Dinsdag 19-12-2017 was ik met mijn smartphone in de winkel geweest, omdat ik een probleem had, dat al een tijdje aan de gang was. De medewerker, Maarten, had alle geduld om met mij mee te kijken, waar het probleem zat. Gelukkig kon hij dit, na enige tijd, oplossen. Ik ben er eerder geweest en alle medewerkers zijn er aardig. Ze geven echte service en al is het druk, ze nemen de tijd voor je.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Petra
|
De service is werkelijk fantastisch. Het personeel is uiterst vakkundig, ze nemen alle tijd voor je, zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is een zeer prettige winkel en ik kom er graag.
9.5
0
margreet
|
op zaterdagmiddag kwam ik om ca. 15.30 voor een nwe telefoon bij mijn sim-only-abonnement (wat ook verlengd moest worden). Ik was pas na 16.15 aan de beurt...De medewerker maakte er echter geen punt van, mij tot na 18.00 rustig en vakkundig te helpen. Ik ging als een tevreden klant wèg!!
8.7
0
Gesponsord
J.C.
|
Te lange wachttijden in de winkel voordat je aan de beurt bent
6.5
0
Klant van Phone House
|
Wij zijn 65+ en hebben meer tijd nodig om alles goed te begrijpen op nieuwe smartphone`s. Het personeelslid ( Stephan) heeft alle tijd genomen om alles duidelijk te maken. Fijn.
12 Reviews Plaats review
Bianca
|Dinsdag 19-12-2017 was ik met mijn smartphone in de winkel geweest, omdat ik een probleem had, dat al een tijdje aan de gang was. De medewerker, Maarten, had alle geduld om met mij mee te kijken, waar het probleem zat. Gelukkig kon hij dit, na enige tijd, oplossen. Ik ben er eerder geweest en alle medewerkers zijn er aardig. Ze geven echte service en al is het druk, ze nemen de tijd voor je.
Petra
|De service is werkelijk fantastisch. Het personeel is uiterst vakkundig, ze nemen alle tijd voor je, zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is een zeer prettige winkel en ik kom er graag.
margreet
|op zaterdagmiddag kwam ik om ca. 15.30 voor een nwe telefoon bij mijn sim-only-abonnement (wat ook verlengd moest worden). Ik was pas na 16.15 aan de beurt...De medewerker maakte er echter geen punt van, mij tot na 18.00 rustig en vakkundig te helpen. Ik ging als een tevreden klant wèg!!
J.C.
|Te lange wachttijden in de winkel voordat je aan de beurt bent
Klant van Phone House
|Wij zijn 65+ en hebben meer tijd nodig om alles goed te begrijpen op nieuwe smartphone`s. Het personeelslid ( Stephan) heeft alle tijd genomen om alles duidelijk te maken. Fijn.