Koop niets bij dit bedrijf!
Helaas zijn wij zeer ontevreden over onze ervaring met Nubuiten.
Het begon al bij de offerte: hierin was door hen een fout gemaakt waarbij de korting per ongeluk dubbel was berekend. Deze fout werd later eenzijdig teruggedraaid, wat voor ons meteen een vervelende start betekende.
Daarnaast bleek dat de door ons bestelde deur voor de schuur uiteindelijk niet meer leverbaar was, wat opnieuw voor vertraging en extra gedoe zorgde.
De levering verliep ook niet soepel: deze kwam in drie aparte delen binnen. Toen wij – door omstandigheden pas later – begonnen met de bouw, ontdekten we dat er onderdelen ontbraken. We missen drie planken en er zat één doosje schroeven te weinig bij. Dit zijn specifieke schroeven met een zwarte kop die niet eenvoudig bij bijvoorbeeld de Gamma te verkrijgen zijn.
Tot onze verbazing wil Nubuiten de ontbrekende onderdelen niet naleveren, maar kunnen we deze wél zelf opnieuw kopen. Dit vinden wij onacceptabel, zeker gezien het hoge bedrag van de factuur – bij zo’n aanschaf mag je verwachten dat de levering compleet is.
Toen we hierover contact opnamen, kregen we bovendien te horen dat we binnen twee weken alles hadden moeten controleren en reclameren. Dit was voor ons niet mogelijk, omdat we de bouw noodgedwongen hebben moeten uitstellen. Daarbij zat er ook geen werktekening of volledige onderdelenlijst bij de levering, waardoor een controle vooraf überhaupt niet goed uitvoerbaar was.
Al met al vinden wij de service en afhandeling zeer teleurstellend en weinig klantgericht.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Paul
|
Ze leveren defect product. In mijn geval een defecte deur. Vervolgens weigeren ze een andere deur te sturen. De enige oplossing die ze geven is een ander onderdeel te sturen dat ze hebben die ik dan zelf moet omwisselen. Zelf uitboren etc. Dat is de enige keus. Dus moet je wel akkoord gaan. Dan blijkt dat het onderdeel uit. China moet komen. En weken onderweg is.
Ze blijven weigeren de deur om te wisselen. Want je bent akkoord gegaan. Dat er geen andere keus was wordt genegeerd.
Na weken met een niet sluitende deur laten ze je gewoon zitten.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan Jansen
|
Balken tbv vlonder getordeerd tot bijna 90 graden. Brandhout. Reactie van nu buiten. Hout werkt nu eenmaal. En omdat ik net buiten de reclamatie periode zit doen ze niks. Ik moet nog veel meer hout hebben. Maar dat haal ik ergens anders. Mijn advies. Koop hier niet. Nooit.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joyce Bosman
|
Bestel hier nooit wat!!
Wij hebben onze bestelling geplaatst, dit was allemaal goed in orde, bij vragen werden we snel geholpen en onze wens voor uitgestelde levering was ook geen probleem, top! Bij het leveren van de bestelling bleek na controle er 1 artikel te missen (kan gebeuren) contact via de chat, moesten formulier invullen en paar dagen later bericht dat we een nalevering zouden krijgen, gelukkig controleerde ik de mail snel en bleek dat ze het verkeerde gingen nasturen, gelukkig hier snel actie op ondernomen en zouden ze alsnog het juiste opsturen, 10 dagen later dan eindelijk een klein onderdeel van het dak ontvangen.
Tijdens het bouwen bleek dat we 8 schoren miste, dit hoort bij het bouwpakket en staat dus niet gespecificeerd op de factuur of pakbon en kan je dus ook niet vooraf controleren. Ook hier weer zelfde procedure moeten ondergaan maar helaas zijn we nu 2 weken verder en we hebben ze nog steeds niet ontvangen, ook geen idee of en wanneer we ze nog krijgen! We zijn verder gegaan zonder de schoren.
Toen we een paar dagen later de bouw hervatte bleken de schroeven voor het regelwerk van de zijwanden en achterwanden te ontbreken, ook weer onderdeel van bouwpakket dus kon ook niet op voorhand gecontroleerd worden. Helaas konden we niet verder en probeer ik nu al 4 dagen lang in contact te komen en persoonlijk iemand te spreken, het formulier wordt niet op gereageerd via de mail en in 3 dagen tijd 21 pogingen gedaan om telefonisch contact te krijgen maar iedere keer wordt na 10 min wachtrij de verbinding verbroken. Zeer frustrerend! De medewerkers op de chat zeggen ieder uur hetzelfde , we geven er spoed aan, we geven het door, het wordt voor u opgelost, we nemen contact op en excuses voor het ongemak. Al met al heb ik geen schroeven gekregen en weet ik niet of en wanneer ik ze krijg. Ik heb dus zelf honderden schroeven moeten kopen om verder te kunnen en de kosten niet nog verder op te laten lopen.
De handleidingen ontbraken ook, dit heeft de chatmedewerker wel snel op kunnen lossen.
Onvoorstelbaar dat deze mensen onbereikbaar zijn en niet even in een paar werkdagen tijd kunnen zorgen dat je de ontbrekende spullen ontvangt!
De bouw is nog niet klaar dus nu maar hopen dat we niet nog meer ontbrekende spullen hebben!
Het lijkt allemaal mooi en goed bereikbaar als je iets wil kopen maar zodra er problemen zijn krijg je met geen mogelijkheid iemand te spreken en wordt er geen enkele oplossing geboden! Schandalig!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
.
|
Prutsbedrijf, leveren werkelijk niets volgens de order en daarnaast ook nog zeer klantonvriendelijk. Bestel hier NIET!
