Zeer slechte behandeling, nog steeds niet van af..
Taalstudie pakket aangekocht maar helaas was dit niet het product wat we zochten, lesstof startte bij 'Deel 2' in te geavanceerde vertaling.
Als omschrijving stond hierbij dat men een beetje de taal al zou moeten begrijpen zoals simpele zinnen 'Ik ben Piet'.
Dit was niet het geval, tevens was de gehele fysieke lesstof ook in dezelfde taal geschreven. Geen bijhorende vertaling 'van' > 'naar' aanwezig.
Bij inschrijven geen bevestiging ontvangen, na een dag gewacht te hebben zelf het Online portaal bevraagd door 'wachtwoord vergeten' te klikken.
Na wijzigen en wél in kunnen loggen was er een "fout" in het systeem waardoor de online lesstof niet bevraagd kon worden.
Kort hierna besloten het product en service te beeindigen. (Binnen opzegtermijn)
Bevestiging werd akkoord gezien per mail en fysieke lesstof is terug gestuurd.
Maanden later betalingsherinnering ontvangen omdat NTI het pakket nog niet ontvangen heeft.
NTI vraagt om het verzendbewijs welke in niet meer in mijn bezit heb te sturen, dit weggegooid te hebben na het lang geen bericht te hebben ontvangen van NTI.
We zitten nu vast aan het toch te moeten betalen van het gehele bedrag van +- 500 euro.
Getracht te bellen maar meerdere malen uitgekomen op de receptie. Besloten verder het contact te houden over de mail.
NTI dreigt nu met aanmaningen en wilt de situatie niet begrijpen, komt ook alsmaar met de vraag om het verzendingbewijs te laten zien én laatste paar mails die zijn verzonden kwam NTI wéér met de vraag of ik anders de dienst zou willen beëindigen.
Dit hebben we alvorens we überhaupt te lesstof hebben kunnen ervaren gedaan.
Inmiddels afgerond 70 euro kwijt aan deze onzin, hoe duur kost het produceren van het fysieke lesstof?
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Alexandra
|
Ten eerste heeft de klantenservice mij valse informatie verstrekt en komen zij de afspraken niet na. Om maar als voorbeeld te noemen; het doorgeven van een verkeerde lesdag voor het examen. De docente van de opleiding Medische Basiskennis was onbekwaam en absoluut niet gemotiveerd. In plaats van de oorspronkelijke studieduur van 4 maanden (fast track) is het inmiddels al 11 maanden later. Nu krijg ik een bericht dat ik mijn studie (betaald) moet verlengen, terwijl ik de opleiding al heb afgerond. NTI begin er niet aan!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Carrilho
|
De inhiud klopt vaak niet. De docenten onderling staan niet op 1 lijn. Opdrachten worden niet op tijd nagekeken. Je kan geen contact opnemen met de docenten. De mentor is meer een woordvoerder van de organisatie. Ookal haal je goeie cijfers, je steekt niks op. Je leert hooguit hoe het voelt om in de zeik genomen te worden.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
corrie
|
hele slechte ervaring ,alleen de klantenservice aan de telefoon ,waren aardig en begrip vol klachten service werkt niet echt wacht pas drie maanden op een leraar ,zou dus niemand aanbevelen om een muziek cursus daar te nemen
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
mien dobbel
|
Waardeloos,op mails wordt niet geantwoord
Anders zet ik advocaat erop of voor de tv
830 Reviews Plaats review
Nathan
|Zeer slechte behandeling, nog steeds niet van af..
Taalstudie pakket aangekocht maar helaas was dit niet het product wat we zochten, lesstof startte bij 'Deel 2' in te geavanceerde vertaling.
Als omschrijving stond hierbij dat men een beetje de taal al zou moeten begrijpen zoals simpele zinnen 'Ik ben Piet'.
Dit was niet het geval, tevens was de gehele fysieke lesstof ook in dezelfde taal geschreven. Geen bijhorende vertaling 'van' > 'naar' aanwezig.
Bij inschrijven geen bevestiging ontvangen, na een dag gewacht te hebben zelf het Online portaal bevraagd door 'wachtwoord vergeten' te klikken.
Na wijzigen en wél in kunnen loggen was er een "fout" in het systeem waardoor de online lesstof niet bevraagd kon worden.
Kort hierna besloten het product en service te beeindigen. (Binnen opzegtermijn)
Bevestiging werd akkoord gezien per mail en fysieke lesstof is terug gestuurd.
Maanden later betalingsherinnering ontvangen omdat NTI het pakket nog niet ontvangen heeft.
NTI vraagt om het verzendbewijs welke in niet meer in mijn bezit heb te sturen, dit weggegooid te hebben na het lang geen bericht te hebben ontvangen van NTI.
We zitten nu vast aan het toch te moeten betalen van het gehele bedrag van +- 500 euro.
Getracht te bellen maar meerdere malen uitgekomen op de receptie. Besloten verder het contact te houden over de mail.
NTI dreigt nu met aanmaningen en wilt de situatie niet begrijpen, komt ook alsmaar met de vraag om het verzendingbewijs te laten zien én laatste paar mails die zijn verzonden kwam NTI wéér met de vraag of ik anders de dienst zou willen beëindigen.
Dit hebben we alvorens we überhaupt te lesstof hebben kunnen ervaren gedaan.
Inmiddels afgerond 70 euro kwijt aan deze onzin, hoe duur kost het produceren van het fysieke lesstof?
Alexandra
|Ten eerste heeft de klantenservice mij valse informatie verstrekt en komen zij de afspraken niet na. Om maar als voorbeeld te noemen; het doorgeven van een verkeerde lesdag voor het examen. De docente van de opleiding Medische Basiskennis was onbekwaam en absoluut niet gemotiveerd. In plaats van de oorspronkelijke studieduur van 4 maanden (fast track) is het inmiddels al 11 maanden later. Nu krijg ik een bericht dat ik mijn studie (betaald) moet verlengen, terwijl ik de opleiding al heb afgerond. NTI begin er niet aan!
Carrilho
|De inhiud klopt vaak niet. De docenten onderling staan niet op 1 lijn. Opdrachten worden niet op tijd nagekeken. Je kan geen contact opnemen met de docenten. De mentor is meer een woordvoerder van de organisatie. Ookal haal je goeie cijfers, je steekt niks op. Je leert hooguit hoe het voelt om in de zeik genomen te worden.
corrie
|hele slechte ervaring ,alleen de klantenservice aan de telefoon ,waren aardig en begrip vol klachten service werkt niet echt wacht pas drie maanden op een leraar ,zou dus niemand aanbevelen om een muziek cursus daar te nemen
mien dobbel
|Waardeloos,op mails wordt niet geantwoord
Anders zet ik advocaat erop of voor de tv