Triest bedrijf,nog geen 1,5 week in de BMW gereden van het 8 maanden oud,helaas door medische omstandigheden verzoek gedaan tot inkoop.Helaas Renova Tilburg gaf als reactie wij hebben een inkoop stop.
Conclusie dan ben je goed voor je klanten.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Nick
|
Verkooptactiek voor een premiummerk beneden alle peil. (“Ik wil jullie niet onder druk zetten, maar…”)
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Hubert
|
Fout op fout Zal niet in detail treden, maar bij servicebeurten van de auto wordt fout op fout gemaakt; verkeerde bestellingen, onderdelen niet op voorraad (ondanks vooraf aangeven), verkeerde facturen. Daarbij de pech dat BMW zo'n beetje het enige merk is dat elke dag wel een melding in het dashboard realiseert en lange onderhoudsintervallen (zoals vroeger ;-) ) van 20.000-30.000 km niet haalbaar zijn.
3 Reviews Plaats review
GJ Schoots
|Triest bedrijf,nog geen 1,5 week in de BMW gereden van het 8 maanden oud,helaas door medische omstandigheden verzoek gedaan tot inkoop.Helaas Renova Tilburg gaf als reactie wij hebben een inkoop stop.
Conclusie dan ben je goed voor je klanten.
Nick
|Verkooptactiek voor een premiummerk beneden alle peil. (“Ik wil jullie niet onder druk zetten, maar…”)
Hubert
|Fout op fout
Zal niet in detail treden, maar bij servicebeurten van de auto wordt fout op fout gemaakt; verkeerde bestellingen, onderdelen niet op voorraad (ondanks vooraf aangeven), verkeerde facturen. Daarbij de pech dat BMW zo'n beetje het enige merk is dat elke dag wel een melding in het dashboard realiseert en lange onderhoudsintervallen (zoals vroeger ;-) ) van 20.000-30.000 km niet haalbaar zijn.