Zeer onvriendelijk personeel
en onbekwaam en geen service
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
Zeer onvriendelijk personeel
en onbekwaam en geen service
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Michel de jong
|
Ik ben al vanaf Januari 2017 bezig met de winkel op Buikslotermeerplein in Amsterdam Noord en de Klantenservice een armband gemaakt te krijgen.
De sluiting van de armband is na een gebruikt te zijn meteen al lam zodat hij nu steeds vanzelf open gaat en afvalt.
Ik heb hem in December 2016 gekocht en is vanaf het begin al niet goed.
Het kan wel gerepareerd worden maar dan gaat het mij €7 kosten en dat vertik ik te doen.
Garantie is Garantie en mijn geld krijg ik ook niet terug omdat ze aan tegoed bonnen doen.
Daar heb ik niks aan omdat ik nooit meer iets ga kopen bij jullie.
Dus mensen wees gewaarschuwd het zijn < * > en echt klantvriendelijk zijn ze ook niet.
Ik snap best dat er steeds meer winkels sluiten van Siebel als je op deze manier met je klanten omgaat houd je niks over. < * >
< * > verwijderd door de redactie
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Esther Dijkstra
|
Bij Linda, Martine en Irene krijg je SERVICE met een hoofdletter
9.0
0
p.mendham
|
Ik kom al jaren bij Siebel op het Buikslotermeerplein, het personeel is er vriendelijk, professioneel en altijd behulpzaam. Laatst was mijn horloge stuk, ik dacht dat het aan de batterij zou liggen, helaas het uurwerk moest schoongemaakt worden. Kosten vielen mee, ben steeds op de hoogte gehouden, ben zeer tevreden.
66 Reviews Plaats review
Jan
|Zeer onvriendelijk personeel
en onbekwaam en geen service
Jan
|Zeer onvriendelijk personeel
en onbekwaam en geen service
Michel de jong
|Ik ben al vanaf Januari 2017 bezig met de winkel op Buikslotermeerplein in Amsterdam Noord en de Klantenservice een armband gemaakt te krijgen.
De sluiting van de armband is na een gebruikt te zijn meteen al lam zodat hij nu steeds vanzelf open gaat en afvalt.
Ik heb hem in December 2016 gekocht en is vanaf het begin al niet goed.
Het kan wel gerepareerd worden maar dan gaat het mij €7 kosten en dat vertik ik te doen.
Garantie is Garantie en mijn geld krijg ik ook niet terug omdat ze aan tegoed bonnen doen.
Daar heb ik niks aan omdat ik nooit meer iets ga kopen bij jullie.
Dus mensen wees gewaarschuwd het zijn < * > en echt klantvriendelijk zijn ze ook niet.
Ik snap best dat er steeds meer winkels sluiten van Siebel als je op deze manier met je klanten omgaat houd je niks over. < * >
Esther Dijkstra
|Bij Linda, Martine en Irene krijg je SERVICE met een hoofdletter
p.mendham
|Ik kom al jaren bij Siebel op het Buikslotermeerplein, het personeel is er vriendelijk, professioneel en altijd behulpzaam. Laatst was mijn horloge stuk, ik dacht dat het aan de batterij zou liggen, helaas het uurwerk moest schoongemaakt worden. Kosten vielen mee, ben steeds op de hoogte gehouden, ben zeer tevreden.