Slechte service 3 maanden op bril gewacht vergeten te bestellen zou eerst mijn eigen schuld zijn jaja koop er nooit een bril meer.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
GB
|
Wat voor asociale en kind onvriendelijke mensen werken hier! 1.5 jarige kind die de winkel in loopt wordt met een vies blik aangekeken en krijgt ook nog is een reactie van "hup naar je moeder." Arrogante mensen!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Charlotte
|
in Nieuwegein geweest. Zeer onbeschoft personeel. Ik kwam met mijn kind lenzen aanmeten. Daar we al al klant waren het vinkje aangeklikt dat we klant zijn. dit zijn we al jaren. echter haar meting was langer terug dan gewenst. personeel riep door de winkel dat we 15 euro moesten betalen. Zie foto er staat nergens over de periode en zal een claim indienen van mijn betaalde 15,- incl boete van oplichting. Toen ik aan gaf klant te zijn zag ze ons in het systeem maar even niet waren geweest. Ik vraag uitleg maar krijg een grote mond dat ik de aankoopbonnen maar moet laten zien. Deze staan in het systeem dat zag ze maar was even geleden ze was erg dwingend en agressief. Ik mocht niet in de ruimte bij mijn dochter (minderjarig) zitten. Klacht bij de manager gelegd. Daarna komt mijn dochter naar buiten en zegt ze hoe wil je betalen dat moest ik doen. ze weigerde met mij te praten en zei ik ben wel volwassen. Nooit meer zien jullie mee en de meting is niet eens goed gedaan mis gegevens. Mijn klacht gaat naar het hoofdkantoor Ze hebben de klacht niet naar behoren opgelost. Excuses vanuit een klantenservice is een aanfluiting. Verkeerde meting elders lenzen moeten bestellen die nu dus de prullenbak in gaan. Kind onder de 16 alleen mee ouder mocht niet mee. Hier gaan we juridische stappen op ondernemen. Bij deze handelingen behoren ouders schriftelijke toestemming te geven. Dus klacht.nl deze klacht in NIET opgelost dit heb ik ook gemeld bij de klantenservice. Overigens geld nooit ontvangen. Dus NEE niet opgelost. Laat hier nooit je ogen meten door het meisje die de meting doet! Onbeschoft en onkundig
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Shid
|
Ik heb een RayBan zonnebril gekocht bij Pearel Nieuwegein, ik werd heel slecht geholpen bij teamleider. Ik vind het erg jammer en ook belachelijk.
Ik vind het erg jammer want nu heb ik een heel slechte ervaring met Pearel.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Delano
|
Vandaag langs geweest met een RayBan Wayfarer II. Ik ben uitstekend geholpen door Freek, die ondanks de drukte, toch de tijd had genomen om mij te helpen met het verstellen van de pootjes!!!
374 Reviews Plaats review
Harry
|Slechte service 3 maanden op bril gewacht vergeten te bestellen zou eerst mijn eigen schuld zijn jaja koop er nooit een bril meer.
GB
|Wat voor asociale en kind onvriendelijke mensen werken hier! 1.5 jarige kind die de winkel in loopt wordt met een vies blik aangekeken en krijgt ook nog is een reactie van "hup naar je moeder." Arrogante mensen!!
Charlotte
|in Nieuwegein geweest. Zeer onbeschoft personeel. Ik kwam met mijn kind lenzen aanmeten. Daar we al al klant waren het vinkje aangeklikt dat we klant zijn. dit zijn we al jaren. echter haar meting was langer terug dan gewenst. personeel riep door de winkel dat we 15 euro moesten betalen. Zie foto er staat nergens over de periode en zal een claim indienen van mijn betaalde 15,- incl boete van oplichting. Toen ik aan gaf klant te zijn zag ze ons in het systeem maar even niet waren geweest. Ik vraag uitleg maar krijg een grote mond dat ik de aankoopbonnen maar moet laten zien. Deze staan in het systeem dat zag ze maar was even geleden ze was erg dwingend en agressief. Ik mocht niet in de ruimte bij mijn dochter (minderjarig) zitten. Klacht bij de manager gelegd. Daarna komt mijn dochter naar buiten en zegt ze hoe wil je betalen dat moest ik doen. ze weigerde met mij te praten en zei ik ben wel volwassen. Nooit meer zien jullie mee en de meting is niet eens goed gedaan mis gegevens. Mijn klacht gaat naar het hoofdkantoor Ze hebben de klacht niet naar behoren opgelost. Excuses vanuit een klantenservice is een aanfluiting. Verkeerde meting elders lenzen moeten bestellen die nu dus de prullenbak in gaan. Kind onder de 16 alleen mee ouder mocht niet mee. Hier gaan we juridische stappen op ondernemen. Bij deze handelingen behoren ouders schriftelijke toestemming te geven. Dus klacht.nl deze klacht in NIET opgelost dit heb ik ook gemeld bij de klantenservice. Overigens geld nooit ontvangen. Dus NEE niet opgelost. Laat hier nooit je ogen meten door het meisje die de meting doet! Onbeschoft en onkundig
Shid
|Ik heb een RayBan zonnebril gekocht bij Pearel Nieuwegein, ik werd heel slecht geholpen bij teamleider. Ik vind het erg jammer en ook belachelijk.
Ik vind het erg jammer want nu heb ik een heel slechte ervaring met Pearel.
Delano
|Vandaag langs geweest met een RayBan Wayfarer II. Ik ben uitstekend geholpen door Freek, die ondanks de drukte, toch de tijd had genomen om mij te helpen met het verstellen van de pootjes!!!