Heel tevreden overspel saver audicien. Bediening is uiterst vriendelijk. Goed geholpen door Niels en Farhiya maar ook ander personeel. Farhiya heeft mijn hoorapparaten al paar keer uiterst zorgvuldig gereinigd. Dus deze winkel is met deze ervaring een stevige aanrader.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Aad Hendriks
|
In juli 2022 een gehoorapparaat aangeschaft bij Specsavers Gouda. Na een proefperiode met enkele malen contact hoe de gehoorapparaten bevielen en het prettige contact besloten tot aanschaf van gehoorapparaten voor beide oren. Afgelopen donderdag, 26 januari, beide gehoorapparaten schoon gemaakt. Rechts deed het nog goed. Links deed het niet meer. Even met Specsavers Gouda bellen of ik langs kon komen. Nee dat gaat niet. Er moet een afsprak worden gemaakt. Eerste mogelijkheid op woensdag 8 februari, Maar mevrouw (ik werd te woord gestaan door Yvonne) weet u hoe lastig het is als rechts het niet doet en links wel? Heel veel ruis aan het linkeroor. Na heel veel discussie eindigde de discussie met de opmerking woensdag 8 februari. Wat een vervelende, weinig meelevende, formele vrouw die Yvonne. Totaal niet klantgericht en niet service gericht. Niet meelevend, geen empathie, kortom een vervelende vrouw.
Na het gesprek met Yvonne direct een andere vestiging in Zoetermeer gebeld. Uitgelegd wat er aan de hand was. Komt u direct of anders morgen even langs dan kijken we er even naar, vraagt u maar naar Robin. De volgende dag in Zoetermeer langs geweest en binnen 5 minuten stond ik weer buiten met beide gehoorapparaten die het weer goed deden. Even schoongemaakt en klaar is Kees. Zo kan het dus ook!!! Wat een verschil met die Yvonne van de vestiging in Gouda. Mij zien ze daar niet meer. Ga voortaan wel gelijk naar Zoetermeer waar ze wel weten wat service is en er mensen zijn die wel behulpzaam, netjes en aardig zijn. Zoetermeer krijgt van mij een 10 voor service, bediening en sympathie, Gouda krijgt een vette 1.
Aad Hendriks
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ilonka
|
Slechte zaak, koop hier nooit een bril. Kinderbrillen binnen een jaar kapot. Glazen die niet goed zijn. Ben gelijk terug gegaan maar ze zagen er niks aan. Nu een jaar later is de coating erg slecht geworden en zeggen ze gewoon. Ja ik weet niet wat je ermee gedaan hebt ik was er niet bij. Ik kan het niet terug halen of je terug bent geweest. Mijn naam is haas. Ze verkopen slechte meuk en dan krijg je er zelf de schuld voor in je schoenen geschoven. Ik ben bij de pearl geweest en daar vertelde ze dat de coating loslaat maar bij specsavers wordt gewoon gezegd nee hoor. Je kunt nieuwe bestellen met korting wordt er dan gezegd maar ga niks meer uitgeven aan slechte meuk wat binnen een jaar weer kapot is en je bent ook nog eens 3 weken je bril kwijt. Op naar een andere zaak. 1 ster is eigenlijk al teveel
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Natascha
|
1. Ze zijn altijd mijn dossier kwijt. Voordat ze hem eindelijk hebben gevonden zijn we een 10 minuten verder. Daarbij komt ook dat een notitie die bij mijn dossier zat (Ik had gezien dat hij erbij was gedaan) plots kwijt was de keer daarop dat ik er was. Ze gaan dus niet zorgvuldig om met dossiers van hun klanten.
2. Ze kijken niet of de bril op je gezicht past. Als in, ze prijzen een bril aan die voor de wenkbrauwen zit of die te groot is en daardoor op de wangen steunt. Daarbij komt ook dat de bril niet goed gesteld wordt. Ze keken er amper naar, dan alleen achter mijn oren, maar niet hoe het zit bij mijn wangen. (Overigens werd dat wel gedaan in het filiaal in Zaandam waar de service top was).
