Waardeloos! Nee, het lijkt mooi, de formule van Ranzijn, maar de praktijk is minder. Wij hebben twee pups van 8 weken en widen ons inschrijven én de 9-weken vaccinatie laten doen. Inschrijven was natuurlijk prima, maar voor vaccinaties hadden ze de eerste 7 weken geen tijd. Je kunt veel plannen in het leven, maar niet de komst van een pup, en dus ook niet de data van de inentingen.
Kortom, Ranzijn laat je gewoon barsten omdat hun verdienmodel geen noodzakelijke service kan bieden. Dan breng ik met veel genoegen 2 x 15 jaar omzet naar een ander. Misschien iets duurder, maar wel met meer warmte voor de dieren. Misschien geldt toch de regel 'goedkoop is duurkoop'.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Chris
|
Ik heb even rondgebeld voor tarieven voor een FIV/FELV test voor een kat. Overal betaal je rond de 80-85 euro. Bij Ranzijn zit je echter flink boven de 95 omdat zijn hun bloedafname voor de test als aparte kosten rekenen, en de tijd die dit in beslag neemt nog eens als extra consult rekenen.
Goed is dus duurkoop bij deze dierenarts
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Van der meijden
|
Om te beginnen zijn wij tevreden
Alleen jammer dat er geen tijdkblok vrij gehouden word voor noodgevallen
Het is nu de tweede keer dat dat ons overkomt
3 jaar geleden moest onze hond gehecht worden onder haar oog maar er was geen plek
Zij heeft nu een lelijk litteken .
En vandaag gebeld hond( labrador) spuugt 2 dagen heeft koude oren eten en kwispelen doet ze ook niet .....kunnen zondag pas terecht ( vandaag woensdag) gaan wij niet op wachten
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
J. Stoutmeijer
|
Goede dierenarts, aardig en kundig personeel. Kat op leeftijd, was zo goed als blind, bleek hoge bloeddruk te zijn, adequaat geholpen, kan dankzij medicijnen weer zien. Nemen alle tijd voor de bloeddrukmeting, als het vanwege het humeur van de kat niet lukt, wordt er weer nieuwe afspraak gemaakt, je betaald pas voor de bloeddrukmeting als hij gelukt is. Ze blijven geduldig en lief met onze soms humeurige kat.
De telefonische bereikbaarheid is wel een minpunt, maar de laatste x in november dat ik belde, vroegen ze mijn telefoonnummer en belde ze mij terug toen ze klaar waren met het teefoongesprek waar ze mee bezig.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Astrid
|
Telefonisch totaal niet te bereiken, heeft U een ogenblik geduld duurt zeker 14 minuten en dan krijg je te horen probeer het later nog eens en dan piep piep piep opgehangen. Heb het 3x geprobeerd nada niks, wat een service(niet dus)
126 Reviews Plaats review
Philip kraan
|Waardeloos! Nee, het lijkt mooi, de formule van Ranzijn, maar de praktijk is minder. Wij hebben twee pups van 8 weken en widen ons inschrijven én de 9-weken vaccinatie laten doen. Inschrijven was natuurlijk prima, maar voor vaccinaties hadden ze de eerste 7 weken geen tijd. Je kunt veel plannen in het leven, maar niet de komst van een pup, en dus ook niet de data van de inentingen.
Kortom, Ranzijn laat je gewoon barsten omdat hun verdienmodel geen noodzakelijke service kan bieden. Dan breng ik met veel genoegen 2 x 15 jaar omzet naar een ander. Misschien iets duurder, maar wel met meer warmte voor de dieren. Misschien geldt toch de regel 'goedkoop is duurkoop'.
Chris
|Ik heb even rondgebeld voor tarieven voor een FIV/FELV test voor een kat. Overal betaal je rond de 80-85 euro. Bij Ranzijn zit je echter flink boven de 95 omdat zijn hun bloedafname voor de test als aparte kosten rekenen, en de tijd die dit in beslag neemt nog eens als extra consult rekenen.
Goed is dus duurkoop bij deze dierenarts
Van der meijden
|Om te beginnen zijn wij tevreden
Alleen jammer dat er geen tijdkblok vrij gehouden word voor noodgevallen
Het is nu de tweede keer dat dat ons overkomt
3 jaar geleden moest onze hond gehecht worden onder haar oog maar er was geen plek
Zij heeft nu een lelijk litteken .
En vandaag gebeld hond( labrador) spuugt 2 dagen heeft koude oren eten en kwispelen doet ze ook niet .....kunnen zondag pas terecht ( vandaag woensdag) gaan wij niet op wachten
J. Stoutmeijer
|Goede dierenarts, aardig en kundig personeel. Kat op leeftijd, was zo goed als blind, bleek hoge bloeddruk te zijn, adequaat geholpen, kan dankzij medicijnen weer zien. Nemen alle tijd voor de bloeddrukmeting, als het vanwege het humeur van de kat niet lukt, wordt er weer nieuwe afspraak gemaakt, je betaald pas voor de bloeddrukmeting als hij gelukt is. Ze blijven geduldig en lief met onze soms humeurige kat.
De telefonische bereikbaarheid is wel een minpunt, maar de laatste x in november dat ik belde, vroegen ze mijn telefoonnummer en belde ze mij terug toen ze klaar waren met het teefoongesprek waar ze mee bezig.
Astrid
|Telefonisch totaal niet te bereiken, heeft U een ogenblik geduld duurt zeker 14 minuten en dan krijg je te horen probeer het later nog eens en dan piep piep piep opgehangen. Heb het 3x geprobeerd nada niks, wat een service(niet dus)