Na enkele maanden sneuvelen de eerste doordat de leuningen afbreken door gewoon huishoudelijk gebruik. 2 stoelen worden netjes vervangen. Als we na enkele weken weer enkele stoelen hebben met afgebroken leuningen willen ze de stoelen niet meer omruilen en twijfelt de firma Piet Klerkx aan het gebruik. Wij krijgen als antwoord dat de stoelen niet geruild zullen worden. We stonden perplex! Stoelen zijn bij Piet Klerkx aangekocht.
Na het nog eens enkele weken aan te kijken zaten we op een gegeven moment met 5 stoelen waar je niet meer normaal op kan zitten en waarbij we al een keer achterover zijn geknald met ons hoofd tegen de keukenkastjes en de benen vlogen omhoog, zo hard onder tegen de keukentafel dat ze vol blauwe plekken stonden.
De maat was vol! Wij zijn persoonlijk met de 5 stoelen in de auto naar de winkel gereden. Daar werd ik aan de infobalie netjes en correct ontvangen! De manager werd erbij geroepen en deze vertelde ons dat we nieuwe stoelen mochten uitkiezen… de stoelen in de auto moesten we maar wegflikkeren zei hij. Hij wilde ze niet eens zien. Na wel 5 rondjes door de winkel te hebben gelopen vonden we eigenlijk niet ons ding (de Zala stoel is de enige stoel dewelke echt in ons interieur past qua model & stoffering maar we gokten erop dat de stoel Hunter dewelke in de winkel €70 duurder was per stoel misschien wel een stevigere stoel zou zijn al is ons vertrouwen qua kwaliteit bij Piet Klerkx geschaad te weten dat van de 8 ZALA stoelen 7 stoelen inmiddels een afgebroken leuning hebben.
De verkoper melde ons bij het opmaken van de documenten voor de omwisseling van de stoelen en het ingeven van de nieuwe bestelling dat we ongeveer een €600 zouden moeten bijbetalen… zijn printer deed het niet, … het zou allemaal gemaild worden…
Enkele dagen later ontvingen wij een factuur waarop staat dat we nog €1063,10 moeten bijbetalen alvorens de stoelen geruild worden waarbij ook €99 bezorgkosten werden aangerekend ….
Dit is wel een ander bedrag en waarom zouden wij weer bezorgkosten moeten betalen?? De ZALA stoelen kunnen ook gewoon volgens de garantie omgeruild worden waar wij recht op hebben want er zit 7 jaar garantie op , zijn aangekocht bij Piet Klerkx en er is nog maar net 1 jaar voorbij. (dus dan moeten wij ook geen bezorgkosten betalen)
Wij voelen ons op deze manier enorm voor blok gezet en ons vertrouwen in de firma en de kwaliteit en service blijkt enorm te wensen over te laten. De klant wordt niet verder geholpen maar de kassa die moet draaien.
Na het lezen van deze review komt men (Piet Klerkx) weer met het verhaal dat de stoelen via marktplaats werden aangekocht wat niet klopt.
Ik heb een factuur van deze stoelen dewelke in juni 2021 zijn geleverd en besteld in maart 2021.
Nergens wil Piet Klerkx toegeven dat deze stoelen niet kwalitatief zijn en ik heb inmiddels nog personen gevonden dewelke ZALA stoelen hebben gekocht en waar problemen mee zijn of zijn geweest.
Als er bij 7 van de 8 stoelen leuningen afbreken door er gewoon op te gaan zitten dan vrees ik dat dit een fabricagefout is of dat er een serieus probleem is met deze stoelen.
Koop geen ZALA stoelen en al zeker niet bij Piet Klerkx want het is dikke miserie en de klant wordt gewoon voor blok gezet, uitgelachen aan de telefoon,… de stoelen netjes omruilen wil men gewoonweg niet doen… waarom niet… omdat ze niet voldoen en er continue problemen mee zijn maar dat willen ze niet toegeven!!!
2.0
Pascal
|
Waardeloos. Wacht nu al 2 maanden op een magere compensatie van een te dure verplaatste kookeiland. Nooit meer Piet Klerkx.
1.0
Eenmalige klant
|
Bestelling in de winkel gedaan voor €2600
Is op voorraad en zijn gewilde tafels...
Wegens persoonlijke omstandigheden wil ik binnen 3 weken de order annuleren. Het is niet op maat gemaakt, stond op voorraad, is veel belangstelling voor, dus Piet Klerkx zal de meubels sowieso weer snel kunnen verkopen.
Toch zou ik maar lieft 30% = €780 annuleringskosten moeten betalen!
Voor die bon die ze hebben geschreven? Voor die paar administratieve handelingen?
Een bijzondere manier van klantenbinding.
Terwijl als je dit online besteld wel kan annuleren!
Wees gewaarschuwd: gebruik de winkel dus alleen om te kijken en koop er niet want als je, om welke rede dan ook wil of moet annuleren ben je flink euro-zuur.
1.0
Dr.Motamedinia
|
Lederen bank gekocht van zeer slechte kwaliteit na 1 maand zeer grote plooien in het leder nu, een half jaar later nog niets aan gedaan. Advies : Koop niets bij deze winkel !!!
1.0
Klant van Piet Klerkx
|
Goede service en hulp met uitzoeken, nette aflevering!
