Klik hier om je antwoord te annuleren.
4 oktober 2013
Prima kleine winkel met vriendelijke mensen.
28 augustus 2013
Een echte dorpswinkel, waar moeder en dochter iedereen kennen en de hulp op zaterdag helemaal bij de winkel en sfeer past
27 augustus 2013
de vriendelijkheid is echt. De mensen hebben tijd voor je al staat er 5 man te wachten. Dat mis je heel vaak tegenwoordig.
Is voor mij altijd fijn hoe ik geholpen word,en als het niet te druk is nemen ze altijd tijd voor een praatje.Gezellig.
Hebben alles wat ik nodig heb en zoek!!
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
85 Reviews Plaats review
Klant van Primera
|Prima kleine winkel met vriendelijke mensen.
Fred van den Bogaard
|Een echte dorpswinkel, waar moeder en dochter iedereen kennen en de hulp op zaterdag helemaal bij de winkel en sfeer past
Klant van Primera
|de vriendelijkheid is echt.
De mensen hebben tijd voor je al staat er 5 man te wachten.
Dat mis je heel vaak tegenwoordig.
wilma
|Is voor mij altijd fijn hoe ik geholpen word,en als het niet te druk is nemen ze altijd tijd voor een praatje.Gezellig.
Klant van Primera
|Hebben alles wat ik nodig heb en zoek!!