Vanuit de Randstad in 2002 via internet bij dit autobedrijf terecht gekomen en auto gekocht. Ondanks de afstand vooralsnog de voorkeur gegeven het onderhoud door hen te doen verrichten. Personeel is vriendelijk en vakbekwaam. Daarnaast zal men de klant niet op kosten jagen. Als de oude soldeerbout er aan te pas kan komen, zal men dit niet laten. In tegenstelling tot vele merkendealers die direct een nieuw regelapparaat oid monteren. Service staat hoog in het vaandel ook als men een drukke agenda heeft.
8.0
De prijsstelling
De klantgerichtheid van de medewerker
De kwaliteit van de informatie
De nazorg
De uitstraling
Het onderhoud
Klant van Autobedrijf Gebr. Morren
|
je word er snel vriendelijk en erg vakkundig geholpen
2 Reviews Plaats review
Klant van Autobedrijf Gebr. Morren
|Vanuit de Randstad in 2002 via internet bij dit autobedrijf terecht gekomen en auto gekocht. Ondanks de afstand vooralsnog de voorkeur gegeven het onderhoud door hen te doen verrichten. Personeel is vriendelijk en vakbekwaam. Daarnaast zal men de klant niet op kosten jagen. Als de oude soldeerbout er aan te pas kan komen, zal men dit niet laten. In tegenstelling tot vele merkendealers die direct een nieuw regelapparaat oid monteren. Service staat hoog in het vaandel ook als men een drukke agenda heeft.
Klant van Autobedrijf Gebr. Morren
|je word er snel vriendelijk en erg vakkundig geholpen
Klaas
|