891 Reviews Plaats review
Leentje
|Na enkele maanden sneuvelen de eerste doordat de leuningen afbreken door gewoon huishoudelijk gebruik. 2 stoelen worden netjes vervangen. Als we na enkele weken weer enkele stoelen hebben met afgebroken leuningen willen ze de stoelen niet meer omruilen en twijfelt de firma Piet Klerkx aan het gebruik. Wij krijgen als antwoord dat de stoelen niet geruild zullen worden. We stonden perplex! Stoelen zijn bij Piet Klerkx aangekocht.
Na het nog eens enkele weken aan te kijken zaten we op een gegeven moment met 5 stoelen waar je niet meer normaal op kan zitten en waarbij we al een keer achterover zijn geknald met ons hoofd tegen de keukenkastjes en de benen vlogen omhoog, zo hard onder tegen de keukentafel dat ze vol blauwe plekken stonden.
De maat was vol! Wij zijn persoonlijk met de 5 stoelen in de auto naar de winkel gereden. Daar werd ik aan de infobalie netjes en correct ontvangen! De manager werd erbij geroepen en deze vertelde ons dat we nieuwe stoelen mochten uitkiezen… de stoelen in de auto moesten we maar wegflikkeren zei hij. Hij wilde ze niet eens zien. Na wel 5 rondjes door de winkel te hebben gelopen vonden we eigenlijk niet ons ding (de Zala stoel is de enige stoel dewelke echt in ons interieur past qua model & stoffering maar we gokten erop dat de stoel Hunter dewelke in de winkel €70 duurder was per stoel misschien wel een stevigere stoel zou zijn al is ons vertrouwen qua kwaliteit bij Piet Klerkx geschaad te weten dat van de 8 ZALA stoelen 7 stoelen inmiddels een afgebroken leuning hebben.
De verkoper melde ons bij het opmaken van de documenten voor de omwisseling van de stoelen en het ingeven van de nieuwe bestelling dat we ongeveer een €600 zouden moeten bijbetalen… zijn printer deed het niet, … het zou allemaal gemaild worden…
Enkele dagen later ontvingen wij een factuur waarop staat dat we nog €1063,10 moeten bijbetalen alvorens de stoelen geruild worden waarbij ook €99 bezorgkosten werden aangerekend ….
Dit is wel een ander bedrag en waarom zouden wij weer bezorgkosten moeten betalen?? De ZALA stoelen kunnen ook gewoon volgens de garantie omgeruild worden waar wij recht op hebben want er zit 7 jaar garantie op , zijn aangekocht bij Piet Klerkx en er is nog maar net 1 jaar voorbij. (dus dan moeten wij ook geen bezorgkosten betalen)
Wij voelen ons op deze manier enorm voor blok gezet en ons vertrouwen in de firma en de kwaliteit en service blijkt enorm te wensen over te laten. De klant wordt niet verder geholpen maar de kassa die moet draaien.
Na het lezen van deze review komt men (Piet Klerkx) weer met het verhaal dat de stoelen via marktplaats werden aangekocht wat niet klopt.
Ik heb een factuur van deze stoelen dewelke in juni 2021 zijn geleverd en besteld in maart 2021.
Nergens wil Piet Klerkx toegeven dat deze stoelen niet kwalitatief zijn en ik heb inmiddels nog personen gevonden dewelke ZALA stoelen hebben gekocht en waar problemen mee zijn of zijn geweest.
Als er bij 7 van de 8 stoelen leuningen afbreken door er gewoon op te gaan zitten dan vrees ik dat dit een fabricagefout is of dat er een serieus probleem is met deze stoelen.
Koop geen ZALA stoelen en al zeker niet bij Piet Klerkx want het is dikke miserie en de klant wordt gewoon voor blok gezet, uitgelachen aan de telefoon,… de stoelen netjes omruilen wil men gewoonweg niet doen… waarom niet… omdat ze niet voldoen en er continue problemen mee zijn maar dat willen ze niet toegeven!!!
Pascal
|Waardeloos. Wacht nu al 2 maanden op een magere compensatie van een te dure verplaatste kookeiland. Nooit meer Piet Klerkx.
Eenmalige klant
|Bestelling in de winkel gedaan voor €2600
Is op voorraad en zijn gewilde tafels...
Wegens persoonlijke omstandigheden wil ik binnen 3 weken de order annuleren. Het is niet op maat gemaakt, stond op voorraad, is veel belangstelling voor, dus Piet Klerkx zal de meubels sowieso weer snel kunnen verkopen.
Toch zou ik maar lieft 30% = €780 annuleringskosten moeten betalen!
Voor die bon die ze hebben geschreven? Voor die paar administratieve handelingen?
Een bijzondere manier van klantenbinding.
Terwijl als je dit online besteld wel kan annuleren!
Wees gewaarschuwd: gebruik de winkel dus alleen om te kijken en koop er niet want als je, om welke rede dan ook wil of moet annuleren ben je flink euro-zuur.
Dr.Motamedinia
|Lederen bank gekocht van zeer slechte kwaliteit na 1 maand zeer grote plooien in het leder nu, een half jaar later nog niets aan gedaan. Advies : Koop niets bij deze winkel !!!
Klant van Piet Klerkx
|Goede service en hulp met uitzoeken, nette aflevering!