De grootste ***, ga niet met hen in zee. Ik had een iPad Pro 12,9 inch 3e generatie toegestuurd voor een nieuwe scherm. Ik krijg die iPad, veel te laat, teruggestuurd. Het scherm reageert niet goed meer op aanraking, verricht zelf acties zonder het aan te raken en aan de zijkanten zie je complete lichtbalken. De vele mailtjes en klachten hierover, en zelfs dreiging met juridische stappen, heeft niets geholpen. Ze reageren gewoon niet meer. Dus ga nooit met hen in zee ook al beloven ze van alles.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Peter
|
Dramatisch slecht bedrijf, toestel gerepareerd, kapot, geen garantie, want gebaseerd op onze eigen fout. Binnen 1 dag he! Slaat nergens op, stom bedrijf.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
BonSanca
|
Telefoon op 12 december 2017 gestuurd naar dit bedrijf, na 2 weken geen update ontvangen. Meerdere malen bericht, telkens geen reactie. Achteraan moeten bellen.
Vervolgens te horen krijgen dat een pakket met een iPhone 6 64GB niet is aangekomen. Kosten voor mij = €385.
Pakket is aangetekend verzonden en gewoon aangekomen bij Phonedokter + ondertekend. Phonedokter is derhalve verantwoordelijk en kan de handen er niet van af trekken. Dit doen ze wel, geen enkele keer excuses en ook geen oplossingen. Schandelijk!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jan Kieboom
|
Professionele benadering. Netjes en goed geholpen. Afspraak nagekomen.
10
0
F. van der Kuil Tuin 3d
|
Heel professioneel. Wordt keurig gebeld dat het artikel binnen is en om een afspraak te maken. De reparatie wordt uitgevoerd voor de afgesproken prijs.
1509 Reviews Plaats review
Henri
|De grootste ***, ga niet met hen in zee. Ik had een iPad Pro 12,9 inch 3e generatie toegestuurd voor een nieuwe scherm. Ik krijg die iPad, veel te laat, teruggestuurd. Het scherm reageert niet goed meer op aanraking, verricht zelf acties zonder het aan te raken en aan de zijkanten zie je complete lichtbalken. De vele mailtjes en klachten hierover, en zelfs dreiging met juridische stappen, heeft niets geholpen. Ze reageren gewoon niet meer. Dus ga nooit met hen in zee ook al beloven ze van alles.
Peter
|Dramatisch slecht bedrijf, toestel gerepareerd, kapot, geen garantie, want gebaseerd op onze eigen fout. Binnen 1 dag he! Slaat nergens op, stom bedrijf.
BonSanca
|Telefoon op 12 december 2017 gestuurd naar dit bedrijf, na 2 weken geen update ontvangen. Meerdere malen bericht, telkens geen reactie. Achteraan moeten bellen.
Vervolgens te horen krijgen dat een pakket met een iPhone 6 64GB niet is aangekomen. Kosten voor mij = €385.
Pakket is aangetekend verzonden en gewoon aangekomen bij Phonedokter + ondertekend. Phonedokter is derhalve verantwoordelijk en kan de handen er niet van af trekken. Dit doen ze wel, geen enkele keer excuses en ook geen oplossingen. Schandelijk!
Jan Kieboom
|Professionele benadering. Netjes en goed geholpen. Afspraak nagekomen.
F. van der Kuil Tuin 3d
|Heel professioneel. Wordt keurig gebeld dat het artikel binnen is en om een afspraak te maken. De reparatie wordt uitgevoerd voor de afgesproken prijs.