Vlot en kundig geholpen. Duidelijkheid op de site die klopte met de werkelijkheid.
Was gezellig.
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
peter meijboom
|
gewoon, apk bij garage vulink.
6 juli. auto apk afgekeurd: wat moet er aan gebeuren? uitlaat gaatje dichtmaken, 1 band onvoldoende profiel, gordel beschadigd (rafeltje van ongeveer 2mm breed en 2 cm lang aan de zijkant (die zou vulink dan vanuit sloop regelen.), 1 achterlichtlampje, en kentekenplaatje-lampje vervangen. wat gaat me dat kosten? raming van vulink: rond de 700 euro! dat vond ik al verbazingwekkend hoog bedrag. ter plekke betaald: 51,88 euro voor keuring, koelvloeistof en werkplaatstarief. meteen betaald.
dus ik dacht nu kan ik zelf eerst het een en ander doen, voordat de herkeuring plaatsvindt.
dus lampjes zelf vervangen uit een lampensetje van de action van een paar euro, gordel vervangen door een volvoliefhebber-kennis, 15 euro, daar twee banden gekocht voor 40 euro.
ik weer terug naar vulink, die zou mijn banden erop zetten, en uitlaat kitten.
tot mijn verbazing bleek een band lek (snee erin), onverklaarbaar, want de banden die ik leverde waren goed.
er was opnieuw apk keuring uitgevoerd, dat wou ik niet, eerst maar eens wachten tot alles weer in orde is, en dan herkeuring, maar zo dacht men daar waarschijnlijk niet.
in ieder geval: weer een rekening voor een (mijn eigen geregelde ) band erop gezet, balanceren, apk en werkplaatstarief
115 euro! (25 juli). nu moest er nog een nieuwe band op, omdat de door mij geleverde band een kleinere maat had.
ik had de auto dringend nodig voor 4 augustus, maar vulink kon dat onmogelijk doen voor die tijd wegens te druk.
dus naar euromaster, daar kon het meteen.
nu kan hij dus afgemeld worden bij de rdw, omdat alles in orde was dus nu.
ik weer naar vulink om dat even te laten doen, maar nee dat kon onmogelijk voor vrijdag, sorry te druk.
de man bij euromaster vond dat vreemd en belde naar vulink om te vragen waarom dat niet kon, waar hij meteen nul op het rekest kreeg.
toen zakte mijn broek helemaal af. ik meteen naar automat voor herkeuring, dat kon meteen 2 augustus, en nu is ie dus in orde na al dit gedoe. automat stelde wel vast trouwens dat de uitlaat niet goed dichtgemaakt was door vulink, maar dit nog terzijde. samenvattend betaalde ik dus bij vulink 166, 81. wat is daarvoor gedaan? 1 band erop gezet, die ik zelf leverde, uitlaat gekit (niet goed), koelvloeistof, balanceren en werkplaatstarief, en 2x apk keuring waarvan de tweede keer nog niet nodig was op dat moment. en daarna service van niks, geen enkel voorstel aan de klant om hier uit te komen
bij vulink kom ik dus niet meer, en raad het anderen ook sterk af.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf Gerard Vulink B.V.
|
goed en betrouwbaar
8.0
De prijs
De service
De klantgerichtheid
De communicatie
De uitstraling
Klant van Autobedrijf Gerard Vulink B.V.
|
Prettig autobedrijf. Verkoper had kennis van zaken. Proefrit was geen probleem en verdere afhandeling van de koop verliep netjes en zeer correct.
Minpunten: Voor 395,- afleverkosten voor een auto waar men naar eigen zeggen geen werk van had vanwege de uitstekende staat, had ik wel verwacht dat deze van binnen en van buiten goed schoongemaakt was en dat ik in ieder geval een halve tank brandstof had meegekregen. De grijze haren van de vorige eigenaars hingen nog aan de stoelen en de tank was bijna leeg. Afgezien daarvan een uitstekend autobedrijf.
8.0
De communicatie
De prijs
De uitstraling
De service
De klantgerichtheid
Klant van Autobedrijf Gerard Vulink B.V.
|
Erg vriendelijk personeel in een schitterend pand. Helaas bleek na de aankoop van de auto dat ze de tijdens de testrit aangegeven klacht (auto trilde erg) niet hadden verholpen en dat er een voorband steeds leeg liep. Omdat wij niet uit de buurt komen van Raalte in onze eigen buurt naar een garage bleek de band lek te zijn en een steunbalk van de motor moest worden vervangen. Na diverse keren contact te hebben gehad wil Gargage Vullink op geen enkele manier concessies doen en zijn alle kosten voor ons. En er moet nog meer vervangen worden. We balen enorm van deze garage!!
