Jammer van de banden…
Mijn ervaring is goed over de aankoop van de vw id3. Tijdens de aankoop gaf ik aan dat de banden niet veel profiel meer hadden ( voor de goede orde ik ben een leek als het om auto’s gaat) verkoper Joep is navraag gaan doen bij een monteur, volgens de verkoper Joep zou er voldoende profiel op de banden aanwezig zijn. Direct na de aankoop ben ik bij twee plaatselijke banden specialisten langs gegaan, beide gaven aan dat de banden voor de winter vervangen moesten worden, dus twee a drie maanden na de verkoopdatum. Joep het banden probleem voorgelegd, voor een tegemoetkoming in de kosten van nieuwe banden, maar helaas garantie tot aan …….
Aanbevelen?
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
jaap
|
mijn Audi had een foutmelding, uitgelezen bij audi roosendaal, 2 sensoren vervangen, kosten rond de 600 euro, na 500 km weer foutmelding. Uitgelezen, weer 175 euro voor moeten betalen, foutmelding in dezelfde groep, herstel weer rond de 500 euro. Hoewel er op de factuur staat dat je garantie hebt op de reparatie, nee dus enkel als het vervangen onderdeel weer kapot gaat misschien. Er wordt ook geen enkele garantie gegeven dat het probleem opgelost zou zijn na het herstel. De vraag is zelfs of de reparatie uberhaupt het probleem heeft opgelost. Immers de foutmelding wordt gereset en kan pas weer terug komen na honderden kilometers, althans dat was zo voor de reparatie.
daarbij komt dat zij het idiote monteurs tarief berekenen van 156 euro excl BTW. Kroymans ferrari rekende in 2022 120euro excl btw, audi belgie rekent 70 euro excl btw. Voor mij ordinaire oplichterij en bovendien ondeskundig personeel wat geen verstand heeft van motoren .
Begrijp niet dat bij dat bedrijf nog iemand een auto koopt of in onderhoud heeft.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
G.P. de Boer den Hollander
|
Sinds anderhalf jaar (door verhuizing) moet ik op grond van garantiebepalingen met dit bedrijf zaken doen: onderhoud van mijn ID.4. De bureaucratie heeft dit bedrijf volledig in de grip, medewerkers zijn alleen bezig met protocollen, er kan niet met ze gecommuniceerd worden. Ondersteuning mbt de software van mijn auto is nihil, ik heb ruim € 500 uitgegeven voor een servicebeurt maar niet het gevoel dat er ook maar iets is gedaan, nazorg en opvolging gebrekkig. Een toezegging dat ik de volgende dag zou worden teruggebeld is niet nagekomen, een terugbelverzoek wordt door dezelfde medewerkster niet gehonoreerd. Daarnaast heb ik mbt mijn VW-oplader een dermate slechte begeleiding ontvangen dat ik ten einde raad in de beun-sector het antwoord heb gevonden.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Gabriel Fuentes
|
Hier een aantal weken geleden een hele mooie auto bij Jasper Tuinder van Seat Breda gekocht, meedenkend, meeveren en gaat geen uitdaging uit de weg om ons te informeren over de auto!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Burak
|
Schande voor Van Tilburg-Bastianen Groep B.V.
Vorige week ben ik langs geweest bij Van Tilburg-Bastianen Groep B.V, met de auto die ik wilde kopen, voor een occasion check. Zelf heb ik geen verstand van auto’s, dus dit zou een vertrouwde optie zijn, dacht ik.
Ze hebben de check uitgevoerd en daar is niks uitgekomen. Vol vertrouwen heb ik de auto gekocht.
Onderweg naar huis brandde de motorlamp ineens, daarom ben ik gelijk doorgereden naar een VAG Specialist bij mij in de buurt. Hij heeft de auto nagekeken op storingen en er bleken wel 6 storingen te zijn. Hier heb ik bij Van Tilburg-Bastianen Groep B.V. niets over gehoord, terwijl ook zij dit na zouden kijken. Het waren storingen van een tijdje terug. Zij zouden deze zeker gezien moeten hebben.
Hierna vertrouwde ik het niet meer en heb ik de auto verder laten nakijken. De auto is op de brug gezet en in een oogopslag heeft de specialist gezien dat er zowel een olie als een koelvloeistof lekkage zat op de beplating dat zeker niet van één dag was. Om dit te bevestigen heeft de specialist de onderplaat losgeschroefd.
Er zat ook een witte waas op het rechter onderstel. Na verdere controle bleek de hele rechterkant schade gehad te hebben. Dit werd bevestigd door een complete chassisnummer check.
Hierna heb ik direct contact opgenomen met Van Tilburg-Bastianen Groep B.V. Zij geven aan dat de monteur diverse storingen gezien heeft, maar vond het zelf niet van belang om het te vermelden. Ook heeft de salesmanager aangegeven dat goed gerepareerde schade’s niet worden vermeld aan de klant, en gaf daarna ook gelijk aan dat de lekkage’s niet gezien zijn en hieraan geen rechten ontleend kunnen worden. En sloot het gesprek af met als mededeling dat ze niks voor mij konden betekenen.
Al mijn vertrouwen in de dealer is hierdoor weg. Door fouten van Van Tilburg-Bastianen Groep B.V. moet ik veel kosten maken om de storingen en lekkages te verhelpen.
Op zijn minst had ik een beetje begrip verwacht en had ik gehoopt dat ze met een oplossing zouden komen in plaats van het gesprek zo af te sluiten.
