Voordat Apotheek Beckers samenging met Apotheek Nijmegen-Oost, of id, had ik op zich geen klachten over deze apotheek. Sinds de Corona crisis (tot anno nu) ging Apotheek Beckers medicijnen gratis thuis bezorgen en dat leek voor mij een zeer goed initiatief/goede, prettige en handige (extra) service. Dus voor mij ideaal, dacht ik, omdat ik helaas vaak fysiek niet in staat was/ben om mijn medicijnen daar op te halen. Nu, inmiddels alweer 2 jaar later na aanvang Corona crisis, maak ik op zich nog steeds gebruik van deze thuisbezorgd service. Echter, dat hele automatisch bezorg systeem van Apotheek Beckers gaat nu alweer een tijdje finaal fout! Want?! Ondanks mijn medicijnen allang op 4 juli jl. thuis bezorgd te hebben gekregen, krijg ik nu nog steeds diverse mails over mijn nog "NIET" bezorgde medicijnen thuis (?!). En komen de diverse bezorgers dus nog steeds voor niets bij me langs met de medicijnen. Deze hoef ik dan ook niet weer aan te nemen, anders kan ik zo zelf een eigen apotheek starten! Na menige keren deze bagger gang van zaken te hebben gemeld bij de voor niets langskomende bezorgers en via mail, gaat bij Apotheek Beckers gewoon alles zo bagger door. Wanneer ik wil bellen hierover, sta ik een uur in de wachtrij en daar pas ik voor. Kortom: Apotheek Beckers is voor mij helaas een ongelofelijk slechte apotheker geworden! En ik doe er verstandig aan om een andere, betere apotheek te gaan zoeken, die hopelijk dan wel ook een medicijnen thuis bezorgd systeem heeft maar die goed werkt.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Strik
|
Over het algemeen een vrij incompetente apotheek, veel wachten, recepten die door de arts worden doorgestuurd komen daar niet of heel laat aan, je moet zelf maar uitzoeken hoe dan verder want daar helpen ze niet mee.
Maar vandaag de meest rare reactie gehad bij mijn bezoek .
Ik kwam daar met een aantal herhaalrecepten, de medewerkster liet al meteen weten 'meer te doen te hebben' en ik maar denken dat een apotheek medicijnen verstrekt....
Uiteindelijk kreeg ik alles mee maar wel na enig aandringen.
Zou deze apotheek dan ook zeker niet aanbevelen
De medewerkers komen vaak moe, gestresst en ongeïnteresseerd over
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
T Franssen
|
Altijd lange wachttijden (los van lockdown).Personeel op de achtergrond druk bezig, maar aan de balie geen bezetting?
Echt niet te verkopen. Als ze dan aan de balie verschijnen zijn het ongeïnteresseerd, vermoeid personeel.
Voel me totaal niet welkom als klant, eerder een last. Dan de thuisbezorging en betaling. Door de eerste lockdown zijn ze gaan bezorgen. De rekeningen moeten dan over gemaakt worden.Tot nu toe heb ik van elke (allang overgemaakte rekening) een aanmaning gekregen. Heb daarbij meerde keren aangegeven dat ik al betaald heb en het heel vervelend vind dat ik aanmaningen ontvang voor iets dat ik al betaald heb. Daarop geen, of een onbeschofte reactie ontvangen met de verdedigende toon dat het toch aan mij lag. Kortom een zeer slechte apotheker. Ben er ooit beland naar een samenvoeging. Tijd om uit te kijken naar een andere.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Erik
|
Was een goede apotheek maar sinds het samengaan met apotheek Nijmegen Oost is de de service naar beneden gekelderd. Medicatie niet meer op voorraad, duurt soms meer dan 48 uur. Geven een bericht als het recept van de huisarts binnen is gekomen maar vervolgens vaak geen bericht dat het afgehaald kan worden. Als je dan gaat bellen krijg je iemand aan de lijn die in een andere apotheek aanwezig is en niet op de hoogte is. Kan alleen in de computer kijken. ben al meerdere keren voor niks langs gekomen. Kortom ik hoop snel een betere apotheek te vinden.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Petrus
|
Uiteindelijk besloten om een andere apotheek te kiezen. Bij Beckers is er te vaak iets niet in orde. Nu medicijn als geëindigd in administratie vermeld. Vaak voor niets gekomen om op te halen omdat medicijn niet of beperkt op voorraad is of zonder vooraankondiging aan een bezorger is meegegeven.
