Na 25 jaar vaste klant ben ik nu echt genaaid. Mijn klacht ook voorgelegd maar word niet naar geluisterd. Overgestapt naar Hans Anders en spijt dat ik dat niet eerder gedaan heb. Pearle is echt een waardeloze winkel geworden, zonde want Cock Had het goed voor elkaar, fijne kerel. Nu heb ik voorgoed afscheid genomen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kennis
|
Na vele jaren klant te zijn geweest ben ik vertrokken bij Pearl. Ik koop er al jaren brillen, lenzen en lenzentangetjes en nog veel meer. Een rubberen tangetje koop je per stuk. Want ze drogen snel uit. Plotseling is de klant verplicht ze per 3 kopen a 29 euro? "Europese regelgeving" aldus de nieuwe Pearl uiteigenaar. Waar ik voorheen normale service kreeg word ik nu verplicht 3 tangetjes tegelijk te kopen. Met een vaag verhaal. Het is een verdienmodel.
Niet meedenken, star en vooral niet klantgericht. Dat is kenmerkend voor de nieuwe Pearl bedrijfsleiding. Jammer. Het was een fijne winkel maar nu niet meer.
Nogmaals. Je kan ook niemand verplichten om 3 fietsen of 3 ons ham "vooruit" te laten kopen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
G. van Muilekom
|
3 jaar geleden kocht ik samen met verzekering een bril bij Pearl Ridderkerk.
Na 1 jaar liet de ontspiegeling al los. Na wat aandringen kreeg ik nieuwe glazen.
We zijn weer 2 jaartjes verder en de ontspiegeling vertoond weer blazen en laat los. Nu doet Pearl niets meer. Kijken niet wat er aan de hand is. De bril is voor Pearl 3 jaar oud. Nee de glazen zijn 2 jaar oud betaald met mijn verzekering. Garantie op ontspieling na 2 jaar wordt niet meer gegeven. Ik kan 10% krijgen op een nieuwe bril. En dan elke 2 jaar 850 euro komen lossen nee dank u
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ngraaf
|
Mooie winkel en zeer klantvriendelijk. Echt een aanrader!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Pearle Opticiens
|
Wij komen al jaren bij de Peale en zijn zeer tevreden
267 Reviews Plaats review
Alex Brandsma
|Na 25 jaar vaste klant ben ik nu echt genaaid. Mijn klacht ook voorgelegd maar word niet naar geluisterd. Overgestapt naar Hans Anders en spijt dat ik dat niet eerder gedaan heb. Pearle is echt een waardeloze winkel geworden, zonde want Cock Had het goed voor elkaar, fijne kerel. Nu heb ik voorgoed afscheid genomen.
Kennis
|Na vele jaren klant te zijn geweest ben ik vertrokken bij Pearl. Ik koop er al jaren brillen, lenzen en lenzentangetjes en nog veel meer. Een rubberen tangetje koop je per stuk. Want ze drogen snel uit. Plotseling is de klant verplicht ze per 3 kopen a 29 euro? "Europese regelgeving" aldus de nieuwe Pearl uiteigenaar. Waar ik voorheen normale service kreeg word ik nu verplicht 3 tangetjes tegelijk te kopen. Met een vaag verhaal. Het is een verdienmodel.
Niet meedenken, star en vooral niet klantgericht. Dat is kenmerkend voor de nieuwe Pearl bedrijfsleiding. Jammer. Het was een fijne winkel maar nu niet meer.
Nogmaals. Je kan ook niemand verplichten om 3 fietsen of 3 ons ham "vooruit" te laten kopen.
G. van Muilekom
|3 jaar geleden kocht ik samen met verzekering een bril bij Pearl Ridderkerk.
Na 1 jaar liet de ontspiegeling al los. Na wat aandringen kreeg ik nieuwe glazen.
We zijn weer 2 jaartjes verder en de ontspiegeling vertoond weer blazen en laat los. Nu doet Pearl niets meer. Kijken niet wat er aan de hand is. De bril is voor Pearl 3 jaar oud. Nee de glazen zijn 2 jaar oud betaald met mijn verzekering. Garantie op ontspieling na 2 jaar wordt niet meer gegeven. Ik kan 10% krijgen op een nieuwe bril. En dan elke 2 jaar 850 euro komen lossen nee dank u
Ngraaf
|Mooie winkel en zeer klantvriendelijk. Echt een aanrader!
Klant van Pearle Opticiens
|Wij komen al jaren bij de Peale en zijn zeer tevreden