voren een afspraak gemaakt. Bij aankomst had ik aangegeven dat ik het inzetten van mn weave nog even wilde uitstellen ivm vakantie. Ik heb een zeer negatieve ervaring aan het losmaken van mijn weave bij jullie er aan overgehouden, dat ik het nooit meer bij zal overwegen om bij jullie een behandeling te ondergaan. 1) Ik had een afspraak om mijn weave los te maken en toen het zichtbaar was hoe dun mijn vlechten waren en hoe veel het er waren, werd er bot gezegd dat ga ik niet los maken, het is te dun en te veel. Volgens mij heb ik netjes een afspraak gemaakt, als dat een rol speelt had er telefonisch aan mij gevraagd moeten worden hoe mijn haar ingevlochten was. Ik had er op gerekend dat mijn haar los gemaakt zou worden, dit werd mij geweigerd en vervolgens heb ik het zelf thuis los moeten maken. Ik wil daarbij wel vermelden dat de jonge dame die wat later was gebleven en mij weave eruit geknipt heeft, mij perfect geholpen heeft. Deze klacht is richt Elly, Ella, Ellen.. 2) Het feit dat mijn haar zo dun is ingevlochten is mijn keus. Ik draag het als 4 jaar zo en het is alleen maar blijven groeien. De botheid waarmee er bijna werd geschreeuw van 'Dat is slecht voor je haar, waarom is het dun ingevlochten, dat is niet beter" lijkt mij zeer onprofessioneel voor een bedrijf. Zo wordt je niet serieus genomen door je klanten. Ik ben een van de weinige klanten, maar geloof me op deze manier ga je alleen maar meer klanten verliezen. Er zijn genoeg kappers waar je wel gewoon normaal geholpen wordt. Misschien dat jullie hier een wijze les uit kunnen trekken. Mij nooit meer gezien bij chiq le frique en dat vanwege een slecht gehumeurde kapster.
2.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Marian
|
Personeel is meer met zichzelf beter dan met de klant. Ze praten meer met elkaar dan dat ze iets tegen je zeggen. 3 uur gezeten, 1 bakje koffie gehad
5 Reviews Plaats review
A
|Nooit naar toe gaan. Ella heeft mijn haar verpest met haar balayage. Service is om te huilen. 6 uur gezeten niks aangeboden.
Clyde
|Beste heren kapper van Rotterdam centrum!
Altijd een relaxe sfeer en zonder afspraak vinden ze altijd wel een gaatje.
Rachelle
|Ik ga al jaren naar Chiq le Frique. Ik had altijd erg pluizig haar en sinds ik hier sinds een aantal jaren de keratine behandeling doe, is mijn haar 100% verbeterd. Het is glanzender, mooier en niet meer pluizig. De prijs van de behandeling is ook erg fijn en goedkoper dan andere kappers. Ook wordt mijn haar altijd netjes geknipt.
Saadia
|Vorige week vrijdag had ik een afspraak om mijn weave los te maken en vervolgens de volgende dag bij jullie de weave weer in te zetten. Ik ben nooit eerder bij jullie geweest, dus ik dacht dit is een mooie gelegenheid om te kijken of ik vaker bij jullie mijn haar kan laten doen. Ik heb netjes van te voren een afspraak gemaakt. Bij aankomst had ik aangegeven dat ik het inzetten van mn weave nog even wilde uitstellen ivm vakantie. Ik heb een zeer negatieve ervaring aan het losmaken van mijn weave bij jullie er aan overgehouden, dat ik het nooit meer bij zal overwegen om bij jullie een behandeling te ondergaan. 1) Ik had een afspraak om mijn weave los te maken en toen het zichtbaar was hoe dun mijn vlechten waren en hoe veel het er waren, werd er bot gezegd dat ga ik niet los maken, het is te dun en te veel. Volgens mij heb ik netjes een afspraak gemaakt, als dat een rol speelt had er telefonisch aan mij gevraagd moeten worden hoe mijn haar ingevlochten was. Ik had er op gerekend dat mijn haar los gemaakt zou worden, dit werd mij geweigerd en vervolgens heb ik het zelf thuis los moeten maken. Ik wil daarbij wel vermelden dat de jonge dame die wat later was gebleven en mij weave eruit geknipt heeft, mij perfect geholpen heeft. Deze klacht is richt Elly, Ella, Ellen.. 2) Het feit dat mijn haar zo dun is ingevlochten is mijn keus. Ik draag het als 4 jaar zo en het is alleen maar blijven groeien. De botheid waarmee er bijna werd geschreeuw van 'Dat is slecht voor je haar, waarom is het dun ingevlochten, dat is niet beter" lijkt mij zeer onprofessioneel voor een bedrijf. Zo wordt je niet serieus genomen door je klanten. Ik ben een van de weinige klanten, maar geloof me op deze manier ga je alleen maar meer klanten verliezen. Er zijn genoeg kappers waar je wel gewoon normaal geholpen wordt. Misschien dat jullie hier een wijze les uit kunnen trekken. Mij nooit meer gezien bij chiq le frique en dat vanwege een slecht gehumeurde kapster.
Marian
|Personeel is meer met zichzelf beter dan met de klant. Ze praten meer met elkaar dan dat ze iets tegen je zeggen. 3 uur gezeten, 1 bakje koffie gehad