3. Ik heb altijd het gevoel dat ze me zo snel mogelijk weg willen hebben. Ik krijg namelijk amper de kans om nog wat te vragen.
4. Ik moest een papier ondertekenen zonder dat ik mijn bril terugkreeg. Ik kon amper lezen wat er stond. De sfeer was niet zo vriendelijk, waardoor ik niet mijn bril durfde terug te vragen.
5. Ze deden alsof ik blij moest zijn dat ik garantie kreeg, terwijl zij het fout hebben gedaan.
6. Ik zie er altijd tegenop als ik er naartoe moet. (Dat zegt toch wel wat over de sfeer en klantvriendelijkheid?)
7. Geldkloppers. Als je vriendelijk vertelt dat je er geen geld voor hebt, proberen ze het alsnog aan te smeren. Daarbij komt ook dat ze zeiden dat ik mijn glazen moest dunner slijpen omdat het anders uit zou steken. Gelukkig niet gedaan, want ze paste perfect.
8. Mijn bril heb ik een paar maanden en de bovenlaag gaat er nu al vanaf.
9. Positief eindigen toch? Ik vind het fijn dat ik een uitgebreid oogonderzoek kan doen, want mijn vorige opticien had die optie niet en ontkende dat mijn ogen accommoderen. Mijn vorige opticien heeft een veel betere service, dus daar ga ik weer naartoe, omdat mijn ogen binnen een paar jaar niet meer zullen accommoderen. Hoe dan ook vind ik het apart dat je niet zomaar de resultaten krijgt van de test, terwijl je er wel voor hebt moeten betalen.
10. Ik heb met wat moeite garantie kunnen krijgen op mijn vorige bril die verkeerd was aangemeten.
139 Reviews Plaats review
Jan Tops
|Heel tevreden overspel saver audicien. Bediening is uiterst vriendelijk. Goed geholpen door Niels en Farhiya maar ook ander personeel. Farhiya heeft mijn hoorapparaten al paar keer uiterst zorgvuldig gereinigd. Dus deze winkel is met deze ervaring een stevige aanrader.
Aad Hendriks
|In juli 2022 een gehoorapparaat aangeschaft bij Specsavers Gouda. Na een proefperiode met enkele malen contact hoe de gehoorapparaten bevielen en het prettige contact besloten tot aanschaf van gehoorapparaten voor beide oren. Afgelopen donderdag, 26 januari, beide gehoorapparaten schoon gemaakt. Rechts deed het nog goed. Links deed het niet meer. Even met Specsavers Gouda bellen of ik langs kon komen. Nee dat gaat niet. Er moet een afsprak worden gemaakt. Eerste mogelijkheid op woensdag 8 februari, Maar mevrouw (ik werd te woord gestaan door Yvonne) weet u hoe lastig het is als rechts het niet doet en links wel? Heel veel ruis aan het linkeroor. Na heel veel discussie eindigde de discussie met de opmerking woensdag 8 februari. Wat een vervelende, weinig meelevende, formele vrouw die Yvonne. Totaal niet klantgericht en niet service gericht. Niet meelevend, geen empathie, kortom een vervelende vrouw.
Na het gesprek met Yvonne direct een andere vestiging in Zoetermeer gebeld. Uitgelegd wat er aan de hand was. Komt u direct of anders morgen even langs dan kijken we er even naar, vraagt u maar naar Robin. De volgende dag in Zoetermeer langs geweest en binnen 5 minuten stond ik weer buiten met beide gehoorapparaten die het weer goed deden. Even schoongemaakt en klaar is Kees. Zo kan het dus ook!!! Wat een verschil met die Yvonne van de vestiging in Gouda. Mij zien ze daar niet meer. Ga voortaan wel gelijk naar Zoetermeer waar ze wel weten wat service is en er mensen zijn die wel behulpzaam, netjes en aardig zijn. Zoetermeer krijgt van mij een 10 voor service, bediening en sympathie, Gouda krijgt een vette 1.
