Wat is Nusselein toch een fijne winkel. We waren er vandaag weer. Zijn al bijna 40 jaar klant, eerst altijd op de Burg. Vlugtlaan en nu in de Kinkerstraat. Een monogram laten graveren in een ring, prachtig geworden. Mooie oorbellen gekocht. Deze aardige mensen weten echt wat service is en ontvangen je met warmte en deskundigheid. Wij blijven voor altijd klant.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Katrien
|
Vreselijke service. Gouden horloge laten maken voor 75€. 5 maanden later terugebracht omdat hij het nog steeds niet doet. Werd eerst heel moeilijk en onaardig gedaan over een bon die ik niet bij me had. Na een week word ik gebeld dat het horloge niet te repareren valt. Terwijl ik al 75€ had betaald 5 maanden eerder. Weer werd er bijzonder onaardig gedaan door een blonde vrouw over de bon. Ik zet daar nooit meer een stap binnen. Als blikken konden doden! Werkelijk waar.. Kennelijk kunnen ze zich dat veroorloven. Naja.. lekker terug naar m’n oude vertrouwde juweliertje in Haarlem..
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Richardson
|
Onvriendelijk telefoongesprek. Niet zo netjes behandeld aan de telefoon. Snauwerig nadat ik 3x achter elkaar had gebeld en mij eigenlijk afvroeg of deze was gesloten of misschien was opgeheven. Ik vlieg voor een maatschappij en heb daardoor weinig tijd om naar de winkel toe te komen. Er werd gezegd: U moet niet steeds achter elkaar bellen!
Dit op een toon die ik zeker niet erg beschaafd vond. Ik heb al van een buurvrouw gehoord dat de zogenoemde Mevrouw een behoorlijke sfeer kan maken in de winkel. Hierdoor is mijn mening wel enigzins veranderd en ga ik de volgende keer niet meer naar Nusselein terug.
Mijn Edox horloge heb ik gebracht voor reparatie maar ga dan nog liever in Geneve naar de juwelier dan door deze Mevrouw geholpen te worden. Minpunten: De ontzettende grillige toon. Verder ook nooit aangeschreven om mijn horloge op te komen halen. Ik neem aan: Wie niet komt opdagen is een mooi cadeau voor ons!.
3 Reviews Plaats review
S. Cox-Wulffers
|Wat is Nusselein toch een fijne winkel. We waren er vandaag weer. Zijn al bijna 40 jaar klant, eerst altijd op de Burg. Vlugtlaan en nu in de Kinkerstraat. Een monogram laten graveren in een ring, prachtig geworden. Mooie oorbellen gekocht. Deze aardige mensen weten echt wat service is en ontvangen je met warmte en deskundigheid. Wij blijven voor altijd klant.
Katrien
|Vreselijke service. Gouden horloge laten maken voor 75€. 5 maanden later terugebracht omdat hij het nog steeds niet doet. Werd eerst heel moeilijk en onaardig gedaan over een bon die ik niet bij me had. Na een week word ik gebeld dat het horloge niet te repareren valt. Terwijl ik al 75€ had betaald 5 maanden eerder. Weer werd er bijzonder onaardig gedaan door een blonde vrouw over de bon. Ik zet daar nooit meer een stap binnen. Als blikken konden doden! Werkelijk waar.. Kennelijk kunnen ze zich dat veroorloven. Naja.. lekker terug naar m’n oude vertrouwde juweliertje in Haarlem..
Richardson
|Onvriendelijk telefoongesprek. Niet zo netjes behandeld aan de telefoon. Snauwerig nadat ik 3x achter elkaar had gebeld en mij eigenlijk afvroeg of deze was gesloten of misschien was opgeheven. Ik vlieg voor een maatschappij en heb daardoor weinig tijd om naar de winkel toe te komen. Er werd gezegd: U moet niet steeds achter elkaar bellen!
Dit op een toon die ik zeker niet erg beschaafd vond. Ik heb al van een buurvrouw gehoord dat de zogenoemde Mevrouw een behoorlijke sfeer kan maken in de winkel. Hierdoor is mijn mening wel enigzins veranderd en ga ik de volgende keer niet meer naar Nusselein terug.
Mijn Edox horloge heb ik gebracht voor reparatie maar ga dan nog liever in Geneve naar de juwelier dan door deze Mevrouw geholpen te worden. Minpunten: De ontzettende grillige toon. Verder ook nooit aangeschreven om mijn horloge op te komen halen. Ik neem aan: Wie niet komt opdagen is een mooi cadeau voor ons!.