Zeer slecht! Onvriendelijk personeel.
Ik ben nog nooit zo onvriendelijk geholpen bij een opticien.
2 brillen besteld.
Dit ging allemaal redelijk prima, oogmeting kwam wat onhandig over.
Wat lenzen betreft ik had een afspraak om na 2 weken te kijken of deze lenzen goed waren. Deze afspraak werd vervolgens 2x afgezegd. Lenzen uitproberen is gratis.
Ik vroeg om een extra setje omdat ik geen lenzen meer had omdat de afspraak 2x was afgezegd. Dit kon maar of ik even wilde betalen. (Voor lenzen die qua sterkte helemaal nog niet goed waren)
Je word zowel telefonisch als in de winkel niet vriendelijk te woord gestaan. Soms ben je in gesprek en dan word tussentijd even een andere klant geholpen zonder dit even te vermelden.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A. Lustig
|
Van mijn bril, merk esprit, raakte een pootje los en door pearl werd er een nieuw schroefje ingezet.
Enkele weken later ontdekte ik dat er aan de binnenkant van het monteur een scheurtje zat. Wederom terug naar de winkel. De medewerkster concludeerde dat het scheurtje een gevolg is van een val of grindinslag in het glas. Onmogelijk omdat het scheurtje uitsluitend aan de binnenkant van het monteur zit en van grindslag is in het glas ook met een loep niets waar te nemen.
Wel is, ter plekke van de breuk,de afdruk van een tangetje in het monteur zichtbaar.
In vind deze winkelier uiterst onbetrouwbaar.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Els Zijsling
|
De eerste keer dat ik hier kom en ben zeer tevreden.
De mevrouw die mij hielp deed dit vriendelijk, behulpzaam en zocht met aandacht naar het juiste montuur.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Pearle Opticiens
|
Super tevreden! Mijn ogen waren niet in 1 keer goed te meten, alsnog hebben de dames een goede meting gedaan en ben ik van mijn hoofdpijn en duizeligheid af dankzij een nieuwe bril.
9.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Pearle Opticiens
|
Staan altijd voor je klaar b.v. een nieuw neusjedopje(weet niet hoe dat heet) zetten ze er gelijk aan en geen kosten
37 Reviews Plaats review
R
|Zeer slecht! Onvriendelijk personeel.
Ik ben nog nooit zo onvriendelijk geholpen bij een opticien.
2 brillen besteld.
Dit ging allemaal redelijk prima, oogmeting kwam wat onhandig over.
Wat lenzen betreft ik had een afspraak om na 2 weken te kijken of deze lenzen goed waren. Deze afspraak werd vervolgens 2x afgezegd. Lenzen uitproberen is gratis.
Ik vroeg om een extra setje omdat ik geen lenzen meer had omdat de afspraak 2x was afgezegd. Dit kon maar of ik even wilde betalen. (Voor lenzen die qua sterkte helemaal nog niet goed waren)
Je word zowel telefonisch als in de winkel niet vriendelijk te woord gestaan. Soms ben je in gesprek en dan word tussentijd even een andere klant geholpen zonder dit even te vermelden.
A. Lustig
|Van mijn bril, merk esprit, raakte een pootje los en door pearl werd er een nieuw schroefje ingezet.
Enkele weken later ontdekte ik dat er aan de binnenkant van het monteur een scheurtje zat. Wederom terug naar de winkel. De medewerkster concludeerde dat het scheurtje een gevolg is van een val of grindinslag in het glas. Onmogelijk omdat het scheurtje uitsluitend aan de binnenkant van het monteur zit en van grindslag is in het glas ook met een loep niets waar te nemen.
Wel is, ter plekke van de breuk,de afdruk van een tangetje in het monteur zichtbaar.
In vind deze winkelier uiterst onbetrouwbaar.
Els Zijsling
|De eerste keer dat ik hier kom en ben zeer tevreden.
De mevrouw die mij hielp deed dit vriendelijk, behulpzaam en zocht met aandacht naar het juiste montuur.
Klant van Pearle Opticiens
|Super tevreden! Mijn ogen waren niet in 1 keer goed te meten, alsnog hebben de dames een goede meting gedaan en ben ik van mijn hoofdpijn en duizeligheid af dankzij een nieuwe bril.
Klant van Pearle Opticiens
|Staan altijd voor je klaar b.v. een nieuw neusjedopje(weet niet hoe dat heet) zetten ze er gelijk aan en geen kosten