Aad Hendriks
Ilonka
|Slechte zaak, koop hier nooit een bril. Kinderbrillen binnen een jaar kapot. Glazen die niet goed zijn. Ben gelijk terug gegaan maar ze zagen er niks aan. Nu een jaar later is de coating erg slecht geworden en zeggen ze gewoon. Ja ik weet niet wat je ermee gedaan hebt ik was er niet bij. Ik kan het niet terug halen of je terug bent geweest. Mijn naam is haas. Ze verkopen slechte meuk en dan krijg je er zelf de schuld voor in je schoenen geschoven. Ik ben bij de pearl geweest en daar vertelde ze dat de coating loslaat maar bij specsavers wordt gewoon gezegd nee hoor. Je kunt nieuwe bestellen met korting wordt er dan gezegd maar ga niks meer uitgeven aan slechte meuk wat binnen een jaar weer kapot is en je bent ook nog eens 3 weken je bril kwijt. Op naar een andere zaak. 1 ster is eigenlijk al teveel
Natascha
|1. Ze zijn altijd mijn dossier kwijt. Voordat ze hem eindelijk hebben gevonden zijn we een 10 minuten verder. Daarbij komt ook dat een notitie die bij mijn dossier zat (Ik had gezien dat hij erbij was gedaan) plots kwijt was de keer daarop dat ik er was. Ze gaan dus niet zorgvuldig om met dossiers van hun klanten.
2. Ze kijken niet of de bril op je gezicht past. Als in, ze prijzen een bril aan die voor de wenkbrauwen zit of die te groot is en daardoor op de wangen steunt. Daarbij komt ook dat de bril niet goed gesteld wordt. Ze keken er amper naar, dan alleen achter mijn oren, maar niet hoe het zit bij mijn wangen. (Overigens werd dat wel gedaan in het filiaal in Zaandam waar de service top was).
3. Ik heb altijd het gevoel dat ze me zo snel mogelijk weg willen hebben. Ik krijg namelijk amper de kans om nog wat te vragen.
4. Ik moest een papier ondertekenen zonder dat ik mijn bril terugkreeg. Ik kon amper lezen wat er stond. De sfeer was niet zo vriendelijk, waardoor ik niet mijn bril durfde terug te vragen.
5. Ze deden alsof ik blij moest zijn dat ik garantie kreeg, terwijl zij het fout hebben gedaan.
6. Ik zie er altijd tegenop als ik er naartoe moet. (Dat zegt toch wel wat over de sfeer en klantvriendelijkheid?)
7. Geldkloppers. Als je vriendelijk vertelt dat je er geen geld voor hebt, proberen ze het alsnog aan te smeren. Daarbij komt ook dat ze zeiden dat ik mijn glazen moest dunner slijpen omdat het anders uit zou steken. Gelukkig niet gedaan, want ze paste perfect.
8. Mijn bril heb ik een paar maanden en de bovenlaag gaat er nu al vanaf.
9. Positief eindigen toch? Ik vind het fijn dat ik een uitgebreid oogonderzoek kan doen, want mijn vorige opticien had die optie niet en ontkende dat mijn ogen accommoderen. Mijn vorige opticien heeft een veel betere service, dus daar ga ik weer naartoe, omdat mijn ogen binnen een paar jaar niet meer zullen accommoderen. Hoe dan ook vind ik het apart dat je niet zomaar de resultaten krijgt van de test, terwijl je er wel voor hebt moeten betalen.
10. Ik heb met wat moeite garantie kunnen krijgen op mijn vorige bril die verkeerd was aangemeten.
van maarseveen
|Gewoon zeer slecht .