74 Reviews Plaats review
JB
|Jammer van de banden…
Mijn ervaring is goed over de aankoop van de vw id3. Tijdens de aankoop gaf ik aan dat de banden niet veel profiel meer hadden ( voor de goede orde ik ben een leek als het om auto’s gaat) verkoper Joep is navraag gaan doen bij een monteur, volgens de verkoper Joep zou er voldoende profiel op de banden aanwezig zijn. Direct na de aankoop ben ik bij twee plaatselijke banden specialisten langs gegaan, beide gaven aan dat de banden voor de winter vervangen moesten worden, dus twee a drie maanden na de verkoopdatum. Joep het banden probleem voorgelegd, voor een tegemoetkoming in de kosten van nieuwe banden, maar helaas garantie tot aan …….
Aanbevelen?
jaap
|mijn Audi had een foutmelding, uitgelezen bij audi roosendaal, 2 sensoren vervangen, kosten rond de 600 euro, na 500 km weer foutmelding. Uitgelezen, weer 175 euro voor moeten betalen, foutmelding in dezelfde groep, herstel weer rond de 500 euro. Hoewel er op de factuur staat dat je garantie hebt op de reparatie, nee dus enkel als het vervangen onderdeel weer kapot gaat misschien. Er wordt ook geen enkele garantie gegeven dat het probleem opgelost zou zijn na het herstel. De vraag is zelfs of de reparatie uberhaupt het probleem heeft opgelost. Immers de foutmelding wordt gereset en kan pas weer terug komen na honderden kilometers, althans dat was zo voor de reparatie.
daarbij komt dat zij het idiote monteurs tarief berekenen van 156 euro excl BTW. Kroymans ferrari rekende in 2022 120euro excl btw, audi belgie rekent 70 euro excl btw. Voor mij ordinaire oplichterij en bovendien ondeskundig personeel wat geen verstand heeft van motoren .
Begrijp niet dat bij dat bedrijf nog iemand een auto koopt of in onderhoud heeft.
G.P. de Boer den Hollander
|Sinds anderhalf jaar (door verhuizing) moet ik op grond van garantiebepalingen met dit bedrijf zaken doen: onderhoud van mijn ID.4. De bureaucratie heeft dit bedrijf volledig in de grip, medewerkers zijn alleen bezig met protocollen, er kan niet met ze gecommuniceerd worden. Ondersteuning mbt de software van mijn auto is nihil, ik heb ruim € 500 uitgegeven voor een servicebeurt maar niet het gevoel dat er ook maar iets is gedaan, nazorg en opvolging gebrekkig. Een toezegging dat ik de volgende dag zou worden teruggebeld is niet nagekomen, een terugbelverzoek wordt door dezelfde medewerkster niet gehonoreerd. Daarnaast heb ik mbt mijn VW-oplader een dermate slechte begeleiding ontvangen dat ik ten einde raad in de beun-sector het antwoord heb gevonden.
Gabriel Fuentes
|Hier een aantal weken geleden een hele mooie auto bij Jasper Tuinder van Seat Breda gekocht, meedenkend, meeveren en gaat geen uitdaging uit de weg om ons te informeren over de auto!
Burak
|Schande voor Van Tilburg-Bastianen Groep B.V.
Vorige week ben ik langs geweest bij Van Tilburg-Bastianen Groep B.V, met de auto die ik wilde kopen, voor een occasion check. Zelf heb ik geen verstand van auto’s, dus dit zou een vertrouwde optie zijn, dacht ik.
Ze hebben de check uitgevoerd en daar is niks uitgekomen. Vol vertrouwen heb ik de auto gekocht.
Onderweg naar huis brandde de motorlamp ineens, daarom ben ik gelijk doorgereden naar een VAG Specialist bij mij in de buurt. Hij heeft de auto nagekeken op storingen en er bleken wel 6 storingen te zijn. Hier heb ik bij Van Tilburg-Bastianen Groep B.V. niets over gehoord, terwijl ook zij dit na zouden kijken. Het waren storingen van een tijdje terug. Zij zouden deze zeker gezien moeten hebben.
Hierna vertrouwde ik het niet meer en heb ik de auto verder laten nakijken. De auto is op de brug gezet en in een oogopslag heeft de specialist gezien dat er zowel een olie als een koelvloeistof lekkage zat op de beplating dat zeker niet van één dag was. Om dit te bevestigen heeft de specialist de onderplaat losgeschroefd.
Er zat ook een witte waas op het rechter onderstel. Na verdere controle bleek de hele rechterkant schade gehad te hebben. Dit werd bevestigd door een complete chassisnummer check.
Hierna heb ik direct contact opgenomen met Van Tilburg-Bastianen Groep B.V. Zij geven aan dat de monteur diverse storingen gezien heeft, maar vond het zelf niet van belang om het te vermelden. Ook heeft de salesmanager aangegeven dat goed gerepareerde schade’s niet worden vermeld aan de klant, en gaf daarna ook gelijk aan dat de lekkage’s niet gezien zijn en hieraan geen rechten ontleend kunnen worden. En sloot het gesprek af met als mededeling dat ze niks voor mij konden betekenen.
Al mijn vertrouwen in de dealer is hierdoor weg. Door fouten van Van Tilburg-Bastianen Groep B.V. moet ik veel kosten maken om de storingen en lekkages te verhelpen.
Op zijn minst had ik een beetje begrip verwacht en had ik gehoopt dat ze met een oplossing zouden komen in plaats van het gesprek zo af te sluiten.