Sinds januari bezig met een glasvezelaansluiting. Na zo'n 80 telefoontjes in maart aangesloten. De aansluiting is ook gemeten en goed bevonden. Men moet alleen de lijn afmelden zodat deze in het adressen bestand van de providers komt. Dit is tot op heden niet gelukt. Mensen aan de telefoon weten niks, kunnen niet doorverbinden en zullen het ook zeker niet laten om te zeggen dat het mijn eigen schuld is om onduidelijke redenen.
Zo ga je niet met klanten om! Ik ben zeer teleurgesteld. Helaas kan ik niks anders dan wachten aangezien wij bij de bouw van ons huis COAX hebben laten vervallen. Weken zonder internet en TV is geen pretje
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Berna Weitgraven
|
Na meerdere keren bellen kwam er een afspraak tot stand, maar de monteur kwam niet opdagen en heeft ook niet afgezegd. Toen ik belde kreeg ik te horen dat ze door de vorst niet mochten graven van de gemeente en ze waren 'vergeten' om mij ook op de hoogte te brengen. Nieuwe afspraak gemaakt de monteur zou tussen 08.00u en 13.00u er zijn en u raad het al geen monteur. Weer zelf contact opgenomen en de afspraak bleek (volgens Reggefiber) in de middag te zijn. Maar u raad het al GEEN MONTEUR GEWEEST. Morgen maar weer proberen en hopen dat ik wederom vrij kan krijgen van de baas. Wat een verschrikkelijk bedrijf, het is
gewoon onbeschoft zoals ze daar liegen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Corne
|
Normal gesproken schijf ik geen recensies online, maar voor de prutsers van Reggefiber maak ik graag een uitzondering!
Ik heb de afgelopen 4 maanden reeds 3 maal een afspraak ingepland met Reggefiber. Reggefiber heeft de afspraken 3 maal niet door laten gaan. De eerste keer hadden ze de verkeerde spullen bij zich, de tweede keer is er helemaal niemand langsgeweest en de derde keer was de monteur ziek en werd er pas een uur later dan de afgesproken tijd contact opgenomen. Ik heb voor alle 3 afspraken vrij genomen van mijn werk. Reggefiber zelf was erg laconiek met hun reacties hierop. En ze blijven gewoon bellen voor een nieuwe afspraak alsof er niets aan de hand is. Bovendien wordt er niet op mails gereageerd. Hoe achterlijk kun je nog zijn in 2018 met je dienstverlening.....Reggefiber dus!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Willem
|
Na weken bellen eindelijk een afspraak 15 december jl. Maar er kwam dus niemand opdagen. Maar weer aan de telefoon. Na veel bellen en nooit terugbellen, ook al beloven ze van wel, weer een nieuwe afspraak. Weer 6 weken wachten. Ik snap niet dat dit bedrijf nog bestaat. In totaal wachten we al 3 maanden. En dan hebben ze de arrogantie om te zeggen: Veel plezier met kabel.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
nicole
|
Vanaf afgelopen woensdag geen internet , tv , en radio . Vandaag Vrijdagmiddag zou tussen 13.00 en 18.00 uur monteur komen . Om 18.00 uur telefoontje dat monteur het niet meer gaat halen . Nu na anderhalf uur bellen en epoen waarbij medewerkster Femke gewoon de chat verlaat tijdens gesprek is het antwoord . Maandag komen we het oplossen . Wat een ontzettend slechte service . Maandag meteen overstap regelen .
22 Reviews Plaats review
de Kroon
|Sinds januari bezig met een glasvezelaansluiting. Na zo'n 80 telefoontjes in maart aangesloten. De aansluiting is ook gemeten en goed bevonden. Men moet alleen de lijn afmelden zodat deze in het adressen bestand van de providers komt. Dit is tot op heden niet gelukt. Mensen aan de telefoon weten niks, kunnen niet doorverbinden en zullen het ook zeker niet laten om te zeggen dat het mijn eigen schuld is om onduidelijke redenen.
Zo ga je niet met klanten om! Ik ben zeer teleurgesteld. Helaas kan ik niks anders dan wachten aangezien wij bij de bouw van ons huis COAX hebben laten vervallen. Weken zonder internet en TV is geen pretje
Berna Weitgraven
|Na meerdere keren bellen kwam er een afspraak tot stand, maar de monteur kwam niet opdagen en heeft ook niet afgezegd. Toen ik belde kreeg ik te horen dat ze door de vorst niet mochten graven van de gemeente en ze waren 'vergeten' om mij ook op de hoogte te brengen. Nieuwe afspraak gemaakt de monteur zou tussen 08.00u en 13.00u er zijn en u raad het al geen monteur. Weer zelf contact opgenomen en de afspraak bleek (volgens Reggefiber) in de middag te zijn. Maar u raad het al GEEN MONTEUR GEWEEST. Morgen maar weer proberen en hopen dat ik wederom vrij kan krijgen van de baas. Wat een verschrikkelijk bedrijf, het is
gewoon onbeschoft zoals ze daar liegen.
Corne
|Normal gesproken schijf ik geen recensies online, maar voor de prutsers van Reggefiber maak ik graag een uitzondering!
Ik heb de afgelopen 4 maanden reeds 3 maal een afspraak ingepland met Reggefiber. Reggefiber heeft de afspraken 3 maal niet door laten gaan. De eerste keer hadden ze de verkeerde spullen bij zich, de tweede keer is er helemaal niemand langsgeweest en de derde keer was de monteur ziek en werd er pas een uur later dan de afgesproken tijd contact opgenomen. Ik heb voor alle 3 afspraken vrij genomen van mijn werk. Reggefiber zelf was erg laconiek met hun reacties hierop. En ze blijven gewoon bellen voor een nieuwe afspraak alsof er niets aan de hand is. Bovendien wordt er niet op mails gereageerd. Hoe achterlijk kun je nog zijn in 2018 met je dienstverlening.....Reggefiber dus!
Willem
|Na weken bellen eindelijk een afspraak 15 december jl. Maar er kwam dus niemand opdagen. Maar weer aan de telefoon. Na veel bellen en nooit terugbellen, ook al beloven ze van wel, weer een nieuwe afspraak. Weer 6 weken wachten. Ik snap niet dat dit bedrijf nog bestaat. In totaal wachten we al 3 maanden. En dan hebben ze de arrogantie om te zeggen: Veel plezier met kabel.
nicole
|Vanaf afgelopen woensdag geen internet , tv , en radio . Vandaag Vrijdagmiddag zou tussen 13.00 en 18.00 uur monteur komen . Om 18.00 uur telefoontje dat monteur het niet meer gaat halen . Nu na anderhalf uur bellen en epoen waarbij medewerkster Femke gewoon de chat verlaat tijdens gesprek is het antwoord . Maandag komen we het oplossen . Wat een ontzettend slechte service . Maandag meteen overstap regelen .