De prijs is wat aan de hoge kant maar het resultaat is super!
Ik kwam hier twee jaar terug en het is me vaste kapper geworden..
Ik ben erg tevreden met hoe ik de deur uit ga ik zou dit iedereen aan raden!
Niet teveel natuurlijk anders heb ik zelf geen plek om me te laten knippen ;)
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bouchra
|
Na op 30-04-2021 bij kapsalon papatya te Utrecht te zijn geweest kwam ik geschrokken terug. Ik kwam voor het verven van mijn uitgroei en heb hier 180 euro voor betaald.
Allereerst is het verven niet goed gedaan. De uitgroei is veel witter dan de rest van mijn haar. De zijkanten zijn nog gedeeltelijk grijs, terwijl dit was waarvoor ik bij de kapsalon kwam. Ook de kleur waar ik om gevraagd had is de kapper niet gelukt om in mijn haar te krijgen. Mijn haar heeft een oranje ondertoon terwijl ik duidelijk een wit/lichtblonde kleur gevraagd had met een koele ondertoon. Om hier duidelijk in te zijn had ik zelfs een stuk haar in de goede kleur meegenomen maar de uiteindelijke kleur lijkt niets hierop.
Ten tweede vind ik de prijs niet normaal voor het gedane werk. Ik ging met nat haar de winkel uit, terwijl iedere kapper altijd een beetje droog föhnt.
Ten derde heb ik ook medische klachten gekregen na de verfbehandeling. Ik heb last van haaruitval, jeuk, rode en geïrriteerde hoofdhuid en hoofdpijn.
Na contact met de kapper opgenomen te hebben over mijn onvrede kreeg ik een boze niet klantvriendelijke houding van de kapper terug. Ik heb hem foto's en bewijzen gedeeld van de stukken die niet goed gedaan zijn maar hier gaat de kapper niet op in. Ik heb hem meermaals gevraagd het bedrag terug te betalen maar hij reageert hier niet op. Hij blijft herhalen dat hij zijn best gedaan heeft maar als dit zijn best is kan het geen goede kapper zijn.
Naast het feit dat mijn haar in de verkeerde kleur geverfd is, de uitgroei een andere kleur heeft en nog gedeeltelijk grijs is ondervind ik ook last van de behandeling. Dit vind ik nog het ergste. De allergische klachten zijn enorm vervelend en de kapper toont hier helemaal geen begrip voor. Vanuit zijn kant is er 0.0 empathie voor de vervelende ervaring die ik door zijn werk gehad heb. Hierom voelde ik mij genoodzaakt een klacht in te dienen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Serena
|
Vandaag mijn wenkbrauwen laten doen, de kapster heeft mijn wenkbrauwen totaal verpest. Ik vroeg of ze het netjes wilde maken, (dikke wenkbrauwen ) eindstand heeft ze er aan t iets van gemaakt wat ik niet wilde. Vervolgens wilde ze nog mijn woorden verdraaien ook. Ondanks het feit dat ik niet tevreden was moest ik gewoon betalen. Want ja dat boeit ze namelijk niet. NOOIT MEER !!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Pien
|
Zij hebben mijn haar verpest! Ik raad het absoluut niet aan. Ik heb tien keer geprobeerd uit te leggen wat ik wil, alsnog hebben ze niet gedaan wat ik wou. Ik wilde gewoon mijn haar wat korter in dezelfde lengte, maar het resultaat is afschuwelijk. Schots en scheef! Communiceren ging ook niet goed en ik voelde mij daar totaal niet op mijn gemak. Mijn haar is nu hartstikke kort en doordat zij zo stom zijn geweest, moet mijn haren zelfs nog korter. Ook wat de prijzen betreft zijn ze niet duidelijk. De ene zegt dat het 20 euro kost om mijn haren te laten knippen, aan de kassa betaalde ik 25 euro. Absoluut geen aanrader!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Pipa
|
mijn dochter kwam voor haar wenkbrauw en ik ook,
De medewerker heeft niet gevraagd aan mijn dochter hoe ze haar wenkbrauw wouw en ze wil het ook niet tekenen.Ze heeft de linker te kort gemaakt .Ik spreek haar over het probleem ze was bos,gooit ze de handdoek weg en ze zegt dat ze wil het niet meer doen.
Ik pak mijn dochter en wil ik ook weg maar een ander medewerker ging met mij praten maar de vrouw gong door met schreeuwen.na een gesprek ging ik terug naar de ander medewerker zij heeft de nader wenkbrauw goed gedaan,mijn slecht.
Ten sloot voor de betaling heb ik altijd de wenkbrauw en bovenlip voor 10 euro.Dit keer 10 euro alleen voor de wenkbrauw.De bas had een smoesje om de zijn prijs de verhogen.
Het is nooit duidelijk wat de prijzen zijn en de personeel dat ze nu hebben zijn onprofessioneel .(op zaterdag),Ik rad Papatya aan niemand.
