Onze inbouwoven deed het niet meer. Er kon snel een afspraak gemaakt worden. Het probleem werd meteen gevonden en het vervangend onderdeel besteld, waarna de reparatie voorspoedig verliep, met de nodige toelichting.
Kortom, alles is snel en deskundig afgehandeld en de afspraken werden nagekomen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
M Arfie
|
Not worthy. Charged me 30eur inly for visit and check
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Froukje
|
1 woord: NIET DOEN! Wat een onprofessionele organisatie. De manier waarop zij met hun klanten omgaan is ongekend. Nog nooit zoiets asociaals meegemaakt. Een reperatieverzoek ingediend, de heren zouden om 13.00 uur langs komen. Uiteindelijk om 17.00 uur waren ze er eindelijk. Een onderzoekje van 10 minuten uitgevoerd en aangegeven dat de vaatwasser het weer deed. €70.50 afgerekend en de monteur weer de deur uit. De volgende dag weer hetzelfde probleem met de vaatwasser, niks niet opgelost dus. Wéér met de beste man gebeld en hij gaf aan dat zij het onderzoek juist hebben uitgevoerd en dat wij maar contact op moesten nemen met de fabrikant. *** Niet alleen de manier van werken onprofessioneel, vooral de communicatie. Hoe je wordt aangesproken en hoe er over je wordt gesproken. Zijn vrouw nam de telefoon op en ik hoorde op de achtergrond haar zeggen: ‘Daar heb je dat grietje weer’. Vervolgens begon meneer Krijn *** zijn stem aan de telefoon te verheffen en liet mij niet uitpraten. Ik heb zelden zulke slechte service meegemaakt. Geldtrekkers zijn het!!!! Niet aan beginnen. Zoek liever een andere (professionele) organisatie!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Wim Berrelkamp
|
Gebeld en snel en vriendelijk geholpen. Speciale onderdelen besteld en weer snel gemonteerd. 4 maanden garantie op de reparatie. Dit was trouwens niet de eerste keer.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sipko van Dam
|
Ik had een probleem met een relatief nieuwe samsung koelkast, namelijk dat er ijs opstapelde in het vriesvak welke volgens de specificatie anti-vries zou moeten zijn.
Na contact is een van de mensen van Krijn Veuger zijn bedrijf langs gekomen en heeft wat gefrutseld aan het vriesvak. Na een half uur was hij klaar en zei hij dat het probleem was opgelost. Ondanks het feit dat hij geen onderdelen had vervangen werd er toch 80 euro in rekening gebracht (45 euro loon, 35 euro voorrijkosten).
Aangezien de opbouw van het ijs vrij langzaam gaat en ik deze koelkast weinig gebruik is het pas een jaar later opgevallen dat mijn onderste lade weer helemaal was vastgevroren. Na contact op te nemen kreeg ik de boodschap dat de garantie van reparaties maar 4 maanden is en dat dit probleem niet op te lossen is omdat het aan het Nederlandse klimaat ligt. Ik moest een beetje huilen en lachen tegelijk, omdat ik zo'n slap excuus niet had verwacht. Maargoed, ik ben dus 80 euro lichter en heb nog steeds hetzelfde probleem en dus erg ontevreden over deze service.
11 Reviews Plaats review
Cor van der Leest
|Onze inbouwoven deed het niet meer. Er kon snel een afspraak gemaakt worden. Het probleem werd meteen gevonden en het vervangend onderdeel besteld, waarna de reparatie voorspoedig verliep, met de nodige toelichting.
Kortom, alles is snel en deskundig afgehandeld en de afspraken werden nagekomen.
M Arfie
|Not worthy. Charged me 30eur inly for visit and check
Froukje
|1 woord: NIET DOEN! Wat een onprofessionele organisatie. De manier waarop zij met hun klanten omgaan is ongekend. Nog nooit zoiets asociaals meegemaakt. Een reperatieverzoek ingediend, de heren zouden om 13.00 uur langs komen. Uiteindelijk om 17.00 uur waren ze er eindelijk. Een onderzoekje van 10 minuten uitgevoerd en aangegeven dat de vaatwasser het weer deed. €70.50 afgerekend en de monteur weer de deur uit. De volgende dag weer hetzelfde probleem met de vaatwasser, niks niet opgelost dus. Wéér met de beste man gebeld en hij gaf aan dat zij het onderzoek juist hebben uitgevoerd en dat wij maar contact op moesten nemen met de fabrikant. *** Niet alleen de manier van werken onprofessioneel, vooral de communicatie. Hoe je wordt aangesproken en hoe er over je wordt gesproken. Zijn vrouw nam de telefoon op en ik hoorde op de achtergrond haar zeggen: ‘Daar heb je dat grietje weer’. Vervolgens begon meneer Krijn *** zijn stem aan de telefoon te verheffen en liet mij niet uitpraten. Ik heb zelden zulke slechte service meegemaakt. Geldtrekkers zijn het!!!! Niet aan beginnen. Zoek liever een andere (professionele) organisatie!
Wim Berrelkamp
|Gebeld en snel en vriendelijk geholpen. Speciale onderdelen besteld en weer snel gemonteerd. 4 maanden garantie op de reparatie. Dit was trouwens niet de eerste keer.
Sipko van Dam
|Ik had een probleem met een relatief nieuwe samsung koelkast, namelijk dat er ijs opstapelde in het vriesvak welke volgens de specificatie anti-vries zou moeten zijn.
Na contact is een van de mensen van Krijn Veuger zijn bedrijf langs gekomen en heeft wat gefrutseld aan het vriesvak. Na een half uur was hij klaar en zei hij dat het probleem was opgelost. Ondanks het feit dat hij geen onderdelen had vervangen werd er toch 80 euro in rekening gebracht (45 euro loon, 35 euro voorrijkosten).
Aangezien de opbouw van het ijs vrij langzaam gaat en ik deze koelkast weinig gebruik is het pas een jaar later opgevallen dat mijn onderste lade weer helemaal was vastgevroren. Na contact op te nemen kreeg ik de boodschap dat de garantie van reparaties maar 4 maanden is en dat dit probleem niet op te lossen is omdat het aan het Nederlandse klimaat ligt. Ik moest een beetje huilen en lachen tegelijk, omdat ik zo'n slap excuus niet had verwacht. Maargoed, ik ben dus 80 euro lichter en heb nog steeds hetzelfde probleem en dus erg ontevreden over deze service.