Met Pasen Caravan Gekocht
Zijn zeer vriendelijk ontvangen door Bob deze heeft ons de caravan laten zien en ons rustig de tijd gegeven om hem te bekijken ondanks drukte met pasen was er totaal geen druk om ons de caravan te verkopen.
We hebben ook dus rustig de caravan bekeken en daar na Bob weer opgezocht en zijn toen op ons gemak onder het genot van een bakkie de caravan besproken en hoe de prijs was en de aflevering ging.
Na zeker drie kwartier met te hebben gezeten hebben we de deal gemaakt.
Aflevering was gepland op 21 mei. Ook dit ging heel gemoedelijk en alles op zijn gemak en geen gehaast. Alles werd prima uitgelegd. Ook dit duurde ongeveer anderhalf uur. Heerlijk geen gehaast of stres. Nabetaling ook nog een mooi boeket bloemen gehad. Prima geregeld.
Service is ook hier prima geregeld.
Thuis gekomen toen we de caravan op zijn plek wilde zetten stoppen de mover er halverwege mee.
Even gebeld met de werkplaats om te kijke of we het telefonisch konden oplossen na ongeveer een half uur aan de telefoon te hebben gezetten met Robert van de werkplaats was er geen oplossing te vinden. Hij zou het even gaan overleggen hoe ze het konden oplossen. Na een half uur belde hij terug met de oplossing, Hij zou de volgende dag langs komen en zou diversen onderdelen meenemen.
Volgende dag was hij er dan ook ( hij moest wel even ruim een uur rijden) de oorzaak was snel gevonden en hij had ook het onderdeel bij zich.
Dat bedoel ik nu dit is nog eens service.
Kom zeker hier terug. Heb inmiddels al offerte voor cassette luifel binnen en ga deze zeker hier laten monteren.
Pauw Proficiat voor verkoop en service.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Erik Zandvliet
|
Het is niet anders
Goed te woord gestaan op maandag doorverbonden met technische dienst perfect
En dat een paar dagen voor onze vakantie
Word deze week nog opgelost het probleem met de mover
Vr Gr Erik Zandvliet
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Frans Appelman
|
Onze afstandsbediening van de mover gaf plotseling de geest, even met pauw gebeld,kreeg ik Esther aan de lijn ,geen probleem werd gelijk een nieuwe opgestuurd(onder garantie) wij zijn heel blij met de service van pauw,ondanks de drukke tijd hebben ze altijd tijd voor je !!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Th.Kenter
|
Onze porta potti is stuk dus naar Pauw recreatie
Een medewerker heeft geprobeerd hem te maken lukte hem niet
Hij moest worden opgestuurd wij dachten in deze drukke tijd zijn wij hem de hele zomer kwijt .
Binnen 14 dagen kregen we bericht er staat een nieuwe voor jullie klaar
Helemaal top wat een service zo blij mee
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dirk Karten
|
Nee, geen 1000 euro voor het inzetten van een simpel 40 x 40 dakluikje in onze 30 jaar oude Adria Linea zoals een Zaans caravanschadebedrijf als offerte opstelde. Ook geen 380 euro bij een ander bedrijf in het Zaanse. Maar 185 euro euro voor een perfect nieuw dakluik inclusief montage bij Pauw Recreatie in Heerhugowaard. Daar rij je wel een half uurtje voor om. Eerst volgde een heldere offerte. Daarna een prima overleg over de montage dag. Vanwege werk brachten we de caravan al in het weekend. Tot de geplande montage dag op dinsdag kwam het niet eens want maandag rond het middaguur was de klus al geklaard. Nette sms volgde gelijk. Ook het wegbrengen en ophalen ging soepel. En dat in een druk moment aan het begin van het seizoen. Alle respect voor de prima communicatie en het uitgevoerde werk. Want natuurlijk paste het luikje niet helemaal in onze oude caravan. Enige creativiteit moest worden toegepast EN keurig op de rekening vermeld. Dit is een prima bedrijf waar je met een gerust hart je caravan in onderhoud en of reparatie kunt geven. En je weet zeker: hier betaal je echt niet teveel.
