Ronduit slecht, zelden zo'n onprofessioneel ***bedrijf meegemaakt. December 2018 bank besteld, maart 2019 geleverd, bij uitpakken bleek relax aan verkeerde kant te zitten. Gelijk klachten formulier ingevuld, paar weken later, na zelf contact te zoeken, de mededeling dat er iemand langs kwam om de delen om te bouwen. Dus met andere woorden een splinternieuwe bank even open trekken en weer in elkaar knutselen. Monteur kon dr zoals verwacht niks mee. Uiteindelijk na 2 maanden bank opgehaald voor herstel in fabriek. Max 6 weken kwijt en leenbank gekregen. Totaal geen informatie verstrekking en alles zelf na moeten blijven vragen. Na 6 weken niks, uiteindelijk na 10 weken wachten de koop ontbonden (7 maanden vanaf eerste bestelling)! Dag na ontbinden koop belt iemand op dat ze onze bank binnen hebben gekregen en waar we die geleverd willen hebben... Als het op service en klachten afhandeling komt is Pronto schandalig slecht! Voor de prijzen die ze vragen mag je véél meer service verwachten.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
L Beukers
|
Sterke punten
Klantvriendelijk
7.0
Klantvriendelijk-<br>heid
Assortiment
Levertijd
Prijs / kwaliteit verhouding
Winkel-<br>uitstraling
Deskundig advies
Afhalen/ bezorgen
Elisa
|
Sterke punten
Je kan een allinhouse service erbij kopen. Dit is een spray die je bank beschermt tegen vlekken, en het geeft je ook nog extra garantie
9.0
Winkel-<br>uitstraling
Levertijd
Assortiment
Afhalen/ bezorgen
Klantvriendelijk-<br>heid
Prijs / kwaliteit verhouding
Deskundig advies
Jelle
|
Sterke punten
Veel is vrijwel direct leverbaar en er zijn veel complete series (salontafel, eettafel, dressoir, etc.) in bepaalde stijlen.
8.0
Deskundig advies
Assortiment
Klantvriendelijk-<br>heid
Afhalen/ bezorgen
Prijs / kwaliteit verhouding
Levertijd
Winkel-<br>uitstraling
R.W. Noordanus
|
Sterke punten
Veel van de artikelen die bestelden waren op voorraad.
252 Reviews Plaats review
Kuiper
|Ronduit slecht, zelden zo'n onprofessioneel ***bedrijf meegemaakt. December 2018 bank besteld, maart 2019 geleverd, bij uitpakken bleek relax aan verkeerde kant te zitten. Gelijk klachten formulier ingevuld, paar weken later, na zelf contact te zoeken, de mededeling dat er iemand langs kwam om de delen om te bouwen. Dus met andere woorden een splinternieuwe bank even open trekken en weer in elkaar knutselen. Monteur kon dr zoals verwacht niks mee. Uiteindelijk na 2 maanden bank opgehaald voor herstel in fabriek. Max 6 weken kwijt en leenbank gekregen. Totaal geen informatie verstrekking en alles zelf na moeten blijven vragen. Na 6 weken niks, uiteindelijk na 10 weken wachten de koop ontbonden (7 maanden vanaf eerste bestelling)! Dag na ontbinden koop belt iemand op dat ze onze bank binnen hebben gekregen en waar we die geleverd willen hebben... Als het op service en klachten afhandeling komt is Pronto schandalig slecht! Voor de prijzen die ze vragen mag je véél meer service verwachten.
L Beukers
|Sterke punten
Klantvriendelijk
Elisa
|Sterke punten
Je kan een allinhouse service erbij kopen. Dit is een spray die je bank beschermt tegen vlekken, en het geeft je ook nog extra garantie
Jelle
|Sterke punten
Veel is vrijwel direct leverbaar en er zijn veel complete series (salontafel, eettafel, dressoir, etc.) in bepaalde stijlen.
R.W. Noordanus
|Sterke punten
Veel van de artikelen die bestelden waren op voorraad.
Verbeterpunten of tips
geen