Ik kwam daar voor een game pc. Ondanks de onderdelen duur zijn van daag de dag, kwamen ze met een scherpe prijs. Vooral de service is top. E-Mail netjes ingesteld. ssd’s ingedeeld.
Koffie bij de demonstratie van mijn nieuwe computer. Top team !
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
AFB
|
Mijn desktop startte niet meer op; zeer snel probleem vastgesteld: voeding en fan bleken stuk. Na enkele uren kon ik hem weer ophalen, alles gecheckt, ssd unallocated deel toegevoegd; 2 andere ssd’s even voorzien van werkende partities…. Heel prettige en professionele service door Menno. Kom hier zeker terug bij problemen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
jan
|
reparatie kost nogal wat. had beter nieuw kunnen kopen. en ze bedreigen je letterlijk als je niet heel snel betaald. heel slecht
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Tijs
|
Ga hier niet heen!
Bij Orbit is mijn laptop bij een ogenschijnlijk eenvoudige esthetische reparatie volledig kapot gegaan. Nadat ik een kopie van mijn data wilde zijn ze mijn M.2/SSD kwijtgeraakt omdat ze deze nooit hebben teruggeplaatst in de laptop. De HDD in de laptop zijn ze ook tijdelijk kwijtgeraakt maar deze was later weer terecht.
Beloftes worden niet nagekomen, ze mailen of bellen nooit terug. Ze reageren niet op emails en later ook niet op aangetekende(!) brieven. De één ontkent dat de brieven ooit ontvangen zijn, de ander kent is wel bekend met de inhoud van de brieven.
In overleg met een jurist blijkt dat ik volledig in mijn recht sta en dat Orbit schuldig is aan wanprestatie: "Ingebrekestelling en in Verzuim" en "[...] uw handelswijze heeft [...] een toerekenbare tekortkoming tot gevolg, ook wel juridisch gekwalificeerd als wanprestatie.".
Helaas zijn de kosten voor een rechtszaak hoger dan het kan opbrengen. Aangezien ik bij eerdere reviews heb gelezen dat ook anderen gerechtelijke stappen willen zetten richting Orbit vermoed ik dat Orbit zich hiervan bewust is en dat simpelweg niet reageren op klanten voor Orbit loont.
Naast vele e-mails en aangetekende brieven ben ik uiteindelijk ben 12 keer langs geweest in de winkel en heb ik ze ook een tiental keer gebeld.
Jammer van een winkel die eigenlijk tot een aantal jaar geleden een prima en best leuke winkel was De nieuwe eigenaar lijkt geen idee te hebben waar hij mee bezig is. Niet op technisch gebied en niet het op orde hebben van zaken.
Ze hebben mij meerdere keren, al dan niet bewust of onbewust, onjuiste informatie gegeven. Het personeel spreekt elkaar geregeld tegen of houden zich van de domme. Er lijkt een compleet gebrek aan verantwoordelijkheid en vakkennis te zijn. Er wordt niet gedacht in oplossingen. Als er iets fout gaat dan is dat jammer voor de klant.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Annelies D
|
Wat een goede service! Na jarenlang probleemloos computeren, moest ik toch weer terugvallen op Orbit Nijmegen, aan deze zaak denk ik als eerste. Na telefonisch overleg met m'n laptop naar Orbit , met dank aan Kees is het probleem direct gefikst.
Dus bij een volgend probleem of defect, ga ik beslist weer naar Orbit!
10 Reviews Plaats review
Micha
|Ik kwam daar voor een game pc. Ondanks de onderdelen duur zijn van daag de dag, kwamen ze met een scherpe prijs. Vooral de service is top. E-Mail netjes ingesteld. ssd’s ingedeeld.
Koffie bij de demonstratie van mijn nieuwe computer. Top team !
AFB
|Mijn desktop startte niet meer op; zeer snel probleem vastgesteld: voeding en fan bleken stuk. Na enkele uren kon ik hem weer ophalen, alles gecheckt, ssd unallocated deel toegevoegd; 2 andere ssd’s even voorzien van werkende partities…. Heel prettige en professionele service door Menno. Kom hier zeker terug bij problemen.
jan
|reparatie kost nogal wat. had beter nieuw kunnen kopen. en ze bedreigen je letterlijk als je niet heel snel betaald. heel slecht
Tijs
|Ga hier niet heen!
Bij Orbit is mijn laptop bij een ogenschijnlijk eenvoudige esthetische reparatie volledig kapot gegaan. Nadat ik een kopie van mijn data wilde zijn ze mijn M.2/SSD kwijtgeraakt omdat ze deze nooit hebben teruggeplaatst in de laptop. De HDD in de laptop zijn ze ook tijdelijk kwijtgeraakt maar deze was later weer terecht.
Beloftes worden niet nagekomen, ze mailen of bellen nooit terug. Ze reageren niet op emails en later ook niet op aangetekende(!) brieven. De één ontkent dat de brieven ooit ontvangen zijn, de ander kent is wel bekend met de inhoud van de brieven.
In overleg met een jurist blijkt dat ik volledig in mijn recht sta en dat Orbit schuldig is aan wanprestatie: "Ingebrekestelling en in Verzuim" en "[...] uw handelswijze heeft [...] een toerekenbare tekortkoming tot gevolg, ook wel juridisch gekwalificeerd als wanprestatie.".
Helaas zijn de kosten voor een rechtszaak hoger dan het kan opbrengen. Aangezien ik bij eerdere reviews heb gelezen dat ook anderen gerechtelijke stappen willen zetten richting Orbit vermoed ik dat Orbit zich hiervan bewust is en dat simpelweg niet reageren op klanten voor Orbit loont.
Naast vele e-mails en aangetekende brieven ben ik uiteindelijk ben 12 keer langs geweest in de winkel en heb ik ze ook een tiental keer gebeld.
Jammer van een winkel die eigenlijk tot een aantal jaar geleden een prima en best leuke winkel was De nieuwe eigenaar lijkt geen idee te hebben waar hij mee bezig is. Niet op technisch gebied en niet het op orde hebben van zaken.
Ze hebben mij meerdere keren, al dan niet bewust of onbewust, onjuiste informatie gegeven. Het personeel spreekt elkaar geregeld tegen of houden zich van de domme. Er lijkt een compleet gebrek aan verantwoordelijkheid en vakkennis te zijn. Er wordt niet gedacht in oplossingen. Als er iets fout gaat dan is dat jammer voor de klant.
Annelies D
|Wat een goede service! Na jarenlang probleemloos computeren, moest ik toch weer terugvallen op Orbit Nijmegen, aan deze zaak denk ik als eerste. Na telefonisch overleg met m'n laptop naar Orbit , met dank aan Kees is het probleem direct gefikst.
Dus bij een volgend probleem of defect, ga ik beslist weer naar Orbit!