14 Reviews Plaats review
Herman
|Met Pasen Caravan Gekocht
Zijn zeer vriendelijk ontvangen door Bob deze heeft ons de caravan laten zien en ons rustig de tijd gegeven om hem te bekijken ondanks drukte met pasen was er totaal geen druk om ons de caravan te verkopen.
We hebben ook dus rustig de caravan bekeken en daar na Bob weer opgezocht en zijn toen op ons gemak onder het genot van een bakkie de caravan besproken en hoe de prijs was en de aflevering ging.
Na zeker drie kwartier met te hebben gezeten hebben we de deal gemaakt.
Aflevering was gepland op 21 mei. Ook dit ging heel gemoedelijk en alles op zijn gemak en geen gehaast. Alles werd prima uitgelegd. Ook dit duurde ongeveer anderhalf uur. Heerlijk geen gehaast of stres. Nabetaling ook nog een mooi boeket bloemen gehad. Prima geregeld.
Service is ook hier prima geregeld.
Thuis gekomen toen we de caravan op zijn plek wilde zetten stoppen de mover er halverwege mee.
Even gebeld met de werkplaats om te kijke of we het telefonisch konden oplossen na ongeveer een half uur aan de telefoon te hebben gezetten met Robert van de werkplaats was er geen oplossing te vinden. Hij zou het even gaan overleggen hoe ze het konden oplossen. Na een half uur belde hij terug met de oplossing, Hij zou de volgende dag langs komen en zou diversen onderdelen meenemen.
Volgende dag was hij er dan ook ( hij moest wel even ruim een uur rijden) de oorzaak was snel gevonden en hij had ook het onderdeel bij zich.
Dat bedoel ik nu dit is nog eens service.
Kom zeker hier terug. Heb inmiddels al offerte voor cassette luifel binnen en ga deze zeker hier laten monteren.
Pauw Proficiat voor verkoop en service.
Erik Zandvliet
|Het is niet anders
Goed te woord gestaan op maandag doorverbonden met technische dienst perfect
En dat een paar dagen voor onze vakantie
Word deze week nog opgelost het probleem met de mover
Vr Gr Erik Zandvliet
Frans Appelman
|Onze afstandsbediening van de mover gaf plotseling de geest, even met pauw gebeld,kreeg ik Esther aan de lijn ,geen probleem werd gelijk een nieuwe opgestuurd(onder garantie) wij zijn heel blij met de service van pauw,ondanks de drukke tijd hebben ze altijd tijd voor je !!
Th.Kenter
|Onze porta potti is stuk dus naar Pauw recreatie
Een medewerker heeft geprobeerd hem te maken lukte hem niet
Hij moest worden opgestuurd wij dachten in deze drukke tijd zijn wij hem de hele zomer kwijt .
Binnen 14 dagen kregen we bericht er staat een nieuwe voor jullie klaar
Helemaal top wat een service zo blij mee
Dirk Karten
|Nee, geen 1000 euro voor het inzetten van een simpel 40 x 40 dakluikje in onze 30 jaar oude Adria Linea zoals een Zaans caravanschadebedrijf als offerte opstelde. Ook geen 380 euro bij een ander bedrijf in het Zaanse. Maar 185 euro euro voor een perfect nieuw dakluik inclusief montage bij Pauw Recreatie in Heerhugowaard. Daar rij je wel een half uurtje voor om. Eerst volgde een heldere offerte. Daarna een prima overleg over de montage dag. Vanwege werk brachten we de caravan al in het weekend. Tot de geplande montage dag op dinsdag kwam het niet eens want maandag rond het middaguur was de klus al geklaard. Nette sms volgde gelijk. Ook het wegbrengen en ophalen ging soepel. En dat in een druk moment aan het begin van het seizoen. Alle respect voor de prima communicatie en het uitgevoerde werk. Want natuurlijk paste het luikje niet helemaal in onze oude caravan. Enige creativiteit moest worden toegepast EN keurig op de rekening vermeld. Dit is een prima bedrijf waar je met een gerust hart je caravan in onderhoud en of reparatie kunt geven. En je weet zeker: hier betaal je echt niet teveel.