Telkens veel gedoe en misverstanden. De medewerkers zijn duidelijk niet geselecteerd op innemendheid.
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
C van Oort
|
In 2012 ( voor mij ) nieuw 06 nr. Nog stééds krijg ik bericht dat 'mijn' medicijnen klaarliggen..... Voor de vorige eigenaar van mijn huidige nr dus. ( Ik woon in Breda!). Kan precies zien wie het is en waar de persoon woont (Nijmegen) en wanneer bezorgd wordt..... Ik heb diverse malen aangegeven, gebeld, gemaild, medewerkers gesproken, zelfs een keer een chirurg (!). Allemaal toezeggingen dat de fout verholpen zal worden. Ben nu ruim 9,5 jaar verder....
P.S. de medicijnen werken goed, de persoon is bijna 10 jaar later nog in leven.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Hugo
|
Een aantal dagen van te voren telefonisch medicijnen besteld. Bij afhalen blijken ze van niets te weten. Staat niet in het systeem... Ondanks dat de huisarts het wel doorgegeven heeft. Daarnaast zouden ze het oplossen door het na 18:00 te bezorgen maar niets bezorgd ook geen telefoontje dat het niet lukte. Dus slechte service en processen niet onder controle.
3 Reviews Plaats review
Isabelle Verkooijen
|Telkens veel gedoe en misverstanden. De medewerkers zijn duidelijk niet geselecteerd op innemendheid.
C van Oort
|In 2012 ( voor mij ) nieuw 06 nr. Nog stééds krijg ik bericht dat 'mijn' medicijnen klaarliggen..... Voor de vorige eigenaar van mijn huidige nr dus. ( Ik woon in Breda!). Kan precies zien wie het is en waar de persoon woont (Nijmegen) en wanneer bezorgd wordt..... Ik heb diverse malen aangegeven, gebeld, gemaild, medewerkers gesproken, zelfs een keer een chirurg (!). Allemaal toezeggingen dat de fout verholpen zal worden. Ben nu ruim 9,5 jaar verder....
P.S. de medicijnen werken goed, de persoon is bijna 10 jaar later nog in leven.
Hugo
|Een aantal dagen van te voren telefonisch medicijnen besteld. Bij afhalen blijken ze van niets te weten. Staat niet in het systeem... Ondanks dat de huisarts het wel doorgegeven heeft. Daarnaast zouden ze het oplossen door het na 18:00 te bezorgen maar niets bezorgd ook geen telefoontje dat het niet lukte. Dus slechte service en processen niet onder controle.