5 Reviews Plaats review
Gidion jansen
|De prijs is wat aan de hoge kant maar het resultaat is super!
Ik kwam hier twee jaar terug en het is me vaste kapper geworden..
Ik ben erg tevreden met hoe ik de deur uit ga ik zou dit iedereen aan raden!
Niet teveel natuurlijk anders heb ik zelf geen plek om me te laten knippen ;)
Bouchra
|Na op 30-04-2021 bij kapsalon papatya te Utrecht te zijn geweest kwam ik geschrokken terug. Ik kwam voor het verven van mijn uitgroei en heb hier 180 euro voor betaald.
Allereerst is het verven niet goed gedaan. De uitgroei is veel witter dan de rest van mijn haar. De zijkanten zijn nog gedeeltelijk grijs, terwijl dit was waarvoor ik bij de kapsalon kwam. Ook de kleur waar ik om gevraagd had is de kapper niet gelukt om in mijn haar te krijgen. Mijn haar heeft een oranje ondertoon terwijl ik duidelijk een wit/lichtblonde kleur gevraagd had met een koele ondertoon. Om hier duidelijk in te zijn had ik zelfs een stuk haar in de goede kleur meegenomen maar de uiteindelijke kleur lijkt niets hierop.
Ten tweede vind ik de prijs niet normaal voor het gedane werk. Ik ging met nat haar de winkel uit, terwijl iedere kapper altijd een beetje droog föhnt.
Ten derde heb ik ook medische klachten gekregen na de verfbehandeling. Ik heb last van haaruitval, jeuk, rode en geïrriteerde hoofdhuid en hoofdpijn.
Na contact met de kapper opgenomen te hebben over mijn onvrede kreeg ik een boze niet klantvriendelijke houding van de kapper terug. Ik heb hem foto's en bewijzen gedeeld van de stukken die niet goed gedaan zijn maar hier gaat de kapper niet op in. Ik heb hem meermaals gevraagd het bedrag terug te betalen maar hij reageert hier niet op. Hij blijft herhalen dat hij zijn best gedaan heeft maar als dit zijn best is kan het geen goede kapper zijn.
Naast het feit dat mijn haar in de verkeerde kleur geverfd is, de uitgroei een andere kleur heeft en nog gedeeltelijk grijs is ondervind ik ook last van de behandeling. Dit vind ik nog het ergste. De allergische klachten zijn enorm vervelend en de kapper toont hier helemaal geen begrip voor. Vanuit zijn kant is er 0.0 empathie voor de vervelende ervaring die ik door zijn werk gehad heb. Hierom voelde ik mij genoodzaakt een klacht in te dienen.
Serena
|Vandaag mijn wenkbrauwen laten doen, de kapster heeft mijn wenkbrauwen totaal verpest. Ik vroeg of ze het netjes wilde maken, (dikke wenkbrauwen ) eindstand heeft ze er aan t iets van gemaakt wat ik niet wilde. Vervolgens wilde ze nog mijn woorden verdraaien ook. Ondanks het feit dat ik niet tevreden was moest ik gewoon betalen. Want ja dat boeit ze namelijk niet. NOOIT MEER !!
Pien
|Zij hebben mijn haar verpest! Ik raad het absoluut niet aan. Ik heb tien keer geprobeerd uit te leggen wat ik wil, alsnog hebben ze niet gedaan wat ik wou. Ik wilde gewoon mijn haar wat korter in dezelfde lengte, maar het resultaat is afschuwelijk. Schots en scheef! Communiceren ging ook niet goed en ik voelde mij daar totaal niet op mijn gemak. Mijn haar is nu hartstikke kort en doordat zij zo stom zijn geweest, moet mijn haren zelfs nog korter. Ook wat de prijzen betreft zijn ze niet duidelijk. De ene zegt dat het 20 euro kost om mijn haren te laten knippen, aan de kassa betaalde ik 25 euro. Absoluut geen aanrader!
Pipa
|mijn dochter kwam voor haar wenkbrauw en ik ook,
De medewerker heeft niet gevraagd aan mijn dochter hoe ze haar wenkbrauw wouw en ze wil het ook niet tekenen.Ze heeft de linker te kort gemaakt .Ik spreek haar over het probleem ze was bos,gooit ze de handdoek weg en ze zegt dat ze wil het niet meer doen.
Ik pak mijn dochter en wil ik ook weg maar een ander medewerker ging met mij praten maar de vrouw gong door met schreeuwen.na een gesprek ging ik terug naar de ander medewerker zij heeft de nader wenkbrauw goed gedaan,mijn slecht.
Ten sloot voor de betaling heb ik altijd de wenkbrauw en bovenlip voor 10 euro.Dit keer 10 euro alleen voor de wenkbrauw.De bas had een smoesje om de zijn prijs de verhogen.
Het is nooit duidelijk wat de prijzen zijn en de personeel dat ze nu hebben zijn onprofessioneel .(op zaterdag),Ik rad Papatya aan niemand.