38 Reviews Plaats review
Mike M
|Koop niets bij dit bedrijf!
Helaas zijn wij zeer ontevreden over onze ervaring met Nubuiten.
Het begon al bij de offerte: hierin was door hen een fout gemaakt waarbij de korting per ongeluk dubbel was berekend. Deze fout werd later eenzijdig teruggedraaid, wat voor ons meteen een vervelende start betekende.
Daarnaast bleek dat de door ons bestelde deur voor de schuur uiteindelijk niet meer leverbaar was, wat opnieuw voor vertraging en extra gedoe zorgde.
De levering verliep ook niet soepel: deze kwam in drie aparte delen binnen. Toen wij – door omstandigheden pas later – begonnen met de bouw, ontdekten we dat er onderdelen ontbraken. We missen drie planken en er zat één doosje schroeven te weinig bij. Dit zijn specifieke schroeven met een zwarte kop die niet eenvoudig bij bijvoorbeeld de Gamma te verkrijgen zijn.
Tot onze verbazing wil Nubuiten de ontbrekende onderdelen niet naleveren, maar kunnen we deze wél zelf opnieuw kopen. Dit vinden wij onacceptabel, zeker gezien het hoge bedrag van de factuur – bij zo’n aanschaf mag je verwachten dat de levering compleet is.
Toen we hierover contact opnamen, kregen we bovendien te horen dat we binnen twee weken alles hadden moeten controleren en reclameren. Dit was voor ons niet mogelijk, omdat we de bouw noodgedwongen hebben moeten uitstellen. Daarbij zat er ook geen werktekening of volledige onderdelenlijst bij de levering, waardoor een controle vooraf überhaupt niet goed uitvoerbaar was.
Al met al vinden wij de service en afhandeling zeer teleurstellend en weinig klantgericht.
Paul
|Ze leveren defect product. In mijn geval een defecte deur. Vervolgens weigeren ze een andere deur te sturen. De enige oplossing die ze geven is een ander onderdeel te sturen dat ze hebben die ik dan zelf moet omwisselen. Zelf uitboren etc. Dat is de enige keus. Dus moet je wel akkoord gaan. Dan blijkt dat het onderdeel uit. China moet komen. En weken onderweg is.
Ze blijven weigeren de deur om te wisselen. Want je bent akkoord gegaan. Dat er geen andere keus was wordt genegeerd.
Na weken met een niet sluitende deur laten ze je gewoon zitten.
Jan Jansen
|Balken tbv vlonder getordeerd tot bijna 90 graden. Brandhout. Reactie van nu buiten. Hout werkt nu eenmaal. En omdat ik net buiten de reclamatie periode zit doen ze niks. Ik moet nog veel meer hout hebben. Maar dat haal ik ergens anders. Mijn advies. Koop hier niet. Nooit.
Joyce Bosman
|Bestel hier nooit wat!!
Wij hebben onze bestelling geplaatst, dit was allemaal goed in orde, bij vragen werden we snel geholpen en onze wens voor uitgestelde levering was ook geen probleem, top! Bij het leveren van de bestelling bleek na controle er 1 artikel te missen (kan gebeuren) contact via de chat, moesten formulier invullen en paar dagen later bericht dat we een nalevering zouden krijgen, gelukkig controleerde ik de mail snel en bleek dat ze het verkeerde gingen nasturen, gelukkig hier snel actie op ondernomen en zouden ze alsnog het juiste opsturen, 10 dagen later dan eindelijk een klein onderdeel van het dak ontvangen.
Tijdens het bouwen bleek dat we 8 schoren miste, dit hoort bij het bouwpakket en staat dus niet gespecificeerd op de factuur of pakbon en kan je dus ook niet vooraf controleren. Ook hier weer zelfde procedure moeten ondergaan maar helaas zijn we nu 2 weken verder en we hebben ze nog steeds niet ontvangen, ook geen idee of en wanneer we ze nog krijgen! We zijn verder gegaan zonder de schoren.
Toen we een paar dagen later de bouw hervatte bleken de schroeven voor het regelwerk van de zijwanden en achterwanden te ontbreken, ook weer onderdeel van bouwpakket dus kon ook niet op voorhand gecontroleerd worden. Helaas konden we niet verder en probeer ik nu al 4 dagen lang in contact te komen en persoonlijk iemand te spreken, het formulier wordt niet op gereageerd via de mail en in 3 dagen tijd 21 pogingen gedaan om telefonisch contact te krijgen maar iedere keer wordt na 10 min wachtrij de verbinding verbroken. Zeer frustrerend! De medewerkers op de chat zeggen ieder uur hetzelfde , we geven er spoed aan, we geven het door, het wordt voor u opgelost, we nemen contact op en excuses voor het ongemak. Al met al heb ik geen schroeven gekregen en weet ik niet of en wanneer ik ze krijg. Ik heb dus zelf honderden schroeven moeten kopen om verder te kunnen en de kosten niet nog verder op te laten lopen.
De handleidingen ontbraken ook, dit heeft de chatmedewerker wel snel op kunnen lossen.
Onvoorstelbaar dat deze mensen onbereikbaar zijn en niet even in een paar werkdagen tijd kunnen zorgen dat je de ontbrekende spullen ontvangt!
De bouw is nog niet klaar dus nu maar hopen dat we niet nog meer ontbrekende spullen hebben!
Het lijkt allemaal mooi en goed bereikbaar als je iets wil kopen maar zodra er problemen zijn krijg je met geen mogelijkheid iemand te spreken en wordt er geen enkele oplossing geboden! Schandalig!
.
|Prutsbedrijf, leveren werkelijk niets volgens de order en daarnaast ook nog zeer klantonvriendelijk. Bestel hier NIET!