Gisteravond thuis bij het opruimen weer mijn 2 Pearl brillen uit 2012 gezien.
Helaas helemaal nieuw, omdat ik ze nooit heb gebruikt.
Toendertijd kreeg bij het dragen ervan hoofdpijn.
Eerst waren de glazen verkeerd geslepen en zijn toen vervangen.
Daarna zag ik te scherp, maar moest ik volgens hun "wennen" aan de bril,
terwijl de glazen dezelfde sterkte moesten hebben als mijn oude bril.
In 30 jaar bril dragen alleen bij Pearl hoofdpijn gekregen bij een nieuwe bril.
Het doet me nog steeds pijn dat ik die € 263 voor noppes heb uitgegeven.
Mijn volgende bril bij de concurrent was METEEN goed.
Kortom ik raad iedereen af om een bril bij Pearl / Brilmij / Grandvision te kopen.
Dit zijn beunhazen!
Op Trustpilot (zoeken naar Pearl Opticiens) geeft 70% van de reviewers de score "slecht" of "zeer slecht" aan!
Bij de concurrent Hans Anders of SpecSavers, is dat juist andersom. Bij hun is 80 - 90% juist "goed" of "uitstekend"....
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anne Marie
|
voor hen ben ik een klant met een NAAM! hoe fijn!
8.9
0
Th j ruitenga
|
Fantastisch service, altijd bereid oplossingen te zoeken
8.7
0
Yolanda Molenaar
|
Beste mensen goeie service en ze nemen de tijd voor je. Echt super
8.0
0
Barend
|
Vriendelijk en gezellig personeel die voor de beste service gaat, herkennen vaste klanten en geen gezeur met brillen doekje ( moest eens eigenlijk betalen bij een andere vesteging).
8 Reviews Plaats review
Martijn
|Gisteravond thuis bij het opruimen weer mijn 2 Pearl brillen uit 2012 gezien.
Helaas helemaal nieuw, omdat ik ze nooit heb gebruikt.
Toendertijd kreeg bij het dragen ervan hoofdpijn.
Eerst waren de glazen verkeerd geslepen en zijn toen vervangen.
Daarna zag ik te scherp, maar moest ik volgens hun "wennen" aan de bril,
terwijl de glazen dezelfde sterkte moesten hebben als mijn oude bril.
In 30 jaar bril dragen alleen bij Pearl hoofdpijn gekregen bij een nieuwe bril.
Het doet me nog steeds pijn dat ik die € 263 voor noppes heb uitgegeven.
Mijn volgende bril bij de concurrent was METEEN goed.
Kortom ik raad iedereen af om een bril bij Pearl / Brilmij / Grandvision te kopen.
Dit zijn beunhazen!
Op Trustpilot (zoeken naar Pearl Opticiens) geeft 70% van de reviewers de score "slecht" of "zeer slecht" aan!
Bij de concurrent Hans Anders of SpecSavers, is dat juist andersom. Bij hun is 80 - 90% juist "goed" of "uitstekend"....
Anne Marie
|voor hen ben ik een klant met een NAAM! hoe fijn!
Th j ruitenga
|Fantastisch service, altijd bereid oplossingen te zoeken
Yolanda Molenaar
|Beste mensen goeie service en ze nemen de tijd voor je. Echt super
Barend
|Vriendelijk en gezellig personeel die voor de beste service gaat, herkennen vaste klanten en geen gezeur met brillen doekje ( moest eens eigenlijk betalen bij een andere vesteging).