De elektrische auto's bij jullie valt me dik tegen. Is snel leeg en moet vaak worden opgeladen. Duurt vaak ook erg lang voor dat die weer is opgeladen. Slechts om de 150 KM is die leeg. Erg irritant!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
wilhelmus
|
heeeel lang geleden
6.0
Klant van Nissan
|
Ik heb mijn Nissan Micra nu bijna 10 jaar en het is een hele fijne en betrouwbare auto. Het onderhoud is goed en betaalbaar. Voor een volgende auto zou ik zeker weer een Nissan overwegen.
9.0
Klant van Nissan
|
Mijn QashQai heb ik vorig jaar gekocht toen hij 2 jaar oud was. Ik hoorde een krakend geluid bij het voorwiel. Zonder enige problemen werd hier meteen een afspraak voor ingepland wat onder de garantie viel en ik kreeg ook een gratis leenauto mee. Erg tevreden dus over hoe dit door Nissan (Herwers Zevenaar) is opgelost!
8.0
Klant van Nissan
|
Groot conflict bij aankoop nieuwe auto bij Herwers Zevenaar. Verkoper bestelt een andere accessoire dan ik heb aangewezen. Bij oplevering nieuwe atoo meteen gemeld. Verkoper zegt de lijst te bestellen. Wanneer accessoire geleverd en geplaatst is krijg ik achteraf een aanmaning over een nooit ontvangen rekening en moet zowel de verkeerde als de aangewezen accessoire betalen. Gesprek is niet mogelijk. Keuze betalen of demonteren. Directie heeft niets van zich laten horen en dit bij iemand die al meer dan 30 jaar klant is !
110 Reviews Plaats review
Nininigak
|De elektrische auto's bij jullie valt me dik tegen. Is snel leeg en moet vaak worden opgeladen. Duurt vaak ook erg lang voor dat die weer is opgeladen. Slechts om de 150 KM is die leeg. Erg irritant!
wilhelmus
|heeeel lang geleden
Klant van Nissan
|Ik heb mijn Nissan Micra nu bijna 10 jaar en het is een hele fijne en betrouwbare auto. Het onderhoud is goed en betaalbaar. Voor een volgende auto zou ik zeker weer een Nissan overwegen.
Klant van Nissan
|Mijn QashQai heb ik vorig jaar gekocht toen hij 2 jaar oud was. Ik hoorde een krakend geluid bij het voorwiel. Zonder enige problemen werd hier meteen een afspraak voor ingepland wat onder de garantie viel en ik kreeg ook een gratis leenauto mee. Erg tevreden dus over hoe dit door Nissan (Herwers Zevenaar) is opgelost!
Klant van Nissan
|Groot conflict bij aankoop nieuwe auto bij Herwers Zevenaar. Verkoper bestelt een andere accessoire dan ik heb aangewezen. Bij oplevering nieuwe atoo meteen gemeld. Verkoper zegt de lijst te bestellen. Wanneer accessoire geleverd en geplaatst is krijg ik achteraf een aanmaning over een nooit ontvangen rekening en moet zowel de verkeerde als de aangewezen accessoire betalen. Gesprek is niet mogelijk. Keuze betalen of demonteren. Directie heeft niets van zich laten horen en dit bij iemand die al meer dan 30 jaar klant is !