Elke keer dat ik hier kom, voelt het als een warm welkom. De ontvangst is vriendelijk, zeker dankzij de dame achter de receptie die altijd een glimlach klaar heeft. Het begint al met een heerlijke hoofdmassage tijdens het wassen, en daarna word ik altijd goed en eerlijk geadviseerd door de stylist. Elke werknemer is vriendelijk en ik krijg altijd het gevoel dat het team goed op elkaar ingespeeld is.
De sfeer is fijn, de service is hoog, en de cappuccino is ook echt top. Wat ik ook leuk vind, is dat er elke keer weer kleine dingen aangepast zijn in het interieur (verlichting, enz). Het voelt alsof er echt aandacht aan besteed wordt.
Voor mij draait het uiteindelijk om hoe ik de deur uit loop, en dat zit elke keer goed. Mooie coupe, fijne sfeer, en persoonlijke aandacht. Ik kom hier graag.
9.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Corine
|
Zondag 2 maart 2025 bij vestiging Rotterdam geweest samen met mijn moerder en dat is 1 grote nachtmerrie geworden heel mijn haar is daar verziekt. zou wensen dat ik de tijd terug kon draaien ben er doodongelukkig van en voel me verminkt. er zijn highlights gezet met een veel te laag percentage waarvan ik aangegeven heb dat dat niet gaat want dan wordt t niet blond. ma ja stronteigenwijs en met jullie producten gaat dat wel. nou echt niet veelste warm van kleur gebleven. dat ziet er niet. daarna een compleet verkeerde toner over mn haar die er daarna weer uitgewassen moest worden. met als gevolg dat er in mn reeds aanwezige low lights vlekken zitten en rood uitgeslagen zijn in t zonlicht. daarnaast heb ik aangegeven de hightlights vanuit mn scheiding te plaatsen maar weer stronteigenwijs en met hun techniek zouden de plukjes over mn bovenlagen waaieren. maar nee natuurlijk niet. bijna alle plukjes eronder! tevens is mn haar veel te kort geknipt. had aangegeven alleen de allerdunste puntjes maar nee dan knip je gewoon alles wat iets dunner is eraf. verder aangegeven alleen aan de voorkant wat korter en wat doe je dan knip je ook de zijkant korter. er is aangeboden gratis nog meer folies te zetten maar daar heb ik zondagavond al over gemaild naar hun dat ik dat niet meer durf. ben me de tandjes geschrokken toen ik thuiskwam. wat een blamage voor een rob peetoom kapper. schandalig. het is echt niet te geloven zulk amateur personeel in de zaak die zich nog stylist noemen. nou de kapsters in de reguliere salon zijn vele malen beter. dit is te schandalig voor worden. zo veel geld moeten betalen en dan je haar in een flits compleet aan alle kanten verziekt. er werden sowieso al veel minder folies geplaatst dan dat was besproken en was afgesproken toen mijn moeder en ik daar eerder voor advies zijn geweest. bij mijn moeder zijn er geheel tegen alle afspraken in veel te weinig folies gezet die na een paar keer wassen ook veel te warm van kleur zijn door het te lage percentage wat er gebruikt wordt voor de plukjes. dit wordt dan als je er bent gemaskeerd met een toner. maar ja die was je er na een paar keer wassen uit en dan komt het werkelijke resultaat boven water. al met al waren we met z'n tweeën bij elkaar 5oo euro kwijt en het eindresultaat is 1 grote blamage. er is mij aangeboden om als service mijn haar op te knappen, maar na al wat er gebeurd is durf ik dat uiteraard niet meer. ik kijk wel uit. inmiddels is gelukkig mijn kleur opgeknapt door mijn eigen kapper. voor ons nooit maar dan ook nooit geen rob peetoom meer. dit alleen als waarschuwing voor mensen die net als ons rob peetoom een keer willen gaan ervaren.
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
N
|
Niet een aanrader hartstikke ontevreden
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Gesponsord
Samantha
|
Vandaag een afspraak bij Milad gehad na twee maanden wachten. Ik was gisteren gebeld met dat hij ziek was en hebben ze mij bij een andere kapster ingepland. Niet eens gevraagd of ik dat wil. Ik heb net nog met Rob peetoom Rotterdam gebeld met het vraag of ik bij Milad voor een andere dag kan inplannen zeiden ze ; Milad is misschien vandaag ziek, over twee is hij niet meer bij ons werkzaam. Hij heeft voor morgen klanten geplaatst die vandaag een afspraak hadden. Vervolgens vraag ik aan haar waarom ik dan niet voor morgen was geplaatst en toen kreeg ik een antwoord Jaa weet ik niet misschien hadden ze andere behandeling ! Na twee maanden wachten en vervolgens bij iemand anders gezet zonder te vragen vindt ik niet kunnen, plus dat andere klanten wel voor morgen zijn verplaats bij Milad en sommige niet ben je je vetrouwen wel kwijt !
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
E. de Vos
|
na mijn eerste bezoek aan RP Rotterdam werd ik binnen kwartier gebeld....mijn rekening stond nog open...ik had dus betaald.. wat onprofessioneel...niet eerst intern uitzoeken...was beledigd..
na de 1e behandeling geen leuk kapsel.. moest plan opgezet worden
kortom na de 2e keer ben ik ermee gestopt wat een gebakken lucht... vieze plinten onder de kaptafels...en na 2e keer nog geen model in haar.. geen aanrader wat mij betreft
24 Reviews Plaats review
L Justin
|Elke keer dat ik hier kom, voelt het als een warm welkom. De ontvangst is vriendelijk, zeker dankzij de dame achter de receptie die altijd een glimlach klaar heeft. Het begint al met een heerlijke hoofdmassage tijdens het wassen, en daarna word ik altijd goed en eerlijk geadviseerd door de stylist. Elke werknemer is vriendelijk en ik krijg altijd het gevoel dat het team goed op elkaar ingespeeld is.
