Asociale Bank. Uit het niets heeft ASN of Volksbank, ook totaal onduidelijk, van de week mijn ASN rekening plus pinpas geblokkeerd. Zonder enige vorm van fatsoen, aankondiging, contact, uitleg en/of reden. Afdeling is alleen maar bereikbaar via e-mail en heb dus de afdeling meerdere malen gemaild. Ik lees dat meer mensen dit overkomt en het zal wel een automatiseringsfout zijn.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Martin van de Wardt
|
De tweede keer dat de bank een fout maakt in de automatisering. De eesrte keer was het met Ideal betalingen die niet goed gingen, na uiteindelijk ene Kifid-klacht is dat opgelost, kostte wel 4 maanden.
Nu wordt mijn dochter 18, en de bank krijgt het niet voor elkaar om haar te identificeren. Ze heeft (had) alleen een ASN-rekening, al heel lang, en woont inmiddels op kamers. Zonder identificatie blokkeert ASN de rekening, en de identificatie lukt niet doordat de bank de gegevens niet doorgeeft aan AMP (die hier niets aan kan doen) Ondanks het feit dat het hun eigen fout is weigeren ze er iets aan te doen, waardoor mijn dochter volgende week haar huur niet kan betalen.
Klaar met de bank, geen vertrouwen meer in hun procedures en automatisering, waardoor helaas Regiobank en SNS ook afvallen. Met welke bende zal ik nu dan eens in zee gaan? Ik was weg bij ING omdat ze in wapens handelen...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dick van Spronsen
|
Ik ben al decennia bewust klant van ASN en ik ben blij dat zij er zijn als meer ethisch verantwoord alternatief voor de grotere banken in Nederland. Ik herken me dan ook geenszins in de negatieve beoordelingen op deze site.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Piet
|
gebruikte ASN al jaren voor een kleine eenmanszaak met max 1 factuur per maand, maar na jaren kreeg ik vragen waar mijn geld vandaan kwam en nog een hele waslijst die ik in moest vullen. ik werd opeens als crimineel behandeld. ter goeder trouw een zakelijke rekening aangevraagd maar die werd geweigerd. toen ik vroeg wat er nu met mijn bestaande rekening ging gebeuren werd mij doodleuk verteld dat er niet meer op mijn contact gereageerd zou worden. en daar bleef het bij. slechtste service ooit!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bakker
|
Bankrekening geopend 3 uur bezig geweest om in te loggen kreeg allen maar foutmeldingen
Gebeld meer dan 10 wachtende voor mij
Na een half uur opgehangen
Ik had een andere bank moeten kiezen
364 Reviews Plaats review
R. Beumer
|Asociale Bank. Uit het niets heeft ASN of Volksbank, ook totaal onduidelijk, van de week mijn ASN rekening plus pinpas geblokkeerd. Zonder enige vorm van fatsoen, aankondiging, contact, uitleg en/of reden. Afdeling is alleen maar bereikbaar via e-mail en heb dus de afdeling meerdere malen gemaild. Ik lees dat meer mensen dit overkomt en het zal wel een automatiseringsfout zijn.
Martin van de Wardt
|De tweede keer dat de bank een fout maakt in de automatisering. De eesrte keer was het met Ideal betalingen die niet goed gingen, na uiteindelijk ene Kifid-klacht is dat opgelost, kostte wel 4 maanden.
Nu wordt mijn dochter 18, en de bank krijgt het niet voor elkaar om haar te identificeren. Ze heeft (had) alleen een ASN-rekening, al heel lang, en woont inmiddels op kamers. Zonder identificatie blokkeert ASN de rekening, en de identificatie lukt niet doordat de bank de gegevens niet doorgeeft aan AMP (die hier niets aan kan doen) Ondanks het feit dat het hun eigen fout is weigeren ze er iets aan te doen, waardoor mijn dochter volgende week haar huur niet kan betalen.
Klaar met de bank, geen vertrouwen meer in hun procedures en automatisering, waardoor helaas Regiobank en SNS ook afvallen. Met welke bende zal ik nu dan eens in zee gaan? Ik was weg bij ING omdat ze in wapens handelen...
Dick van Spronsen
|Ik ben al decennia bewust klant van ASN en ik ben blij dat zij er zijn als meer ethisch verantwoord alternatief voor de grotere banken in Nederland. Ik herken me dan ook geenszins in de negatieve beoordelingen op deze site.
Piet
|gebruikte ASN al jaren voor een kleine eenmanszaak met max 1 factuur per maand, maar na jaren kreeg ik vragen waar mijn geld vandaan kwam en nog een hele waslijst die ik in moest vullen. ik werd opeens als crimineel behandeld. ter goeder trouw een zakelijke rekening aangevraagd maar die werd geweigerd. toen ik vroeg wat er nu met mijn bestaande rekening ging gebeuren werd mij doodleuk verteld dat er niet meer op mijn contact gereageerd zou worden. en daar bleef het bij. slechtste service ooit!
Bakker
|Bankrekening geopend 3 uur bezig geweest om in te loggen kreeg allen maar foutmeldingen
Gebeld meer dan 10 wachtende voor mij
Na een half uur opgehangen
Ik had een andere bank moeten kiezen