Bankfilialen sluiten. Men gaat er van uit dat iedereen alles met de computer doet. Er is een categorie die hier niet mee overweg kan. Het nieuwe apparaatje voor internetbankieren werkt ook vrij ingewikkeld. Kortom waar is de goede ouderwetse service. Vroeger kwam je de bank binnen en kende men de clienten, tegenwoordig ben je een anon iem iemand. Ik kan hier niet goed mee omgaan. Servicegerichtheid en herkenbaarheid staan hoog in het vaandel.
1 Review Plaats review
Anneke Du Chatinier
|Bankfilialen sluiten. Men gaat er van uit dat iedereen alles met de computer doet. Er is een categorie die hier niet mee overweg kan. Het nieuwe apparaatje voor internetbankieren werkt ook vrij ingewikkeld. Kortom waar is de goede ouderwetse service. Vroeger kwam je de bank binnen en kende men de clienten, tegenwoordig ben je een anon iem iemand. Ik kan hier niet goed mee omgaan. Servicegerichtheid en herkenbaarheid staan hoog in het vaandel.