Hex-V2 besteld en met een paar dagen geleverd! 100 euro minder dan bij de concurrenten dus echt een dikke voldoende van mijn kant!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
John Hendricks
|
Nadat ik mijn Hex-Net interface had binnengekregen bleek deze niet te werken.Na een mailtje naar Randstad Car Solutions te hebben gedaan meteen reactie gekregen en na in overleg verschillende testen te hebben gedaan is de interface vervangen voor een nieuwe die gelukkig wel goed werkt. Vanaf de bestelling tot aan de klachtafhandeling heb ik alleen maar goede ervaringen met Randstad Car Solutions en kan deze zaak bij iedereen aanraden.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Piet
|
Onlangs een bestelling geplaatst bij dit bedrijf. Netjes een bevestiging ontvangen. Helaas geen track&trace code ontvangen, maar het product was binnen 48 uur binnen. Ik zeg: TOP!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Antoine Kerstjens
|
met stomheid geslagen. netjes vooraf betaald, levering niet gekregen EN geen briefje van de bezorger (NB: ons bedrijf is dagelijks geopend van 9-17.30 uur, zaterdags op afspraak). 2de keer wederom niets ontvangen. onderstaand zie je de hele emailwisseling met hun). in het kort: wij zijn schuld, en hun niet. uiteraard gaan we de 2 VAG hexnet's bij n ander bestellen. Advies geef ik niet, dat doet de tekst wel.
Geachte heer,
We hebben u de track&traces gegeven dus u heeft ook kunnen zien dat we hebben verzonden. Dat u ze niet heeft kunnen ontvangen is voor ons niet te regelen. Wij maken gebruik van PostNL. Dat u ze vervolgens niet heeft opgehaald is ook niet aan ons.
Toppunt van klantvriendelijkheid is dat we u de verzendkosten niet hebben doorbelast. Dit tot twee keer aan toe !
> Toppunt van klantvriendelijkheid. Je legt het transportprobleem bij je
> klant neer. Als de bezorger een briefje had achtergelaten dan hadden
> we wat geweten. Dit was niet het geval dus jullie bezorger heeft
> gefaald en daarom hebben jullie een klant verloren.
> Chapeau.
> Met vriendelijke groet,
> Antoine Kerstjens
> -----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: [email protected]
> Verzonden: maandag 24 augustus 2020 17:29
> Aan: Essing Performance Center | Info
> Onderwerp: Re: Vraag antoine kerstjens
>
> Geachte heer,
>
> Ik heb eea uitgezocht. We hebben u twee keer een set van 2 HEX-NET
> kits verzonden. De eerste set is pas vorige week retour bezorgd.
> Tweede set hebben we nog niet eens terug van PostNL. Ze geven aan het
> niet te kunnen bezorgen op uw adres: er is niemand en/of het wordt niet opgehaald.
> De eerste set is ook niet opgehaald bij uw ophaalpunt. De tweede sets
> konden ook niet bezorgd worden en daarom hebben we maar verzocht om
> het te laten retourneren. Kortom, we weten niet hoe we het bij u
> kunnen laten bezorgen. Het heeft ons al teveel tijd en geld gekost.
>
> Vriendelijke groet
> BackOffice RandstadCarsolutions Benelux
>
>
>
>
>> hoi, ik wil opnieuw 2 stuks VCDS bij jullie bestellen, de laatste
>> keer is dit fout gegaan (misprestatie door de bezorgdienst).
>> hoe kunnen we dit nu regelen zodat het zeker goed gaat. Er komen hier
>> dagelijks pakketten binnen en gaan er pakketten de deur uit van onze
>> eigen tuningproducten dus daar kan het niet aan liggen, toch?
>> Ik hoor graag van jullie.
>> groet
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Johan
|
Snel geleverd. De handleiding kon ik niet vinden maar was op mijn PC al geïnstalleerd en kreeg zelfde dag nog antwoord op mijn vraag hierover.