332 Reviews Plaats review
Lex Fauser
|Voordat Apotheek Beckers samenging met Apotheek Nijmegen-Oost, of id, had ik op zich geen klachten over deze apotheek. Sinds de Corona crisis (tot anno nu) ging Apotheek Beckers medicijnen gratis thuis bezorgen en dat leek voor mij een zeer goed initiatief/goede, prettige en handige (extra) service. Dus voor mij ideaal, dacht ik, omdat ik helaas vaak fysiek niet in staat was/ben om mijn medicijnen daar op te halen. Nu, inmiddels alweer 2 jaar later na aanvang Corona crisis, maak ik op zich nog steeds gebruik van deze thuisbezorgd service. Echter, dat hele automatisch bezorg systeem van Apotheek Beckers gaat nu alweer een tijdje finaal fout! Want?! Ondanks mijn medicijnen allang op 4 juli jl. thuis bezorgd te hebben gekregen, krijg ik nu nog steeds diverse mails over mijn nog "NIET" bezorgde medicijnen thuis (?!). En komen de diverse bezorgers dus nog steeds voor niets bij me langs met de medicijnen. Deze hoef ik dan ook niet weer aan te nemen, anders kan ik zo zelf een eigen apotheek starten! Na menige keren deze bagger gang van zaken te hebben gemeld bij de voor niets langskomende bezorgers en via mail, gaat bij Apotheek Beckers gewoon alles zo bagger door. Wanneer ik wil bellen hierover, sta ik een uur in de wachtrij en daar pas ik voor. Kortom: Apotheek Beckers is voor mij helaas een ongelofelijk slechte apotheker geworden! En ik doe er verstandig aan om een andere, betere apotheek te gaan zoeken, die hopelijk dan wel ook een medicijnen thuis bezorgd systeem heeft maar die goed werkt.
Strik
|Over het algemeen een vrij incompetente apotheek, veel wachten, recepten die door de arts worden doorgestuurd komen daar niet of heel laat aan, je moet zelf maar uitzoeken hoe dan verder want daar helpen ze niet mee.
Maar vandaag de meest rare reactie gehad bij mijn bezoek .
Ik kwam daar met een aantal herhaalrecepten, de medewerkster liet al meteen weten 'meer te doen te hebben' en ik maar denken dat een apotheek medicijnen verstrekt....
Uiteindelijk kreeg ik alles mee maar wel na enig aandringen.
Zou deze apotheek dan ook zeker niet aanbevelen
De medewerkers komen vaak moe, gestresst en ongeïnteresseerd over
T Franssen
|Altijd lange wachttijden (los van lockdown).Personeel op de achtergrond druk bezig, maar aan de balie geen bezetting?
Echt niet te verkopen. Als ze dan aan de balie verschijnen zijn het ongeïnteresseerd, vermoeid personeel.
Voel me totaal niet welkom als klant, eerder een last. Dan de thuisbezorging en betaling. Door de eerste lockdown zijn ze gaan bezorgen. De rekeningen moeten dan over gemaakt worden.Tot nu toe heb ik van elke (allang overgemaakte rekening) een aanmaning gekregen. Heb daarbij meerde keren aangegeven dat ik al betaald heb en het heel vervelend vind dat ik aanmaningen ontvang voor iets dat ik al betaald heb. Daarop geen, of een onbeschofte reactie ontvangen met de verdedigende toon dat het toch aan mij lag. Kortom een zeer slechte apotheker. Ben er ooit beland naar een samenvoeging. Tijd om uit te kijken naar een andere.
Erik
|Was een goede apotheek maar sinds het samengaan met apotheek Nijmegen Oost is de de service naar beneden gekelderd. Medicatie niet meer op voorraad, duurt soms meer dan 48 uur. Geven een bericht als het recept van de huisarts binnen is gekomen maar vervolgens vaak geen bericht dat het afgehaald kan worden. Als je dan gaat bellen krijg je iemand aan de lijn die in een andere apotheek aanwezig is en niet op de hoogte is. Kan alleen in de computer kijken. ben al meerdere keren voor niks langs gekomen. Kortom ik hoop snel een betere apotheek te vinden.
Petrus
|Uiteindelijk besloten om een andere apotheek te kiezen. Bij Beckers is er te vaak iets niet in orde. Nu medicijn als geëindigd in administratie vermeld. Vaak voor niets gekomen om op te halen omdat medicijn niet of beperkt op voorraad is of zonder vooraankondiging aan een bezorger is meegegeven.