Teleurstellende ervaring met gebrek aan professionaliteit. Helaas moet ik mijn recente ervaring met deze service als teleurstellend bestempelen. Het niveau van service was ondermaats en getuigde van een gebrek aan professionaliteit. Vanaf het begin was er geen open maar een suggestieve benadering die niet alleen onaangenaam was, maar ook de algehele ervaring beïnvloedde.
Wat vooral opviel, was het ontbreken van een proactieve houding en het gebrek aan meedenken van de dienstverlener. In plaats van klantgericht te handelen en te anticiperen op behoeften, leek de focus voornamelijk op het eigen belang te liggen. Dit gebrek aan betrokkenheid bij de klant maakte de interactie onplezierig en gaf de indruk dat de service niet gericht was op het vervullen van de verwachtingen van de klant.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jack Bischof
|
We used this company for over 10 years, but the people who understand international notary requirements have all retired. Today they are left with people who are often bitter, can barely read English, and even when given written instructions by major institutions they read them but won't follow them. They only operate in a very legacy Dutch fashion these days, like when we moved here 20 years ago. It was once a great company to work with, but no longer... We've had poor experience and poor quality from them the last three times, so we're moving to another firm.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Van Doorn
|
Moeilijk te bereiken medewerkers, als reden werd corona opgegeven.
Toen het daadwerkelijk kantoorbezoek voor overdracht van huis kon plaatsvinden bleek de notaris zijn huiswerk niet goed te hebben gedaan. Stukken moesten na veel gefoeter en getier van de notaris, hoe onprofessioneel, ter plekke worden aangepast door een klerk. Wat gegoochel met geld, of ik ter plekke paar duizend euro kon overmaken, nee dus want aanpassen van daglimiet duurt aantal uren. Dus hij wilde de afspraak met een week verzetten maar daar gingen we niet mee akkoord. Al met een een zeer teleurstellende ervaring. Eens en nooit weer.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
jj
|
very poor, unfortunately, and especially unsuitable for foreigners. Nice an pleasant until they get paid, after that they turn unresponsive, and even rude, for example when asking them to correct an administrative mistake in the receipt. Very disappointing experience (based on two experiences with this notaris)
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sjaan
|
Ik was op zoek naar een huisnotaris, die heb ik zeker gevonden!!!!!!
7 Reviews Plaats review
Appeldoorn
|Teleurstellende ervaring met gebrek aan professionaliteit. Helaas moet ik mijn recente ervaring met deze service als teleurstellend bestempelen. Het niveau van service was ondermaats en getuigde van een gebrek aan professionaliteit. Vanaf het begin was er geen open maar een suggestieve benadering die niet alleen onaangenaam was, maar ook de algehele ervaring beïnvloedde.
Wat vooral opviel, was het ontbreken van een proactieve houding en het gebrek aan meedenken van de dienstverlener. In plaats van klantgericht te handelen en te anticiperen op behoeften, leek de focus voornamelijk op het eigen belang te liggen. Dit gebrek aan betrokkenheid bij de klant maakte de interactie onplezierig en gaf de indruk dat de service niet gericht was op het vervullen van de verwachtingen van de klant.
Jack Bischof
|We used this company for over 10 years, but the people who understand international notary requirements have all retired. Today they are left with people who are often bitter, can barely read English, and even when given written instructions by major institutions they read them but won't follow them. They only operate in a very legacy Dutch fashion these days, like when we moved here 20 years ago. It was once a great company to work with, but no longer... We've had poor experience and poor quality from them the last three times, so we're moving to another firm.
Van Doorn
|Moeilijk te bereiken medewerkers, als reden werd corona opgegeven.
Toen het daadwerkelijk kantoorbezoek voor overdracht van huis kon plaatsvinden bleek de notaris zijn huiswerk niet goed te hebben gedaan. Stukken moesten na veel gefoeter en getier van de notaris, hoe onprofessioneel, ter plekke worden aangepast door een klerk. Wat gegoochel met geld, of ik ter plekke paar duizend euro kon overmaken, nee dus want aanpassen van daglimiet duurt aantal uren. Dus hij wilde de afspraak met een week verzetten maar daar gingen we niet mee akkoord. Al met een een zeer teleurstellende ervaring. Eens en nooit weer.
jj
|very poor, unfortunately, and especially unsuitable for foreigners. Nice an pleasant until they get paid, after that they turn unresponsive, and even rude, for example when asking them to correct an administrative mistake in the receipt. Very disappointing experience (based on two experiences with this notaris)
Sjaan
|Ik was op zoek naar een huisnotaris, die heb ik zeker gevonden!!!!!!