Verbeterpunten of tips
Er wordt gevraagd naar aftersales maar voor zover ik weet heeft dat nog niet plaatsgevonden.
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
Ben niet tevreden er is te veel mis gegaan
Sterke punten
nvt
Verbeterpunten of tips
Ik heb een bestelling geplaats na 14 dagen niets te hebben gehoord of gezien heb ik mail gestuurd met de vraag wat er aan de hand is. Daar kreeg ik relatief snel een antwoord op. De kleur die ik had besteld was niet beschikbaar maar ik kon een andere kleur krijgen. Dit was voor mij natuurlijk geen probleem. Het pakketje was relatief snel binnen maar met de verkeerde maat ik heb er dus helemaal niets aan. Nu wacht ik nadat ik weer een mail heb moeten sturen en mijn presentatie zonder mijn mappen heb moeten doen dus op antwoord hoe dit opgelost kan gaat worden. Er kan altijd iets mis gaan alleen is dit in mijn ogen echt helemaal mis gegaan
4.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Peeters
|
Na bestelling wordt je als klant niet op de hoogte gebracht van de verwachte levertijd. Waardoor het na de opdrachtbevestiging geheel stil blijft. Ook de status van de order veranderd niet. Kortom geen communicatie. Jammer
Verbeterpunten of tips
Informeer de klant over de verwachte leertijd en hou hem of haar op de hoogte. Zelfs als de verwachte levertje niet gehaald wordt is het belangrijk om met je klant te communiceren. Laat je klant niet in t ongewisse Hij heeft iets besteld en wil daar over ge nformeerd blijven.
4.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Kenneth Smit Training
|
16 januari 2014. Heb op 11-01 een bestelling gedaan. Nu nog steeds niets gezien gehoord of ontvangen. Jammer
Verbeterpunten of tips
Communiceren met je klant wat er gebeurd In het ongewisse laten leidt tot frustratie over uitblijven van levering. Geef op orderbevestiging de verwachte levertijd aan. Dan comminiceer je ten minste iets...
4.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Anoniem
|
goede ervaring met prima after sales
Sterke punten
goede ervaring met prima after sales
26 Reviews Plaats review
Anoniem
|Prima.
Sterke punten
Duidelijk.
Verbeterpunten of tips
Er wordt gevraagd naar aftersales maar voor zover ik weet heeft dat nog niet plaatsgevonden.
Anoniem
|Ben niet tevreden er is te veel mis gegaan
Sterke punten
nvt
Verbeterpunten of tips
Ik heb een bestelling geplaats na 14 dagen niets te hebben gehoord of gezien heb ik mail gestuurd met de vraag wat er aan de hand is. Daar kreeg ik relatief snel een antwoord op. De kleur die ik had besteld was niet beschikbaar maar ik kon een andere kleur krijgen. Dit was voor mij natuurlijk geen probleem. Het pakketje was relatief snel binnen maar met de verkeerde maat ik heb er dus helemaal niets aan. Nu wacht ik nadat ik weer een mail heb moeten sturen en mijn presentatie zonder mijn mappen heb moeten doen dus op antwoord hoe dit opgelost kan gaat worden. Er kan altijd iets mis gaan alleen is dit in mijn ogen echt helemaal mis gegaan
Pons-bindmachinedeal.nl
|Peeters
|Na bestelling wordt je als klant niet op de hoogte gebracht van de verwachte levertijd. Waardoor het na de opdrachtbevestiging geheel stil blijft. Ook de status van de order veranderd niet. Kortom geen communicatie. Jammer
Verbeterpunten of tips
Informeer de klant over de verwachte leertijd en hou hem of haar op de hoogte. Zelfs als de verwachte levertje niet gehaald wordt is het belangrijk om met je klant te communiceren. Laat je klant niet in t ongewisse Hij heeft iets besteld en wil daar over ge nformeerd blijven.
Kenneth Smit Training
|16 januari 2014. Heb op 11-01 een bestelling gedaan. Nu nog steeds niets gezien gehoord of ontvangen. Jammer
Verbeterpunten of tips
Communiceren met je klant wat er gebeurd In het ongewisse laten leidt tot frustratie over uitblijven van levering. Geef op orderbevestiging de verwachte levertijd aan. Dan comminiceer je ten minste iets...
Anoniem
|goede ervaring met prima after sales
Sterke punten
goede ervaring met prima after sales