28 Reviews Plaats review
Wouter P
|Hex-V2 besteld en met een paar dagen geleverd! 100 euro minder dan bij de concurrenten dus echt een dikke voldoende van mijn kant!
John Hendricks
|Nadat ik mijn Hex-Net interface had binnengekregen bleek deze niet te werken.Na een mailtje naar Randstad Car Solutions te hebben gedaan meteen reactie gekregen en na in overleg verschillende testen te hebben gedaan is de interface vervangen voor een nieuwe die gelukkig wel goed werkt. Vanaf de bestelling tot aan de klachtafhandeling heb ik alleen maar goede ervaringen met Randstad Car Solutions en kan deze zaak bij iedereen aanraden.
Piet
|Onlangs een bestelling geplaatst bij dit bedrijf. Netjes een bevestiging ontvangen. Helaas geen track&trace code ontvangen, maar het product was binnen 48 uur binnen. Ik zeg: TOP!
Antoine Kerstjens
|met stomheid geslagen. netjes vooraf betaald, levering niet gekregen EN geen briefje van de bezorger (NB: ons bedrijf is dagelijks geopend van 9-17.30 uur, zaterdags op afspraak). 2de keer wederom niets ontvangen. onderstaand zie je de hele emailwisseling met hun). in het kort: wij zijn schuld, en hun niet. uiteraard gaan we de 2 VAG hexnet's bij n ander bestellen. Advies geef ik niet, dat doet de tekst wel.
Geachte heer,
We hebben u de track&traces gegeven dus u heeft ook kunnen zien dat we hebben verzonden. Dat u ze niet heeft kunnen ontvangen is voor ons niet te regelen. Wij maken gebruik van PostNL. Dat u ze vervolgens niet heeft opgehaald is ook niet aan ons.
Toppunt van klantvriendelijkheid is dat we u de verzendkosten niet hebben doorbelast. Dit tot twee keer aan toe !
Vriendelijke groet
BackOffice RandstadCarsolutions Benelux
> Toppunt van klantvriendelijkheid. Je legt het transportprobleem bij je
> klant neer. Als de bezorger een briefje had achtergelaten dan hadden
> we wat geweten. Dit was niet het geval dus jullie bezorger heeft
> gefaald en daarom hebben jullie een klant verloren.
> Chapeau.
> Met vriendelijke groet,
> Antoine Kerstjens
> -----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: [email protected]
> Verzonden: maandag 24 augustus 2020 17:29
> Aan: Essing Performance Center | Info
> Onderwerp: Re: Vraag antoine kerstjens
>
> Geachte heer,
>
> Ik heb eea uitgezocht. We hebben u twee keer een set van 2 HEX-NET
> kits verzonden. De eerste set is pas vorige week retour bezorgd.
> Tweede set hebben we nog niet eens terug van PostNL. Ze geven aan het
> niet te kunnen bezorgen op uw adres: er is niemand en/of het wordt niet opgehaald.
> De eerste set is ook niet opgehaald bij uw ophaalpunt. De tweede sets
> konden ook niet bezorgd worden en daarom hebben we maar verzocht om
> het te laten retourneren. Kortom, we weten niet hoe we het bij u
> kunnen laten bezorgen. Het heeft ons al teveel tijd en geld gekost.
>
> Vriendelijke groet
> BackOffice RandstadCarsolutions Benelux
>
>
>
>
>> hoi, ik wil opnieuw 2 stuks VCDS bij jullie bestellen, de laatste
>> keer is dit fout gegaan (misprestatie door de bezorgdienst).
>> hoe kunnen we dit nu regelen zodat het zeker goed gaat. Er komen hier
>> dagelijks pakketten binnen en gaan er pakketten de deur uit van onze
>> eigen tuningproducten dus daar kan het niet aan liggen, toch?
>> Ik hoor graag van jullie.
>> groet
Johan
|Snel geleverd. De handleiding kon ik niet vinden maar was op mijn PC al geïnstalleerd en kreeg zelfde dag nog antwoord op mijn vraag hierover.