Fouten in de akte en niet willen luisteren omdat het Ego van de notaris in de weg zit. Slecht voorgelicht. Kortom niet doen deze notaris als je geen buikpijn wilt krijgen. Ze komen er mee weg omdat hun klanten in de huis-aankoop emotie zitten en geen kennis van zaken hebben. Waar je mag verwachten dat de Notaris haar klanten behoed helpt deze Notaris ze ten ondergaan; fouten in de akte aanpassingen; niet doorvoeren; etc. etc.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marc
|
Vermogende buurman zonder familie heeft testament laten opstellen bij deze notaris (contactpersoon mevr Westers). Eindeloos gerappeleerd over wijzigingen, laatste versie is niet geformaliseerd in 2 jaar!! Notaris heeft nota bene zichzelf als executeur benoemd tegen het reguliere notaristarief. Laks, onbetrouwbaar en misschien wel malafide.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gerbrand Komen
|
In juli heb ik gevraagd of een verklaring van erfrecht (opgesteld door notaris Teijen, van wie Holtman opvolger is) kon worden ingeschreven bij het kadaster. Geen reactie. Na enkele keren bellen toch nog, en toen heb ik verzocht om tot inschrijving over te gaan, met de vraag hoe lang het ging duren. Geen antwoord gehad. Na nog weer enkele keren bellen zei mevr Westers-Koopmans, kandidaat-notaris, dat ze de verklaring had opgegeven bij het kadaster, en dat ze me zou laten weten als de inschrijving rond was. Daarna heb ik nooit meer iets vernomen. Vragen werden niet meer beantwoord, en als ik belde werd ik door de persoon die opnam met een kluitje in het riet gestuurd. Het is inmiddels oktober. De verklaring is nog steeds niet ingeschreven. Ik had niet gedacht dat er zulke klantonvriendelijke dienstverleners bestonden. Samenvattend: niet klantvriendelijk en onbetrouwbaar.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Noelle Beijer
|
Vriendelijk en professioneel geholpen. Nam uitgebreid de tijd om het document door te nemen en onze vragen te beantwoorden. Zou hier zeker terugkomen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
ineke van oosten
|
Ik ben bestuurslid van een stichting die erfgenaam werd van een alleenstaande heer.
Dit startte in 2018. Behalve juridische slordigheid (notaris had zich niet tot de juiste rechtspersoon gewend), heeft dit proces geduurd tot maart 2020.
Ondanks veel emails en telefoontjes mijnerzijds, en ondanks veel harde toezeggingen door de notaris, moest ik mij uiteindelijk tot de kantooreigenaar wenden. Die heeft de afwikkeling netjes opgelost.
Mw Westers blonk uit in arrogantie en onbetrouwbaarheid.
Dit is by far de slechtst presterende notaris waarmee ik ooit te maken heb gehad.
9 Reviews Plaats review
Sandra
|Fouten in de akte en niet willen luisteren omdat het Ego van de notaris in de weg zit. Slecht voorgelicht. Kortom niet doen deze notaris als je geen buikpijn wilt krijgen. Ze komen er mee weg omdat hun klanten in de huis-aankoop emotie zitten en geen kennis van zaken hebben. Waar je mag verwachten dat de Notaris haar klanten behoed helpt deze Notaris ze ten ondergaan; fouten in de akte aanpassingen; niet doorvoeren; etc. etc.
Marc
|Vermogende buurman zonder familie heeft testament laten opstellen bij deze notaris (contactpersoon mevr Westers). Eindeloos gerappeleerd over wijzigingen, laatste versie is niet geformaliseerd in 2 jaar!! Notaris heeft nota bene zichzelf als executeur benoemd tegen het reguliere notaristarief. Laks, onbetrouwbaar en misschien wel malafide.
Gerbrand Komen
|In juli heb ik gevraagd of een verklaring van erfrecht (opgesteld door notaris Teijen, van wie Holtman opvolger is) kon worden ingeschreven bij het kadaster. Geen reactie. Na enkele keren bellen toch nog, en toen heb ik verzocht om tot inschrijving over te gaan, met de vraag hoe lang het ging duren. Geen antwoord gehad. Na nog weer enkele keren bellen zei mevr Westers-Koopmans, kandidaat-notaris, dat ze de verklaring had opgegeven bij het kadaster, en dat ze me zou laten weten als de inschrijving rond was. Daarna heb ik nooit meer iets vernomen. Vragen werden niet meer beantwoord, en als ik belde werd ik door de persoon die opnam met een kluitje in het riet gestuurd. Het is inmiddels oktober. De verklaring is nog steeds niet ingeschreven. Ik had niet gedacht dat er zulke klantonvriendelijke dienstverleners bestonden. Samenvattend: niet klantvriendelijk en onbetrouwbaar.
Noelle Beijer
|Vriendelijk en professioneel geholpen. Nam uitgebreid de tijd om het document door te nemen en onze vragen te beantwoorden. Zou hier zeker terugkomen.
ineke van oosten
|Ik ben bestuurslid van een stichting die erfgenaam werd van een alleenstaande heer.
Dit startte in 2018. Behalve juridische slordigheid (notaris had zich niet tot de juiste rechtspersoon gewend), heeft dit proces geduurd tot maart 2020.
Ondanks veel emails en telefoontjes mijnerzijds, en ondanks veel harde toezeggingen door de notaris, moest ik mij uiteindelijk tot de kantooreigenaar wenden. Die heeft de afwikkeling netjes opgelost.
Mw Westers blonk uit in arrogantie en onbetrouwbaarheid.
Dit is by far de slechtst presterende notaris waarmee ik ooit te maken heb gehad.