Ik geef deze firma een hele slechte recensie en dat heeft te maken met hun klantenservice of liever gezegd met het ontbreken van enige service. We hebben onze nieuwe vaatwasser ook door Piest laten inbouwen en dat is niet netjes gedaan,o.a. het frontpaneel zit er scheef op gemonteerd. Ik heb ze een email gestuurd met foto’s en uitleg, maar daar is niet op gereageerd en na een week heb ik nog een keer een mail gestuurd. Ook hier heb ik geen reactie op gekregen, terwijl op hun website staat binnen 24 uur antwoord. Toen heb ik(geprobeerd, duurt lang) telefonisch contact opgenomen en heb ik de situatie geschetst aan een medewerker, die er op terug zou komen. Ook hierna niets meer vernomen van Piest. Ze reageren gewoon nergens op. Heel dom, want ik heb ook nog een nieuwe oven en magnetron nodig.
Ze krijgen veel goede recensies op het internet, maar dat zijn recensies van mensen die geen problemen hebben ondervonden. Op zich wordt je netjes in de zaak ontvangen en behandeld, maar als er vervolgens iets niet goed is gegaan, dan wordt er totaal niet gereageerd of als ze wel reageren, dan ligt het niet aan hun.
De slechte recensies zijn van mensen die een zelfde soortgelijke ervaring hebben gehad met Piest. Je ziet geen positieve recensies van klanten, waarvan het probleem naar tevredenheid is opgelost. Voor mij geen Piest meer. Er gaat trouwens ook nog een mail naar AEG, de producent van de vaatwasser.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marianne
|
Ik zit al.4 weken met kapotte vaatwasser ze beloven te bellen voor afspraak niet dus tot op heden niets gehoord ook niet op mails. Zaak is telefonisch slecht bereikbaar.
Gewoon schandalig dit, denk dat ze uit hun jasje gegroeid zijn en niet meer weten wat klantvriendelijk is
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Butterhof
|
Vandaag langs geweest om een nieuwe inbouw vaatwasser te bestellen.
De verkoper nam totaal niet de moeite om te gaan kijken, of hij er eentje kon bestellen. Hij vertelde dat hij in december niets ging bestellen en door Corona kwam er voorlopig ook niets binnen. Stom geslagen hebben we de winkel verlaten en meteen doorgereden naar Expert in Oldenzaal, waar we allervriendelijkst binnen 10 minuten er een besteld hadden.
Ga zo door Piest!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Steenberg
|
Ik heb een vaatwasser gekocht,deze ging net na twee jaar kapot.
Dit kan gebeuren, dit gemeld bij de winkel.
Ze wouden wel repareren, maar dan wel volledig op onze kosten.
Hier ging ik niet mee akkoord.
Ben wijs geworden door consuwijzer.nl en kassa.
Je hebt ook na 2j. recht op economische garantie.
Ben naar de winkel gegaan op zaterdag ochtend met de papieren van consuwijzer. Toen ik deze papieren liet zien werd ik LETTERLIJK de winkel uitgewerkt!
Service van de zaak is ver onder de maat.
Consuwijzer is continue door mij op de hoogte gebracht,heb ook een standaard brief van deze site gebruikt om PIEST op de hoogte te stellen wat ik wou.
Uiteindelijk na 5 weken hebben ze op mijn voorwaarden de vaatwasser alsnog gerepareerd.
Kopen kun je prima bij Piest,maar als het op garantie aankomt,zijn zij niet thuis.
4 Reviews Plaats review
hobbysjon
|Ik geef deze firma een hele slechte recensie en dat heeft te maken met hun klantenservice of liever gezegd met het ontbreken van enige service. We hebben onze nieuwe vaatwasser ook door Piest laten inbouwen en dat is niet netjes gedaan,o.a. het frontpaneel zit er scheef op gemonteerd. Ik heb ze een email gestuurd met foto’s en uitleg, maar daar is niet op gereageerd en na een week heb ik nog een keer een mail gestuurd. Ook hier heb ik geen reactie op gekregen, terwijl op hun website staat binnen 24 uur antwoord. Toen heb ik(geprobeerd, duurt lang) telefonisch contact opgenomen en heb ik de situatie geschetst aan een medewerker, die er op terug zou komen. Ook hierna niets meer vernomen van Piest. Ze reageren gewoon nergens op. Heel dom, want ik heb ook nog een nieuwe oven en magnetron nodig.
Ze krijgen veel goede recensies op het internet, maar dat zijn recensies van mensen die geen problemen hebben ondervonden. Op zich wordt je netjes in de zaak ontvangen en behandeld, maar als er vervolgens iets niet goed is gegaan, dan wordt er totaal niet gereageerd of als ze wel reageren, dan ligt het niet aan hun.
De slechte recensies zijn van mensen die een zelfde soortgelijke ervaring hebben gehad met Piest. Je ziet geen positieve recensies van klanten, waarvan het probleem naar tevredenheid is opgelost. Voor mij geen Piest meer. Er gaat trouwens ook nog een mail naar AEG, de producent van de vaatwasser.
Marianne
|Ik zit al.4 weken met kapotte vaatwasser ze beloven te bellen voor afspraak niet dus tot op heden niets gehoord ook niet op mails. Zaak is telefonisch slecht bereikbaar.
Gewoon schandalig dit, denk dat ze uit hun jasje gegroeid zijn en niet meer weten wat klantvriendelijk is
Butterhof
|Vandaag langs geweest om een nieuwe inbouw vaatwasser te bestellen.
De verkoper nam totaal niet de moeite om te gaan kijken, of hij er eentje kon bestellen. Hij vertelde dat hij in december niets ging bestellen en door Corona kwam er voorlopig ook niets binnen. Stom geslagen hebben we de winkel verlaten en meteen doorgereden naar Expert in Oldenzaal, waar we allervriendelijkst binnen 10 minuten er een besteld hadden.
Ga zo door Piest!
Steenberg
|Ik heb een vaatwasser gekocht,deze ging net na twee jaar kapot.
Dit kan gebeuren, dit gemeld bij de winkel.
Ze wouden wel repareren, maar dan wel volledig op onze kosten.
Hier ging ik niet mee akkoord.
Ben wijs geworden door consuwijzer.nl en kassa.
Je hebt ook na 2j. recht op economische garantie.
Ben naar de winkel gegaan op zaterdag ochtend met de papieren van consuwijzer. Toen ik deze papieren liet zien werd ik LETTERLIJK de winkel uitgewerkt!
Service van de zaak is ver onder de maat.
Consuwijzer is continue door mij op de hoogte gebracht,heb ook een standaard brief van deze site gebruikt om PIEST op de hoogte te stellen wat ik wou.
Uiteindelijk na 5 weken hebben ze op mijn voorwaarden de vaatwasser alsnog gerepareerd.
Kopen kun je prima bij Piest,maar als het op garantie aankomt,zijn zij niet thuis.