Klik hier om je antwoord te annuleren.
18 juni 2014
Bitcherig en sacherijnige dames daar!!!
8 oktober 2013
ze helpen snel en vakkundig en in een goede sfeer
dit is een keurige nette winkel en klantvriendelijk
5 oktober 2013
Altijd vriendelijk en behulpzaam beste service gezellige sfeer
je kunt er heel veel kopen .en de mensen zijn er erg vriendelijk.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
85 Reviews Plaats review
Elise
|Bitcherig en sacherijnige dames daar!!!
Klant van Primera
|ze helpen snel en vakkundig en in een goede sfeer
Klant van Primera
|dit is een keurige nette winkel en klantvriendelijk
gerrit
|Altijd vriendelijk en behulpzaam beste service gezellige sfeer
Klant van Primera
|je kunt er heel veel kopen .en de mensen zijn er erg vriendelijk.