Gister naar Primark Zuidplein geweest en waar ik voorheen jubelend thuis arriveerde met vele goedgevulde tassen ging ik nu.. met slechts 1 tasje huiswaarts..... De prijzen zijn behoorlijk gestegen terwijl de kwaliteit in deze exact het zelfde bleef. Voorheen was de prijs- kwaliteitsverhouding in balans; perfect voor 1 hooguit 2 seizoenen. Nu echter viel mijn blik op een gebreide jurk die ik exact 2 jaar geleden kocht voor €12,00 Nieuwsgierig als ik ben toch even hup het prijslabel bekeken en wat schetste mijn verbazing; €18,00! Jassen die voorheen met een €25,00 euro label waren geprijsd kosten plots €40,00. Kwaliteit the same, prijs bijna een verdubbeling....Ook het personeel was ver te zoeken. Waar je voorheen op iedere hoek per afdeling minimaal 1 personeelslid aantrof moest ik gister de gehele benedenverdieping af zoekend naar slechts 1 medewerker. En zo rustig ook?! Waarschijnlijk hanteert Primark de volgende strategie; Eerst klanten winnen middels extreem lage prijzen en plenty personeel. Wanneer de klant eenmaal binnen is; personeel halveren en prijzen opschroeven. Een gemiste kans voor zowel Primark als de klant. Wanneer je nu €40,00 voor een jas betaalt waar je 1 jaar geleden nog €25,00 voor betaalde laat ook de vaste klant de jas dit keer hangen. Ligt het slechts aan mij? Nope...helaas. Als HUGE Primark fan heb ik uiteraard geinformeerd bij vriendinnen & collega's en helaas werden mijn bevindingen door hun bevestigd. Gister kreeg ik de definitieve bevestiging met als kater....huiswaarts met 1 miniscuul tasje. Mijmerend denk ik terug aan de jaren daarvoor.....de MEGA euforie bij binnenkomst, de blijdschap van "OMG, OMG!!! grist mand, waar te beginnen. mensenmassa's, hopend op jouw maat, hysterie! De rijen bij de kassa's. "kassa 24.... kassa 12, kassa 8..." En uiteindelijk moe maar voldaan aan iedere hand drie tassen richting kofferbak auto.... Ik mis het Primark, ik mis het....
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Primark
|
Goede prijs en kwaliteit verhouding. Jammere is wel, als je een maatje meer heb kan je hier niet slagen, zou leuk zijn voor dames met maat 50 of hoger ook voor een leukere prijs kleding te kopen.
8.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Primark
|
Het is een leuke, goedkope winkel. Personeel niet altijd geweldig. Een deel van het personeel spreekt ook geen nederlands maar engels.
6.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Francina Mus-Westdijk
|
Dit is een winkel waar ik af en toe iets koopt omdat het dan voor 1 of 2 seizoenen is meer is het niet waard. De duurdere dingen wel die zijn het waard om er langer mee te doen.
39 Reviews Plaats review
Claire-27
|Gister naar Primark Zuidplein geweest en waar ik voorheen jubelend thuis arriveerde met vele goedgevulde tassen ging ik nu.. met slechts 1 tasje huiswaarts..... De prijzen zijn behoorlijk gestegen terwijl de kwaliteit in deze exact het zelfde bleef. Voorheen was de prijs- kwaliteitsverhouding in balans; perfect voor 1 hooguit 2 seizoenen. Nu echter viel mijn blik op een gebreide jurk die ik exact 2 jaar geleden kocht voor €12,00 Nieuwsgierig als ik ben toch even hup het prijslabel bekeken en wat schetste mijn verbazing; €18,00! Jassen die voorheen met een €25,00 euro label waren geprijsd kosten plots €40,00. Kwaliteit the same, prijs bijna een verdubbeling....Ook het personeel was ver te zoeken. Waar je voorheen op iedere hoek per afdeling minimaal 1 personeelslid aantrof moest ik gister de gehele benedenverdieping af zoekend naar slechts 1 medewerker. En zo rustig ook?! Waarschijnlijk hanteert Primark de volgende strategie; Eerst klanten winnen middels extreem lage prijzen en plenty personeel. Wanneer de klant eenmaal binnen is; personeel halveren en prijzen opschroeven. Een gemiste kans voor zowel Primark als de klant. Wanneer je nu €40,00 voor een jas betaalt waar je 1 jaar geleden nog €25,00 voor betaalde laat ook de vaste klant de jas dit keer hangen. Ligt het slechts aan mij? Nope...helaas. Als HUGE Primark fan heb ik uiteraard geinformeerd bij vriendinnen & collega's en helaas werden mijn bevindingen door hun bevestigd. Gister kreeg ik de definitieve bevestiging met als kater....huiswaarts met 1 miniscuul tasje. Mijmerend denk ik terug aan de jaren daarvoor.....de MEGA euforie bij binnenkomst, de blijdschap van "OMG, OMG!!! grist mand, waar te beginnen. mensenmassa's, hopend op jouw maat, hysterie! De rijen bij de kassa's. "kassa 24.... kassa 12, kassa 8..." En uiteindelijk moe maar voldaan aan iedere hand drie tassen richting kofferbak auto.... Ik mis het Primark, ik mis het....
Klant van Primark
|Goede prijs en kwaliteit verhouding. Jammere is wel, als je een maatje meer heb kan je hier niet slagen, zou leuk zijn voor dames met maat 50 of hoger ook voor een leukere prijs kleding te kopen.
Klant van Primark
|Het is een leuke, goedkope winkel. Personeel niet altijd geweldig. Een deel van het personeel spreekt ook geen nederlands maar engels.
Francina Mus-Westdijk
|Dit is een winkel waar ik af en toe iets koopt omdat het dan voor 1 of 2 seizoenen is meer is het niet waard. De duurdere dingen wel die zijn het waard om er langer mee te doen.
Klant van Primark
|Goede prijzen, maar te rommelig