Dit bedrijf is onprofessioneel. Ze hebben met een hoogwerker schade veroorzaakt aan mijn auto (deuk in mijn dak) en aan onze oprit. Reageren niet op e-mails en de verantwoordelijke persoon komt niet aan de telefoon. Bespaar uzelf ellende en zoek nog even verder naar een andere glaszetter.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Michiel
|
Niet gebruiker deze leverancier, leveren slecht werk. Rembrandt glas heeft 4 grote ramen vervangen door dubbel glas in mijn woning in Amsterdam. Mijn ervaring met Rembrandt glas zijn uitermate slecht. Ze zijn 5 keer komen meten omdat ze iedere keer de metingen kwijt waren om er niet zeker van waren of het wel klopte. Tijdens het plaatsen hebben ze er een gigantische puinhoop van gemaakt en de kozijnen zo toegetakeld dat alles opnieuw geschilderd moest worden (op eigen kosten uiteraard). tevens werden er beloofd tijdens het plaatsen dat de gewichten ook teruggeplaatst zouden worden als ik nieuwe tijden zou halen. Tijdens het einde van de dag werd mede gedeeld dat het te laat was en ze er geen tijd meer voor hadden en ik het zelf maar moest doen. Na plaatsing is er ook een raam gebarsten omdat het raam er onder spanning is ingezet. Toen was ik helemaal klaar met Rembrandt glas. Een medewerker is toen wederom langs geweest en hebben hun excuses aangeboden voor het slechte werk. We hebben toen een nieuwe prijs afgesproken omdat er zulk slecht werk afgeleverd was. Een week later kreeg ik een email van Rembrandt glas met de medeling dat de baas van de medewerker die bij mij langs was geweest het niet eens was met de afgesproken prijs. Ik heb toen gereageerd dat dit hun intern probleem is. Dit speelt tot op de dag van vandaag en zijn nu anderhalf jaar verder. Echt een slecht bedrijf die intern niet communiceren en zeer slecht werk afleveren. Ik adviseer dit bedrijf NIET te gebruiken. Pluspunten: Geen. Minpunten: zie bovenstaande tekst, kan niet slechter. Echt een aanfluiting.
2 Reviews Plaats review
Tessa
|Dit bedrijf is onprofessioneel. Ze hebben met een hoogwerker schade veroorzaakt aan mijn auto (deuk in mijn dak) en aan onze oprit. Reageren niet op e-mails en de verantwoordelijke persoon komt niet aan de telefoon. Bespaar uzelf ellende en zoek nog even verder naar een andere glaszetter.
Michiel
|Niet gebruiker deze leverancier, leveren slecht werk. Rembrandt glas heeft 4 grote ramen vervangen door dubbel glas in mijn woning in Amsterdam. Mijn ervaring met Rembrandt glas zijn uitermate slecht. Ze zijn 5 keer komen meten omdat ze iedere keer de metingen kwijt waren om er niet zeker van waren of het wel klopte. Tijdens het plaatsen hebben ze er een gigantische puinhoop van gemaakt en de kozijnen zo toegetakeld dat alles opnieuw geschilderd moest worden (op eigen kosten uiteraard). tevens werden er beloofd tijdens het plaatsen dat de gewichten ook teruggeplaatst zouden worden als ik nieuwe tijden zou halen. Tijdens het einde van de dag werd mede gedeeld dat het te laat was en ze er geen tijd meer voor hadden en ik het zelf maar moest doen. Na plaatsing is er ook een raam gebarsten omdat het raam er onder spanning is ingezet. Toen was ik helemaal klaar met Rembrandt glas. Een medewerker is toen wederom langs geweest en hebben hun excuses aangeboden voor het slechte werk. We hebben toen een nieuwe prijs afgesproken omdat er zulk slecht werk afgeleverd was. Een week later kreeg ik een email van Rembrandt glas met de medeling dat de baas van de medewerker die bij mij langs was geweest het niet eens was met de afgesproken prijs. Ik heb toen gereageerd dat dit hun intern probleem is. Dit speelt tot op de dag van vandaag en zijn nu anderhalf jaar verder. Echt een slecht bedrijf die intern niet communiceren en zeer slecht werk afleveren. Ik adviseer dit bedrijf NIET te gebruiken. Pluspunten: Geen. Minpunten: zie bovenstaande tekst, kan niet slechter. Echt een aanfluiting.