twee nieuwe audí 's gekocht bij Huiskes Kokkeler, vervolgens zag ik op hun site een Q3 staan en belde voor de verkoper waar ik bekend was, deze was niet te bereiken en werd ik doorverbonden met de verkoper, vroeg hem om inlichting over de Q3 en evt inruil audi 3 limousine welke ik ook bij hun heb gekocht, eerst vertelde hij mij een andere prijs welke op internet stond vermeld, vervolgens vertelde hij mij als u mij niet kwalijk neemt, ik ben met klanten bezig, ik zij tegen hem pardon ben ik geen klant dan, toen werd de toon van Dhr *verwijderd door de redactie* minder en ik vertelde hem dan of hij mij na het gesprek met zijn klanten kon terugbellen, nee want dan ging hij naar huis en de bewaking kwam voor het afsluiten van het pand, ook kon hij de auto niet reserveren tot de dag daarop want het liep storm op deze auto's, kortom ik was klaar met de manier waarop ik behandeld was door deze verkoper, hoe bedoeld u klant vriendelijk, maar let op HOOGMOED komt voor de VAL !!!!!
6.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Huiskes-Kokkeler Rijssen
|
Goed, net bedrijf. Vriendelijke en kundige medewerkers. Duidelijke afspraken over te verrichten werkzaamheden en de prijs.
Prima.
9.0
De klantgerichtheid van de medewerker
De prijsstelling
De uitstraling
De kwaliteit van de informatie
De nazorg
Het onderhoud
Klant van Huiskes-Kokkeler Rijssen
|
Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer goed. Kom er sinds 2006 en is nooit tegen gevallen.
9.0
De prijsstelling
De uitstraling
De kwaliteit van de informatie
De nazorg
Het onderhoud
De klantgerichtheid van de medewerker
Klant van Huiskes-Kokkeler Rijssen
|
Keurig autobedrijf met zeer vriendelijk personeel en ruime keus aan occasions.
9.0
De uitstraling
De nazorg
De prijsstelling
De kwaliteit van de informatie
De klantgerichtheid van de medewerker
Klant van Huiskes-Kokkeler Rijssen
|
Zeer correcte behandeling, zowel in de showroom als in de garage
24 Reviews Plaats review
R Hammink
|twee nieuwe audí 's gekocht bij Huiskes Kokkeler, vervolgens zag ik op hun site een Q3 staan en belde voor de verkoper waar ik bekend was, deze was niet te bereiken en werd ik doorverbonden met de verkoper, vroeg hem om inlichting over de Q3 en evt inruil audi 3 limousine welke ik ook bij hun heb gekocht, eerst vertelde hij mij een andere prijs welke op internet stond vermeld, vervolgens vertelde hij mij als u mij niet kwalijk neemt, ik ben met klanten bezig, ik zij tegen hem pardon ben ik geen klant dan, toen werd de toon van Dhr *verwijderd door de redactie* minder en ik vertelde hem dan of hij mij na het gesprek met zijn klanten kon terugbellen, nee want dan ging hij naar huis en de bewaking kwam voor het afsluiten van het pand, ook kon hij de auto niet reserveren tot de dag daarop want het liep storm op deze auto's, kortom ik was klaar met de manier waarop ik behandeld was door deze verkoper, hoe bedoeld u klant vriendelijk, maar let op HOOGMOED komt voor de VAL !!!!!
Klant van Huiskes-Kokkeler Rijssen
|Goed, net bedrijf. Vriendelijke en kundige medewerkers. Duidelijke afspraken over te verrichten werkzaamheden en de prijs.
Prima.
Klant van Huiskes-Kokkeler Rijssen
|Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer goed. Kom er sinds 2006 en is nooit tegen gevallen.
Klant van Huiskes-Kokkeler Rijssen
|Keurig autobedrijf met zeer vriendelijk personeel en ruime keus aan occasions.
Klant van Huiskes-Kokkeler Rijssen
|Zeer correcte behandeling, zowel in de showroom als in de garage