84 Reviews Plaats review
M van Buren
|Vlot en kundig geholpen. Duidelijkheid op de site die klopte met de werkelijkheid.
Was gezellig.
peter meijboom
|gewoon, apk bij garage vulink.
6 juli. auto apk afgekeurd: wat moet er aan gebeuren? uitlaat gaatje dichtmaken, 1 band onvoldoende profiel, gordel beschadigd (rafeltje van ongeveer 2mm breed en 2 cm lang aan de zijkant (die zou vulink dan vanuit sloop regelen.), 1 achterlichtlampje, en kentekenplaatje-lampje vervangen. wat gaat me dat kosten? raming van vulink: rond de 700 euro! dat vond ik al verbazingwekkend hoog bedrag. ter plekke betaald: 51,88 euro voor keuring, koelvloeistof en werkplaatstarief. meteen betaald.
dus ik dacht nu kan ik zelf eerst het een en ander doen, voordat de herkeuring plaatsvindt.
dus lampjes zelf vervangen uit een lampensetje van de action van een paar euro, gordel vervangen door een volvoliefhebber-kennis, 15 euro, daar twee banden gekocht voor 40 euro.
ik weer terug naar vulink, die zou mijn banden erop zetten, en uitlaat kitten.
tot mijn verbazing bleek een band lek (snee erin), onverklaarbaar, want de banden die ik leverde waren goed.
er was opnieuw apk keuring uitgevoerd, dat wou ik niet, eerst maar eens wachten tot alles weer in orde is, en dan herkeuring, maar zo dacht men daar waarschijnlijk niet.
in ieder geval: weer een rekening voor een (mijn eigen geregelde ) band erop gezet, balanceren, apk en werkplaatstarief
115 euro! (25 juli). nu moest er nog een nieuwe band op, omdat de door mij geleverde band een kleinere maat had.
ik had de auto dringend nodig voor 4 augustus, maar vulink kon dat onmogelijk doen voor die tijd wegens te druk.
dus naar euromaster, daar kon het meteen.
nu kan hij dus afgemeld worden bij de rdw, omdat alles in orde was dus nu.
ik weer naar vulink om dat even te laten doen, maar nee dat kon onmogelijk voor vrijdag, sorry te druk.
de man bij euromaster vond dat vreemd en belde naar vulink om te vragen waarom dat niet kon, waar hij meteen nul op het rekest kreeg.
toen zakte mijn broek helemaal af. ik meteen naar automat voor herkeuring, dat kon meteen 2 augustus, en nu is ie dus in orde na al dit gedoe. automat stelde wel vast trouwens dat de uitlaat niet goed dichtgemaakt was door vulink, maar dit nog terzijde. samenvattend betaalde ik dus bij vulink 166, 81. wat is daarvoor gedaan? 1 band erop gezet, die ik zelf leverde, uitlaat gekit (niet goed), koelvloeistof, balanceren en werkplaatstarief, en 2x apk keuring waarvan de tweede keer nog niet nodig was op dat moment. en daarna service van niks, geen enkel voorstel aan de klant om hier uit te komen
bij vulink kom ik dus niet meer, en raad het anderen ook sterk af.
Klant van Autobedrijf Gerard Vulink B.V.
|goed en betrouwbaar
Klant van Autobedrijf Gerard Vulink B.V.
|Prettig autobedrijf. Verkoper had kennis van zaken. Proefrit was geen probleem en verdere afhandeling van de koop verliep netjes en zeer correct.
Minpunten: Voor 395,- afleverkosten voor een auto waar men naar eigen zeggen geen werk van had vanwege de uitstekende staat, had ik wel verwacht dat deze van binnen en van buiten goed schoongemaakt was en dat ik in ieder geval een halve tank brandstof had meegekregen. De grijze haren van de vorige eigenaars hingen nog aan de stoelen en de tank was bijna leeg. Afgezien daarvan een uitstekend autobedrijf.
Klant van Autobedrijf Gerard Vulink B.V.
|Erg vriendelijk personeel in een schitterend pand. Helaas bleek na de aankoop van de auto dat ze de tijdens de testrit aangegeven klacht (auto trilde erg) niet hadden verholpen en dat er een voorband steeds leeg liep. Omdat wij niet uit de buurt komen van Raalte in onze eigen buurt naar een garage bleek de band lek te zijn en een steunbalk van de motor moest worden vervangen. Na diverse keren contact te hebben gehad wil Gargage Vullink op geen enkele manier concessies doen en zijn alle kosten voor ons. En er moet nog meer vervangen worden. We balen enorm van deze garage!!