Een zeer goede, fijn en prettige winkel met leuke mensen die deskundig en goed helpen.
8.8
0
Klant van Primera
|
er is geen betere te vinden in de naaste omgeving
9.0
0
Klant van Primera
|
Je voelt je in deze winkel altijd welkom geheten, service met een smile en altijd een vriendelijk woord
8.3
0
Klant van Primera
|
Mijn ervaring bij de primera is dat ik heel goed en correct geholpen wordt. Het personeel verdiend een dikke tien voor hun service.En zeker mensen met een beperking worden er goed geholpen. Toppie hoor.
85 Reviews Plaats review
wilma
|is ook een postagentschap bijgekomen.
Klant van Primera
|Een zeer goede, fijn en prettige winkel met leuke mensen die deskundig en goed helpen.
Klant van Primera
|er is geen betere te vinden in de naaste omgeving
Klant van Primera
|Je voelt je in deze winkel altijd welkom geheten, service met een smile en altijd een vriendelijk woord
Klant van Primera
|Mijn ervaring bij de primera is dat ik heel goed en correct geholpen wordt. Het personeel verdiend een dikke tien voor hun service.En zeker mensen met een beperking worden er goed geholpen. Toppie hoor.