Het is niet anders
Goed te woord gestaan op maandag doorverbonden met technische dienst perfect
En dat een paar dagen voor onze vakantie
Word deze week nog opgelost het probleem met de mover
Vr Gr Erik Zandvliet
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Frans Appelman
|
Onze afstandsbediening van de mover gaf plotseling de geest, even met pauw gebeld,kreeg ik Esther aan de lijn ,geen probleem werd gelijk een nieuwe opgestuurd(onder garantie) wij zijn heel blij met de service van pauw,ondanks de drukke tijd hebben ze altijd tijd voor je !!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Th.Kenter
|
Onze porta potti is stuk dus naar Pauw recreatie
Een medewerker heeft geprobeerd hem te maken lukte hem niet
Hij moest worden opgestuurd wij dachten in deze drukke tijd zijn wij hem de hele zomer kwijt .
Binnen 14 dagen kregen we bericht er staat een nieuwe voor jullie klaar
Helemaal top wat een service zo blij mee
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dirk Karten
|
Nee, geen 1000 euro voor het inzetten van een simpel 40 x 40 dakluikje in onze 30 jaar oude Adria Linea zoals een Zaans caravanschadebedrijf als offerte opstelde. Ook geen 380 euro bij een ander bedrijf in het Zaanse. Maar 185 euro euro voor een perfect nieuw dakluik inclusief montage bij Pauw Recreatie in Heerhugowaard. Daar rij je wel een half uurtje voor om. Eerst volgde een heldere offerte. Daarna een prima overleg over de montage dag. Vanwege werk brachten we de caravan al in het weekend. Tot de geplande montage dag op dinsdag kwam het niet eens want maandag rond het middaguur was de klus al geklaard. Nette sms volgde gelijk. Ook het wegbrengen en ophalen ging soepel. En dat in een druk moment aan het begin van het seizoen. Alle respect voor de prima communicatie en het uitgevoerde werk. Want natuurlijk paste het luikje niet helemaal in onze oude caravan. Enige creativiteit moest worden toegepast EN keurig op de rekening vermeld. Dit is een prima bedrijf waar je met een gerust hart je caravan in onderhoud en of reparatie kunt geven. En je weet zeker: hier betaal je echt niet teveel.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
H. Woons
|
Eind augustus, enige dagen voor vertrek bleek de waterpomp van het caravan toilet defect. Toen ik dit in Heerhugowaard telefonisch uitlegde en vroeg of ik nog even langs kon komen was het antwoord van de chef werkplaats: kom gerust langs, maar niet stoppen want ik heb geen tijd, Nu waren we pas 29 jaar klant bij deze firma. Bij een caravanbedrijf in Edam mocht ik langskomen en na vervanging van de waterpomp was het probleem opgelost. De reparatie duurde 15 minuten. De grens van 30 jaar klant zullen we nooit halen. Pauw ziet ons nooit meer.
13 Reviews Plaats review
Erik Zandvliet
|Het is niet anders
Goed te woord gestaan op maandag doorverbonden met technische dienst perfect
En dat een paar dagen voor onze vakantie
Word deze week nog opgelost het probleem met de mover
Vr Gr Erik Zandvliet
Frans Appelman
|Onze afstandsbediening van de mover gaf plotseling de geest, even met pauw gebeld,kreeg ik Esther aan de lijn ,geen probleem werd gelijk een nieuwe opgestuurd(onder garantie) wij zijn heel blij met de service van pauw,ondanks de drukke tijd hebben ze altijd tijd voor je !!
Th.Kenter
|Onze porta potti is stuk dus naar Pauw recreatie
Een medewerker heeft geprobeerd hem te maken lukte hem niet
Hij moest worden opgestuurd wij dachten in deze drukke tijd zijn wij hem de hele zomer kwijt .
Binnen 14 dagen kregen we bericht er staat een nieuwe voor jullie klaar
Helemaal top wat een service zo blij mee
Dirk Karten
|Nee, geen 1000 euro voor het inzetten van een simpel 40 x 40 dakluikje in onze 30 jaar oude Adria Linea zoals een Zaans caravanschadebedrijf als offerte opstelde. Ook geen 380 euro bij een ander bedrijf in het Zaanse. Maar 185 euro euro voor een perfect nieuw dakluik inclusief montage bij Pauw Recreatie in Heerhugowaard. Daar rij je wel een half uurtje voor om. Eerst volgde een heldere offerte. Daarna een prima overleg over de montage dag. Vanwege werk brachten we de caravan al in het weekend. Tot de geplande montage dag op dinsdag kwam het niet eens want maandag rond het middaguur was de klus al geklaard. Nette sms volgde gelijk. Ook het wegbrengen en ophalen ging soepel. En dat in een druk moment aan het begin van het seizoen. Alle respect voor de prima communicatie en het uitgevoerde werk. Want natuurlijk paste het luikje niet helemaal in onze oude caravan. Enige creativiteit moest worden toegepast EN keurig op de rekening vermeld. Dit is een prima bedrijf waar je met een gerust hart je caravan in onderhoud en of reparatie kunt geven. En je weet zeker: hier betaal je echt niet teveel.
H. Woons
|Eind augustus, enige dagen voor vertrek bleek de waterpomp van het caravan toilet defect. Toen ik dit in Heerhugowaard telefonisch uitlegde en vroeg of ik nog even langs kon komen was het antwoord van de chef werkplaats: kom gerust langs, maar niet stoppen want ik heb geen tijd, Nu waren we pas 29 jaar klant bij deze firma. Bij een caravanbedrijf in Edam mocht ik langskomen en na vervanging van de waterpomp was het probleem opgelost. De reparatie duurde 15 minuten. De grens van 30 jaar klant zullen we nooit halen. Pauw ziet ons nooit meer.