Helaas ik had deze winkel graag een 10 willen geven maar dat kan ik helaas niet doen door een verschrikkelijke ervaring met medewerker gilian ik had een probleem met mijn telefoon dat hij de hele tijd opnieuw probeerde op te starten en het Apple logo liet zien een na een hele dag besloot ik om de help support te bellen en kreeg ene Gillian aan de telefoon hij zei dat dit de duurste reparatie zou worden omdat het moederbord kapot was en dat we hem moesten opsturen en dat we hem 3 weken kwijt zouden zijn dat vond ik niet leuk maar ja het was niet anders. Een dag later toen we de telefoon moesten opsturen lukte dat niet omdat er dingen vervangen moesten worden we besloten de Apple support daar voor te bellen en die zei dat het moederbord niet kapot was na 1 uurtje was hij weer terug als voorheen daar ging bijna heel veel geld
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kim
|
Vriendelijk, professioneel en zeer behulpzame medewerkers. Hier een iPhone aangeschaft ter vervanging van een ouder type. Ik werd goed geïnformeerd en kreeg alle hulp bij het overzetten van mijn gegevens naar mijn nieuwe telefoon. Perfecte, en voor deze tijd zeldzame, service!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Zummi
|
Very friendly staff and great service! Way better service than Xando/Apple actually. I chose Leapp after a bad experience at Xando.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Klant van Leapp Store
|
Ik ben zeer goed geholpen met het uitzoeken van een nieuwe laptop. Het is de eerste keer dat ik een MacBook koop en hierbij kreeg ik goed uitleg. De meneer heeft goed advies gegeven en duidelijk de verschillen uitgelegd. Top!
28 Reviews Plaats review
Eric van Rijnsbergen
|Helaas ik had deze winkel graag een 10 willen geven maar dat kan ik helaas niet doen door een verschrikkelijke ervaring met medewerker gilian ik had een probleem met mijn telefoon dat hij de hele tijd opnieuw probeerde op te starten en het Apple logo liet zien een na een hele dag besloot ik om de help support te bellen en kreeg ene Gillian aan de telefoon hij zei dat dit de duurste reparatie zou worden omdat het moederbord kapot was en dat we hem moesten opsturen en dat we hem 3 weken kwijt zouden zijn dat vond ik niet leuk maar ja het was niet anders. Een dag later toen we de telefoon moesten opsturen lukte dat niet omdat er dingen vervangen moesten worden we besloten de Apple support daar voor te bellen en die zei dat het moederbord niet kapot was na 1 uurtje was hij weer terug als voorheen daar ging bijna heel veel geld
Kim
|Vriendelijk, professioneel en zeer behulpzame medewerkers. Hier een iPhone aangeschaft ter vervanging van een ouder type. Ik werd goed geïnformeerd en kreeg alle hulp bij het overzetten van mijn gegevens naar mijn nieuwe telefoon. Perfecte, en voor deze tijd zeldzame, service!
Zummi
|Very friendly staff and great service! Way better service than Xando/Apple actually. I chose Leapp after a bad experience at Xando.
Klant van Leapp Store
|Ik ben zeer goed geholpen met het uitzoeken van een nieuwe laptop. Het is de eerste keer dat ik een MacBook koop en hierbij kreeg ik goed uitleg. De meneer heeft goed advies gegeven en duidelijk de verschillen uitgelegd. Top!
Klant van Leapp Store
|Helemaal goed. Deskundig en klantvriendelijk.