Dinsdag even binnen gelopen omdat mijn bril niet goed stond,de dame heeft hem weer goed gezet.
Vond het alleen een beetje jammer dat ik niet even naar de wc mocht,ik heb nog uitgelegd dat ik pas geopereerd was en dat ik zelfs een toiletpas had,dan mogen ze je niet weigeren.
Maar daar had de andere dame die daar stond bout aan,hoorde de andere het nog vragen.
Dus ik vind ze niet echt klantvriendelijk.ik heb tenslotte niet voor niets een toiletpas van het ziekenhuis.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Francisca
|
Ik geef Maartje van Pearl Ridderkerk een 10. Nadat een andere medewerker de cilinder van mijn ogen verkeerd had gemeten, wat een drama, brillen tot 2x retour en zo 8 weken verder. Ik had het bijna opgegeven..maar Maartje zocht net zo lang tot ze de oorzaak had gevonden. Vandaag na lang wachten eindelijk mijn brillen klaar. DANK
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Alex Brandsma
|
Na 25 jaar vaste klant ben ik nu echt genaaid. Mijn klacht ook voorgelegd maar word niet naar geluisterd. Overgestapt naar Hans Anders en spijt dat ik dat niet eerder gedaan heb. Pearle is echt een waardeloze winkel geworden, zonde want Cock Had het goed voor elkaar, fijne kerel. Nu heb ik voorgoed afscheid genomen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kennis
|
Na vele jaren klant te zijn geweest ben ik vertrokken bij Pearl. Ik koop er al jaren brillen, lenzen en lenzentangetjes en nog veel meer. Een rubberen tangetje koop je per stuk. Want ze drogen snel uit. Plotseling is de klant verplicht ze per 3 kopen a 29 euro? "Europese regelgeving" aldus de nieuwe Pearl uiteigenaar. Waar ik voorheen normale service kreeg word ik nu verplicht 3 tangetjes tegelijk te kopen. Met een vaag verhaal. Het is een verdienmodel.
Niet meedenken, star en vooral niet klantgericht. Dat is kenmerkend voor de nieuwe Pearl bedrijfsleiding. Jammer. Het was een fijne winkel maar nu niet meer.
Nogmaals. Je kan ook niemand verplichten om 3 fietsen of 3 ons ham "vooruit" te laten kopen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
G. van Muilekom
|
3 jaar geleden kocht ik samen met verzekering een bril bij Pearl Ridderkerk.
Na 1 jaar liet de ontspiegeling al los. Na wat aandringen kreeg ik nieuwe glazen.
We zijn weer 2 jaartjes verder en de ontspiegeling vertoond weer blazen en laat los. Nu doet Pearl niets meer. Kijken niet wat er aan de hand is. De bril is voor Pearl 3 jaar oud. Nee de glazen zijn 2 jaar oud betaald met mijn verzekering. Garantie op ontspieling na 2 jaar wordt niet meer gegeven. Ik kan 10% krijgen op een nieuwe bril. En dan elke 2 jaar 850 euro komen lossen nee dank u
269 Reviews Plaats review
Natasja
|Dinsdag even binnen gelopen omdat mijn bril niet goed stond,de dame heeft hem weer goed gezet.
Vond het alleen een beetje jammer dat ik niet even naar de wc mocht,ik heb nog uitgelegd dat ik pas geopereerd was en dat ik zelfs een toiletpas had,dan mogen ze je niet weigeren.
Maar daar had de andere dame die daar stond bout aan,hoorde de andere het nog vragen.
Dus ik vind ze niet echt klantvriendelijk.ik heb tenslotte niet voor niets een toiletpas van het ziekenhuis.
Francisca
|Ik geef Maartje van Pearl Ridderkerk een 10. Nadat een andere medewerker de cilinder van mijn ogen verkeerd had gemeten, wat een drama, brillen tot 2x retour en zo 8 weken verder. Ik had het bijna opgegeven..maar Maartje zocht net zo lang tot ze de oorzaak had gevonden. Vandaag na lang wachten eindelijk mijn brillen klaar. DANK
Alex Brandsma
|Na 25 jaar vaste klant ben ik nu echt genaaid. Mijn klacht ook voorgelegd maar word niet naar geluisterd. Overgestapt naar Hans Anders en spijt dat ik dat niet eerder gedaan heb. Pearle is echt een waardeloze winkel geworden, zonde want Cock Had het goed voor elkaar, fijne kerel. Nu heb ik voorgoed afscheid genomen.
Kennis
|Na vele jaren klant te zijn geweest ben ik vertrokken bij Pearl. Ik koop er al jaren brillen, lenzen en lenzentangetjes en nog veel meer. Een rubberen tangetje koop je per stuk. Want ze drogen snel uit. Plotseling is de klant verplicht ze per 3 kopen a 29 euro? "Europese regelgeving" aldus de nieuwe Pearl uiteigenaar. Waar ik voorheen normale service kreeg word ik nu verplicht 3 tangetjes tegelijk te kopen. Met een vaag verhaal. Het is een verdienmodel.
Niet meedenken, star en vooral niet klantgericht. Dat is kenmerkend voor de nieuwe Pearl bedrijfsleiding. Jammer. Het was een fijne winkel maar nu niet meer.
Nogmaals. Je kan ook niemand verplichten om 3 fietsen of 3 ons ham "vooruit" te laten kopen.
G. van Muilekom
|3 jaar geleden kocht ik samen met verzekering een bril bij Pearl Ridderkerk.
Na 1 jaar liet de ontspiegeling al los. Na wat aandringen kreeg ik nieuwe glazen.
We zijn weer 2 jaartjes verder en de ontspiegeling vertoond weer blazen en laat los. Nu doet Pearl niets meer. Kijken niet wat er aan de hand is. De bril is voor Pearl 3 jaar oud. Nee de glazen zijn 2 jaar oud betaald met mijn verzekering. Garantie op ontspieling na 2 jaar wordt niet meer gegeven. Ik kan 10% krijgen op een nieuwe bril. En dan elke 2 jaar 850 euro komen lossen nee dank u