Chinese troep, ze weten zelf niet hoe het werkt! Voorrijkosten bij garantie en de storing alweer terug nadat de monteur 5 minuten weg is.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Bart
|
Offerte opgevraagd op de website, geen reactie van dealer (Dekazon) ontvangen. Wel een mail met de vraag hoe mijn ervaringen waren. Geen dus. Erg vervelend en de dealer zou erop aagesproken worden. Veertien dagen verder...geen reactie van Dekazon. Op mijn verzoek werd er een andere dealer gezocht. Goed plan....maar inmiddels drie weken verder en....geen enkele reactie. Er gaat daar of iets helemaal fout, of het gaat daar te goed...
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Gerard
|
Het gaat hun blijkbaar alleen om de verkoop van producten, het woordje service kennen ze niet en ook hun dealers niet ik zou hier nooit een deur kopen want als er iets aan mankeert dan geeft Novoferm zelf en hun dealers niet huis.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Myrthe
|
Prettige website, offerte opgevraagd.
Helaas nooit iets ontvangen. Later wel een mail gekregen met "WE HOREN GRAAG WAT U VINDT".
Zo mocht ik mijn mening geven over de service van de offerte-aanvraag.
Hierop gereageerd dat ik nooit een offerte heb ontvangen??? En inmiddels dus ergens anders een deur heb gekocht... Ook hier geen reactie op gekregen...
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
maes
|
Novoferm
Verbeterpunten of tips
Screen installateurs als KP provoost op kunde.
35 Reviews Plaats review
Jan
|Chinese troep, ze weten zelf niet hoe het werkt! Voorrijkosten bij garantie en de storing alweer terug nadat de monteur 5 minuten weg is.
Bart
|Offerte opgevraagd op de website, geen reactie van dealer (Dekazon) ontvangen. Wel een mail met de vraag hoe mijn ervaringen waren. Geen dus. Erg vervelend en de dealer zou erop aagesproken worden. Veertien dagen verder...geen reactie van Dekazon. Op mijn verzoek werd er een andere dealer gezocht. Goed plan....maar inmiddels drie weken verder en....geen enkele reactie. Er gaat daar of iets helemaal fout, of het gaat daar te goed...
Gerard
|Het gaat hun blijkbaar alleen om de verkoop van producten, het woordje service kennen ze niet en ook hun dealers niet ik zou hier nooit een deur kopen want als er iets aan mankeert dan geeft Novoferm zelf en hun dealers niet huis.
Myrthe
|Prettige website, offerte opgevraagd.
Helaas nooit iets ontvangen. Later wel een mail gekregen met "WE HOREN GRAAG WAT U VINDT".
Zo mocht ik mijn mening geven over de service van de offerte-aanvraag.
Hierop gereageerd dat ik nooit een offerte heb ontvangen??? En inmiddels dus ergens anders een deur heb gekocht... Ook hier geen reactie op gekregen...
maes
|Novoferm
Verbeterpunten of tips
Screen installateurs als KP provoost op kunde.