Wat was de reden om een verzekering bij PGGM CO af te sluiten
ING is onprettig
Heb je nog tips of verbeterpunten
Nee
Heb je nog telefonisch contact gehad tijdens het afsluiten van de verzekering Zo ja wat vond je van de kwaliteit van de medewerker
n.v.t.
8.0
Duidelijkheid van productinformatie
Gemak van aanvragen van een verzekering
Communicatie na het aanvragen van de verzekering
I. Van Eijkern
|
Als het niet zo veel werk zou zijn om een andere verzekering te zoeken was ik niet verder gegaan. Ik was heel tevreden over het eerste contact en de snelheid waarmee de offertes werden doorgestuurd maar de communicatie daarna was slecht
6.0
Communicatie na het aanvragen van de verzekering
Duidelijkheid van productinformatie
Gemak van aanvragen van een verzekering
Anoniem
|
Moeizame start. De aanvraag is niet op de juiste plaats terecht gekomen terwijl ik een mail had ontvangen dat de aanvraag in behandeling was genomen. Dus veel bellen namen en mailadressen noteren en wachten op een telefoontje zoals beloofd. Als laatste nog moeten bellen waar de groene kaart bleef.
6.0
Communicatie na het aanvragen van de verzekering
Gemak van aanvragen van een verzekering
Duidelijkheid van productinformatie
p. schreurs
|
Eerst goed duidelijk en vriendelijk door Belinda Spronk van de VvAA. Door vakantie van mevr. Spronk moest alles weer opnieuw en dat ging ook goed door Marijn van Driest van de VvAA. En toen de polissen zichtbaar waren op mijn account kwam de afknapper- zie onderstaande mail van 25-7 Geachte heer van Driest De acceptaties zijn binnen de opzeggingen zijn verstuurd en ik ben op mijn account geweest. Heel vervelend te lezen dat de premie na het eerste jaar 10 hoger is. Dat is mij noch door Belinda Spronk noch door u ooit verteld Als de premiekorting van 10 na het eerste jaar niet meer wordt toegepast zal ik volgend jaar rond deze tijd een nieuwe afweging maken. Groet P.Schreurs Ik heb met mijn vorige verzekeraar Mee s afgesproken dat ik volgend jaar voor 1 augustus weer bij hen in beeld kom.
2.0
Duidelijkheid van productinformatie
Communicatie na het aanvragen van de verzekering
Gemak van aanvragen van een verzekering
Anita Faas
|
Ging snel en goede afhandeling
Wat was de reden om een verzekering bij PGGM CO af te sluiten
Kreeg een mail en ben gaan vergelijken met mijn lopende verzekering. Was positief verrast hoe veel goedkoper het was bij u.
Heb je nog tips of verbeterpunten
Geen
Heb je nog telefonisch contact gehad tijdens het afsluiten van de verzekering Zo ja wat vond je van de kwaliteit van de medewerker
n.v.t.
28 Reviews Plaats review
Anoniem
|Goed
Wat was de reden om een verzekering bij PGGM CO af te sluiten
ING is onprettig
Heb je nog tips of verbeterpunten
Nee
Heb je nog telefonisch contact gehad tijdens het afsluiten van de verzekering Zo ja wat vond je van de kwaliteit van de medewerker
n.v.t.
I. Van Eijkern
|Als het niet zo veel werk zou zijn om een andere verzekering te zoeken was ik niet verder gegaan. Ik was heel tevreden over het eerste contact en de snelheid waarmee de offertes werden doorgestuurd maar de communicatie daarna was slecht
Anoniem
|Moeizame start. De aanvraag is niet op de juiste plaats terecht gekomen terwijl ik een mail had ontvangen dat de aanvraag in behandeling was genomen. Dus veel bellen namen en mailadressen noteren en wachten op een telefoontje zoals beloofd. Als laatste nog moeten bellen waar de groene kaart bleef.
p. schreurs
|Eerst goed duidelijk en vriendelijk door Belinda Spronk van de VvAA. Door vakantie van mevr. Spronk moest alles weer opnieuw en dat ging ook goed door Marijn van Driest van de VvAA. En toen de polissen zichtbaar waren op mijn account kwam de afknapper- zie onderstaande mail van 25-7 Geachte heer van Driest De acceptaties zijn binnen de opzeggingen zijn verstuurd en ik ben op mijn account geweest. Heel vervelend te lezen dat de premie na het eerste jaar 10 hoger is. Dat is mij noch door Belinda Spronk noch door u ooit verteld Als de premiekorting van 10 na het eerste jaar niet meer wordt toegepast zal ik volgend jaar rond deze tijd een nieuwe afweging maken. Groet P.Schreurs Ik heb met mijn vorige verzekeraar Mee s afgesproken dat ik volgend jaar voor 1 augustus weer bij hen in beeld kom.
Anita Faas
|Ging snel en goede afhandeling
Wat was de reden om een verzekering bij PGGM CO af te sluiten
Kreeg een mail en ben gaan vergelijken met mijn lopende verzekering. Was positief verrast hoe veel goedkoper het was bij u.
Heb je nog tips of verbeterpunten
Geen
Heb je nog telefonisch contact gehad tijdens het afsluiten van de verzekering Zo ja wat vond je van de kwaliteit van de medewerker
n.v.t.