De sfeer is fijn, de service is hoog, en de cappuccino is ook echt top. Wat ik ook leuk vind, is dat er elke keer weer kleine dingen aangepast zijn in het interieur (verlichting, enz). Het voelt alsof er echt aandacht aan besteed wordt.
Voor mij draait het uiteindelijk om hoe ik de deur uit loop, en dat zit elke keer goed. Mooie coupe, fijne sfeer, en persoonlijke aandacht. Ik kom hier graag.
Corine
|Zondag 2 maart 2025 bij vestiging Rotterdam geweest samen met mijn moerder en dat is 1 grote nachtmerrie geworden heel mijn haar is daar verziekt. zou wensen dat ik de tijd terug kon draaien ben er doodongelukkig van en voel me verminkt. er zijn highlights gezet met een veel te laag percentage waarvan ik aangegeven heb dat dat niet gaat want dan wordt t niet blond. ma ja stronteigenwijs en met jullie producten gaat dat wel. nou echt niet veelste warm van kleur gebleven. dat ziet er niet. daarna een compleet verkeerde toner over mn haar die er daarna weer uitgewassen moest worden. met als gevolg dat er in mn reeds aanwezige low lights vlekken zitten en rood uitgeslagen zijn in t zonlicht. daarnaast heb ik aangegeven de hightlights vanuit mn scheiding te plaatsen maar weer stronteigenwijs en met hun techniek zouden de plukjes over mn bovenlagen waaieren. maar nee natuurlijk niet. bijna alle plukjes eronder! tevens is mn haar veel te kort geknipt. had aangegeven alleen de allerdunste puntjes maar nee dan knip je gewoon alles wat iets dunner is eraf. verder aangegeven alleen aan de voorkant wat korter en wat doe je dan knip je ook de zijkant korter. er is aangeboden gratis nog meer folies te zetten maar daar heb ik zondagavond al over gemaild naar hun dat ik dat niet meer durf. ben me de tandjes geschrokken toen ik thuiskwam. wat een blamage voor een rob peetoom kapper. schandalig. het is echt niet te geloven zulk amateur personeel in de zaak die zich nog stylist noemen. nou de kapsters in de reguliere salon zijn vele malen beter. dit is te schandalig voor worden. zo veel geld moeten betalen en dan je haar in een flits compleet aan alle kanten verziekt. er werden sowieso al veel minder folies geplaatst dan dat was besproken en was afgesproken toen mijn moeder en ik daar eerder voor advies zijn geweest. bij mijn moeder zijn er geheel tegen alle afspraken in veel te weinig folies gezet die na een paar keer wassen ook veel te warm van kleur zijn door het te lage percentage wat er gebruikt wordt voor de plukjes. dit wordt dan als je er bent gemaskeerd met een toner. maar ja die was je er na een paar keer wassen uit en dan komt het werkelijke resultaat boven water. al met al waren we met z'n tweeën bij elkaar 5oo euro kwijt en het eindresultaat is 1 grote blamage. er is mij aangeboden om als service mijn haar op te knappen, maar na al wat er gebeurd is durf ik dat uiteraard niet meer. ik kijk wel uit. inmiddels is gelukkig mijn kleur opgeknapt door mijn eigen kapper. voor ons nooit maar dan ook nooit geen rob peetoom meer. dit alleen als waarschuwing voor mensen die net als ons rob peetoom een keer willen gaan ervaren.
N
|Niet een aanrader hartstikke ontevreden
Samantha
|Vandaag een afspraak bij Milad gehad na twee maanden wachten. Ik was gisteren gebeld met dat hij ziek was en hebben ze mij bij een andere kapster ingepland. Niet eens gevraagd of ik dat wil. Ik heb net nog met Rob peetoom Rotterdam gebeld met het vraag of ik bij Milad voor een andere dag kan inplannen zeiden ze ; Milad is misschien vandaag ziek, over twee is hij niet meer bij ons werkzaam. Hij heeft voor morgen klanten geplaatst die vandaag een afspraak hadden. Vervolgens vraag ik aan haar waarom ik dan niet voor morgen was geplaatst en toen kreeg ik een antwoord Jaa weet ik niet misschien hadden ze andere behandeling ! Na twee maanden wachten en vervolgens bij iemand anders gezet zonder te vragen vindt ik niet kunnen, plus dat andere klanten wel voor morgen zijn verplaats bij Milad en sommige niet ben je je vetrouwen wel kwijt !
E. de Vos
|na mijn eerste bezoek aan RP Rotterdam werd ik binnen kwartier gebeld....mijn rekening stond nog open...ik had dus betaald.. wat onprofessioneel...niet eerst intern uitzoeken...was beledigd..
na de 1e behandeling geen leuk kapsel.. moest plan opgezet worden
kortom na de 2e keer ben ik ermee gestopt wat een gebakken lucht... vieze plinten onder de kaptafels...en na 2e keer nog geen model in haar.. geen aanrader wat mij betreft