Afgelopen donderdag heb ik per ongeluk 3 maal verkeerde pincode in getoetst. Pas werd geblokkeerd. Eerst dachten we nog dat het door internet storing kwam. Vrijdag bleek pas inderdaad geblokkeerd. Ik heb het kantoor in Nijkerk gebeld en probleem voorgelegd. Bijkomend probleem is dat ik momenteel in een herstellingsoord in Harderijk verblijf, en kan onmogelijk zelf naar een kantoor. Medewerker zou intern overleggen en me terug bellen. Hij belde terug en vertelde dat er een medewerker onderweg was naar mij om het probleem op te lossen. Gelukkig is er hier een betaalautomaat van de rabobank. De medewerkster kwam, maakte foto van bankpas en legitimatie, verzond die naar kantoor, mijn pas werd gedeblokkerd en ik kon weer pinnen en internet bankieren. Ik vind dit onvoorstelbaar. Ben enorm dankbaar. nu kan ik gelukkig weer zelf bankieren en geld opnemen. De rabobank krijgt van mij een lekkere warme douche.
1 Review Plaats review
Marja Kieft
|Afgelopen donderdag heb ik per ongeluk 3 maal verkeerde pincode in getoetst. Pas werd geblokkeerd. Eerst dachten we nog dat het door internet storing kwam. Vrijdag bleek pas inderdaad geblokkeerd. Ik heb het kantoor in Nijkerk gebeld en probleem voorgelegd. Bijkomend probleem is dat ik momenteel in een herstellingsoord in Harderijk verblijf, en kan onmogelijk zelf naar een kantoor. Medewerker zou intern overleggen en me terug bellen. Hij belde terug en vertelde dat er een medewerker onderweg was naar mij om het probleem op te lossen. Gelukkig is er hier een betaalautomaat van de rabobank. De medewerkster kwam, maakte foto van bankpas en legitimatie, verzond die naar kantoor, mijn pas werd gedeblokkerd en ik kon weer pinnen en internet bankieren. Ik vind dit onvoorstelbaar. Ben enorm dankbaar. nu kan ik gelukkig weer zelf bankieren en geld opnemen. De rabobank krijgt van mij een lekkere warme douche.